Odświeżę nieco tego kotleta
Otóż jestem w trakcie robienia UPG w dieslu, odebrałem już głowicę od szlifierza. Została splanowana o 0,15mm.
zgodnie z tym co wyczytałem w tym wątku liczba nacięć oznacza wymiar.
1 - 1,36 mm;
2 - 1,40 mm;
3 - 1,44 mm;
4 - 1,48 mm;
5 - 1,52 mm.
Stara uszczelka na aucie miała 3 nacięcia czyli grubość 1,44, głowica została zeszlifowana o 0,15mm. 1,44+0,15 = 1,59, a uszczelki o takiej grubości w ogóle nie ma w ofercie... Szlifierz twierdził, żeby zakładać tą 1,48, a od biedy nawet taką samą jaka była wcześniej. Takiej samej montować nie zamierzam, waham się między tą 1,48 a 1,52 co radzicie ?
Druga kwestia, uparłem się na uszczelkę Goetze, tych nigdzie nie ma, w Inter Carsie jest tylko Elring, dobre to ? Montował ktoś, nawet niekoniecznie do Poloneza uszczelki Elringa ?