Autor Wątek: Polonez Caro C20NE-T by LUKI  (Przeczytany 60811 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 18, 2012, 21:21:47 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Nie tyle kanałem,co zaworkiem na górze bloku który zapobiega spływaniu oleju ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 18, 2012, 21:24:30 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
To fakt jednakże przez to jest większy ten nadlew na kanał na bloku xe i to jest główna różnica.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 19, 2012, 15:09:39 pm »

Offline berecik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo
No to czekam na efekty końcowe i będziesz pomagał koledze z Przeworska przy takim swapie:) wczoraj odebrał od nas silnik osprzęt cały musimy jeszcze mu wydrzeć z auta. Szczerzę powiem że jak bym miał już opla wkładać to wolał tym w tym momencie zamiast kosztownego C20XE zapodać C25XE/X25XE silnik mierzony zmieści się jedyny problem to altek ale i tu jest rozwiązane bo altek z mitasubiszi wchodzi z którego modelu nie wiem mamy taki w garażu jest malutki i się mieści. w C25XE/X30XE zamienić wałki na te z C30XE/X30XE i may już 190KM w serii z możliwością dalszego rozwoju. Polecam bardziej C25XE niż X bo w X jest egr i moc tnie na 150 KM a w C w serii mamy 170KM. Dodatkowo możemy zamontować do tego 2 przepustnicę i znów o parę koników zwiększamy moc. Naprawdę dobra baza na mody.. Wiem że zaraz będzie pisanie żeby pakować odrazu C30/X30 lecz z tego co mi się obiło o uszy 30 miała inne kąty rozwarcia, nie miałem tego w rękach nie wiem.

Akurat X30XE to to samo co X25XE, różnią się tylko pojemnością
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 19, 2012, 16:29:27 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
dokłądnie te same i mają tą samą bolączke, wał ... lepiej szukać z32se z vectry c, też to samo z zewnątrz ale w środku 3.2 litra i wytrzymalszy wał korbowy ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 19, 2012, 18:13:53 pm »

Offline berecik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo
dokłądnie te same i mają tą samą bolączke, wał ... lepiej szukać z32se z vectry c, też to samo z zewnątrz ale w środku 3.2 litra i wytrzymalszy wał korbowy ;)
Ta i elektronika z dupy. Ale to nie temat o X30 czy Z32 tylko o C20NE więc koniec OT.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 19, 2012, 19:57:55 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Ta i elektronika z dupy. Ale to nie temat o X30 czy Z32 tylko o C20NE więc koniec OT.
znam przynajmniej 2 z32 odpalone na elektronice x30 i x25 plus ecumaster wiec bezprzesady ;)
z mojej strony także koniec ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 19, 2012, 23:22:13 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Kiedyś być moze że coś wiekszego wpadnie pod maskę,ale narazie chciałbym zeby ten motor co wsadziłem odpalił bez problemów ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 02, 2012, 15:55:30 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Jedziemy dalej  ;)

Silnik już cały uzbrojony,układ chłodzenia zrobiony i zalany płynem,olej także już wlany do silnika.
Wczoraj była pierwsza próba odpalenia silnika która niestety nie powiodła się :/  Coś nie tak jest z wiazką komputera lub z samym komputerem bo pomimo poprawnego podłączenia  w ogóle niema żadnych oznak życia komputera (na wtyczkach do czujników powinno być napiecie 4.98-5V ,a niema nic. Jest dwie opcje: uszkodzony komp lub coś nie tak z wiazką dlatego jutro będę po kolei leciał po kablach i sprawdzał czy wszystkie mają przepływ  pradu :/
Jeżeli silnik odpali to zostanie mi tylko uspawać wydech i poskładać reszte rzeczy  ;)



Wał został polonezowski a przerobiłem tylko krzyzak przy skrzyni,łącząc końcówkę polonezowską z omegowską ;)



