Autor Wątek: Polonez Caro C20NE-T by LUKI  (Przeczytany 66109 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 10, 2012, 22:27:03 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
ok 4 lat leżał z garażu :/ Już za późno na gdybanie,w przyszłym tygodniu zdzieram głowice i wyrzucam tłoki. Zapewne wpadną nowe pierścienie z panewkami oraz głowica pójdzie do zrobienia. Z tego co rozmawiałem dzisiaj z wcześniejszym właścicielem to silnik chodził w Kadecie do samego konca i miał bardzo dobre osiągi jak na 8V. Podejrzewam że przez te 4 lata poprostu się zastał i tyle.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2012, 22:28:53 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 10, 2012, 22:32:14 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Długo go kręciłeś próbując odpalić? Jeśli nie to na bank szklanki jeszcze nie mają oleju i w związku z tym zawory sie nie otworzą tyle ile powinny - silnik nie zassie tyle powietrza i nie bedzię na przyrządzie pomiarowym wskazywać kompresji. Dekiel zrzucić to jest chwila - jeśli sie szklanki uginają to znaczy że jeszcze ich nie napompowało. Warto to sprawdzić zwłaszcza jeśli dobrze jeździł do końca. Jeśli jednak to nie będzie przyczyną to i tak musisz zacząć od ściągnięcia dekla :P

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:16:04 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
csr ma racje, poza tym moga byc lekko zapieczone pierscienie, ktos mi wspominal o nafcie zeby na noc dac [z wczesniej sciagneta miska olejowa] potem zeby to wyciagnac jak cos zostanie z cylkow nowy olej dac troche oleju do cylindrow i odpalic, podobno kilka silnikow wlasnie z zapieczonymi pierscieniami puscilo, a mozliwe ze to wina tych hydro...
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:20:16 pm »

Offline groszekBJP

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1500->2.0DOHC
    • groszek'84 :]
Dzialaj panie przy aucie bo cholernie jestem ciekaw jak to bedzie jeździć!
Powodzonka, trzymam kciuki! :)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:24:24 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
To jeszcze spróbuje z tymi popychaczami i naftą,może pomoże ;) 

CSR dosyc długo mordowałem sie z tym zeby go odpalić i czasami kręcenie rozrusznikiem trwało kilkanaście sekund. Już nawet miałem zamiar wziać go na linke i pociagnąć żeby dostał wyższych obrotów :/
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2012, 23:27:58 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 11, 2012, 08:32:18 am »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Super projekt, od kilku lat jestem zwolennikiem tego silnika w FSO i w końcu się doczekałem, że ktoś go zamontował :) Z niecierpliwością czekam na filmy z jazdy. Powodzenia w pracach :)
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 11, 2012, 19:41:56 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Sam już nie mogę sie doczekac jak to bedzie jezdzic,mam nadzieję że nie bedzie brakowac mocy narazie ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 14, 2012, 19:28:45 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Nafta już zalana ;)  Jutro bedzie ostatnia próba odpalenia,jeżeli nie da oznak życia to silnik do rozkrecenia.

A jeżeli zapali to pewnie bede sie starał go skonczyc i pojechać do Biłgoraja na RS na rzecz WOŚP ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2012, 19:35:58 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 15, 2012, 13:52:39 pm »

Offline patrick

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Przejścióweczka :P
dawaj jutro na tor, bo podobno jest rally sprint;p
Bo długość trąbienia
Zalezy od stopna wkur*ienia;p

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 15, 2012, 14:04:48 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Patrick nawet nic mi nie mów,mam takiego wqrwa ze pół dnia mnie nosi... Po dwóch dniach wlewania nafty na tłoki nic nie pomogło i nie odpalił. Własnie koncze ściagac głowice bo juz mam dośc srania sie. Głowica idzie do roboty + nowe pierścienie z panewkami ;-|
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2012, 14:06:25 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 15, 2012, 18:49:32 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Póki co to nie mam czym jechac. Rozebrałem silnik i okazało sie ze kupiłem kupe złomu (podtarcia na cylindrach takie ze można paznokcia złamać i w dodatku na 3 cylindrze jest nalot rdzy) Tak wiec prace stanęły i nie ruszą do czasu aż nie znajde  PEWNEGO i zdrowego C20NE. :/

Jakby ktoś coś wiedział o takim silniku w woj. Podkarpackim to bede wdzieczny za info
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2012, 18:52:23 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 15, 2012, 19:29:20 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
nie wiesz ile beda cenic za sam słupek??

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 15, 2012, 19:32:47 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A moze tak rozwiercic te cylindry i 2.2 ? Był taki silnik we Fronterze :)

Edit:

Teraz się doedukowałem. Średnica tłoka niestety ta sama...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2012, 19:39:16 pm wysłana przez Rafał#1951 »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 15, 2012, 20:00:34 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Za taki silnik pewnie 400 - 500 zł będą chcieć.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 15, 2012, 20:28:07 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
A ja za kompletny za kompletny swap dałem 700 zł
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 15, 2012, 23:32:29 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
No niestety,mój silnik też miał być pewny a wyszło inaczej. Teraz tylko pozostaje szukać innego

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 18, 2012, 20:31:28 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
U nas (Stalowa Wola) złom posiada odłożone ze 3 sztuki czynnych motorów 2.0 8V. Dokładny stan oczywiście nie do ustalenia bez rozbiórki. Cena pewnie koło 4 stów.
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 19, 2012, 07:11:24 am »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Na złomie koło Mielca stoi jeszcze nie ruszana omega z 2.0.

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 19, 2012, 21:01:12 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Czekam na odpowiedź ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 03, 2013, 18:41:33 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Lecimy dalej! :D

Dzisiaj przywiozłem takie oto coś:




Silnik X20SE o mocy 122KM czyli wzmocniona i unowocześniona wersja C20NE ;) Silnik pochodzi z Omegi B,trzyma bardzo fajny wykres sprężania i jest praktycznie z całym osprzętem ;) Po drobnych przeróbkach w sobotę trafi do poldka ;)