Podpora skrzyni



Wyglad spod maski



I taki tam szablon z napisem na chłodnice :P



Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 02, 2012, 16:19:14 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ostatnio taki silnik swapowałem w astrze f kombi z 1,6. Teraz śmiga aż miło. Naszczęście zero problemów. Do podpięcia było tylko 7 kabelków.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 02, 2012, 17:15:36 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Do odpalenia wiazki potrzebujesz 4-5 kabli
-czerwony -stały plus
- czarny - plus po stacyjce do cewki
- zielony - cewka minus
- gruby czerwony z niebieskim paskiem - pompa
- cienki czerwony z czerwonym paskiem - zwrotny plus odblokowujący ecu

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 02, 2012, 17:19:17 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
czekam na efekt jak to bedzie jeździło... <lol>
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 02, 2012, 18:02:50 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Jeszcze do tego dochodzą dwa kable do złącza diagnostycznego i jeden do checka
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 02, 2012, 18:13:47 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
no tak,ale chodzi mi o samo odpalenia silnika ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 03, 2012, 22:27:01 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Wiązka sprawdzona i wszystko jest z nią ok :P  Okazało się że zamieniłem kabelki od plusa powrotnego do kompa,po poprawnym podłączeniu na wtyczkach do czujników pokazało sie magiczne 4.98V :P Jutro wrzucam wiązke do budy i następna próba odpalenia :P

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:16:34 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
No i już wiem co jest problemem że silnik nie może zapalić   <uoee>   Sprawdzałem wczoraj ciśnienia na cylindrach: 11-5-4-5  Takze wszystko juz wiemy,zostaje mi teraz zastanowic sie co z tym zrobić. Szukać nowego słupka czy rozdzierać całego,stpawdzic jak wyglądaja cylindry  i zakładać nowe pierścienie   <uoee>  Miałem nadzieje ze uda mi się wyjechać na styczniowe WOŚP do Biłgo,ale jak tak dalej wszystko bedzie sie pieprzyc to dobrze bedzie jak na wiosne wyjade   ;-|

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 09, 2012, 20:45:04 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Tak się właśnie kończą pozorne oszczędności... Ja mimo, że przekładałem silnik na którym wcześniej przejechałem 50tyś.
Rozebrałem go do ostatniej śrubki i powymieniałem pierścienie, panewki, dotarłem zawory i wiele innych dla świętego spokoju.
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 09, 2012, 21:15:09 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No i już wiem co jest problemem że silnik nie może zapalić   <uoee>   Sprawdzałem wczoraj ciśnienia na cylindrach: 11-5-4-5  Takze wszystko juz wiemy,zostaje mi teraz zastanowic sie co z tym zrobić. Szukać nowego słupka czy rozdzierać całego,stpawdzic jak wyglądaja cylindry  i zakładać nowe pierścienie   <uoee>  Miałem nadzieje ze uda mi się wyjechać na styczniowe WOŚP do Biłgo,ale jak tak dalej wszystko bedzie sie pieprzyc to dobrze bedzie jak na wiosne wyjade   ;-|
Pójdź dalej, kup C20XE, ewentualnie pozostając przy 8V - C20SEH...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 09, 2012, 23:57:35 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Narazie musze rozebrać silnik i zobaczyć co go boli i czy cylindry są jeszcze w stanie używalnosci. Jezeli nie bedzie podtarcia to zakładam nowe pierscienie,robie głowice i powinno się poprawic

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 10, 2012, 19:47:52 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ja ostatnio zakładałem taki silnik o przebiegu 305 tyś. wał i tuleje bdb. Jednak dotarłem głowice i założyłem nowe pierścienie. Nie rozumiem jak można trochę niewiadomego silnika nie rozebrać. Jakiś czas temu rozłożyłem silnik który miał kompresje 15-15-13,5-14,5.
Pójdź dalej, kup C20XE, ewentualnie pozostając przy 8V - C20SEH
C20xe to dużo wieksze koszty utrzymania tego silnika a C20SEH to rzadko spotykany silnik. Ja do takiej jazdy jak kolega chce zostawił bym jednak NE bo to tani prosty i wytrzymały silnik.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 10, 2012, 20:05:12 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Sprawdzałem wczoraj ciśnienia na cylindrach: 11-5-4-5
Jak dłuto stał ten silnik? Może po prostu nie zdążyło hydro napełnić.