Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146  (Przeczytany 57074 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 17, 2012, 20:54:08 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W dalszym ciągu w planach pełne Orciari i kilka innych stylistycznych pierdół. Ale narazie mechanika.

Kolekcjonowanie gratów nadal trwa, ostatnio też przyszły zaciski z Fiata pod tarcze 257mm, ktora to tarcza jest wentylowana i nacinana, produkcji firmy ATE, model PowerDisc. Do tego będę szukał klocków EBC i płynu hamulcowego równeż EBC, o temperaturze wrzenia 308*C.

Ale teraz ważniejsze jest, czy ktoś z was wie, gdzie wykonam takie tarcze do zegarów jak zaprezentowałem powyżej :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 17, 2012, 21:06:57 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
W wersji oszczędnej można iść do punktu ksero gdzie drukują na folii do rzutników ale wtedy bez kolorów, tam gdzie ma być kolor można zostawić przezroczyste i od spodu wstawić jakieś półprzezroczyste elementy kolorowe, w wersji droższej należałoby się zgłosić do tych z allegro co robią tarcze do zegarów bo zdaje się że była opcja przesłania własnego projektu :)

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 19, 2012, 12:16:53 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W wersji oszczędnej można iść do punktu ksero gdzie drukują na folii do rzutników ale wtedy bez kolorów, tam gdzie ma być kolor można zostawić przezroczyste i od spodu wstawić jakieś półprzezroczyste elementy kolorowe,
A jeszcze oszczędniej mogę to sobie sam na bloku technicznym wydrukować, tylko nie o to chodzi...
w wersji droższej należałoby się zgłosić do tych z allegro co robią tarcze do zegarów bo zdaje się że była opcja przesłania własnego projektu
Tylko teraz kwestia znalezienia kogoś kto wykona to naprawdę porządnie...

Ciąg dalszy:


Pozostaje prędkościomierz, ale to jak rozmontuję zegary z Lublinka :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 20, 2012, 11:38:55 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Początki Stickerbomby :d


Początkowo pójdzie w naklejki pokrywa bagażnika - a co potem to się pomyśli :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2012, 12:17:33 pm wysłana przez Rafał#1951 »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 20, 2012, 12:16:38 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
No i o to chodzi, a nie naklejanie gotowych arkuszy, brawo za chęci :)

Fajne wybrałeś naklejki...

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 20, 2012, 12:19:42 pm »

piciek

  • Gość
Rafał patrze na zegary, moze obrotek zrobić RPM x1000, bardziej agresywnie bedzie wyglądać :P

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 20, 2012, 12:29:49 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No i o to chodzi, a nie naklejanie gotowych arkuszy, brawo za chęci :)

Fajne wybrałeś naklejki...
Heh, dzięki, to dopiero początki zbieraniny, jeszcze trochę dojdzie tego. Następne będą w klimacie lat 80. Gotowe arkusze do mnie nie przemawiają bo tam jest tylko kilka naklejek, które się powtarzają zgodnie z początkowym wzorem opracowanym przez kogos na szerokosc 5 czy 10cm... Bez sensu - przecież w stickerbombie chodzi o to, żeby całość stanowiła jedyną niepowtarzalną mieszankę.

Rafał patrze na zegary, moze obrotek zrobić RPM x1000, bardziej agresywnie bedzie wyglądać
Też zacząłem o tym myśleć i chyba za chwilę zrobię taką wersję - przy okazji zrobi się miejsce na jakieś 2 dodatkowe kontrolki w górnej części obrotomierza...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 20, 2012, 13:00:01 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Fajne wybrałeś naklejki...
cartoon network :d
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 22, 2012, 17:18:31 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A teraz będzie coś innego niż wszyscy mają :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 22, 2012, 18:16:43 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
będziesz na 4 biegu budzik zapinał ? :d
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 22, 2012, 21:00:21 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
będziesz na 4 biegu budzik zapinał ? :d
Nie, docelowo ma to wszystko wyglądać mniej więcej tak :)



Ktoś powie, że Polonezowy prędkościomierz też mogłem zrobić do 180km/h, ale miałem taką wizję :) oby tylko teraz jakaś firma mi to wykonała porządnie :)

W przygotowaniu jeszcze są trochę inne kontrolki oraz prawdopodobnie w obrotomierz wlecą jakieś 2 kontrolki i obrotomierz będzie miał 0 1 2 3 4 5 6 7 8 zamiast 0 10 20 30 40 50 60 70 80 :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 22, 2012, 21:14:33 pm »

piciek

  • Gość
Zamieszczam wstępną wizualizację, jakby to mogło wyglądać.


A tu wersja ostateczna zegarów.


Link do zegarów:
File name: zegary v2.rar File size: 485.64 KB

żeby zegary idealnie pasowały należy wydrukować na formacie A4 bez marginesów. W razie klopotów pisać na pw.

prawie dwa lata temu prezentowałem takie 0,1,2 :P

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 23, 2012, 03:16:57 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
A teraz będzie coś innego niż wszyscy mają :d

jeszcze obrotek z diesla by się przydał. :]
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 23, 2012, 10:01:58 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A teraz będzie coś innego niż wszyscy mają :d

jeszcze obrotek z diesla by się przydał. :]
Mam gdzieś, nawet eksploatowałem, ale momentami nie nadążał za tym jak K16 się wkręcało ;) zresztą już wyjaśniłem po co potrzebowałem taki licznik :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 23, 2012, 10:59:16 am »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Mogłeś wyskalować licznik do 220km/h :p Podobają mi sie te tarczki ciekaw jestem efektu końcowego

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 23, 2012, 11:07:30 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Mogłeś wyskalować licznik do 220km/h :p Podobają mi sie te tarczki ciekaw jestem efektu końcowego
W tym policyjnym kraju już i tak nie ma gdzie poruszać się szybciej niż 140-150km/h...

Dlatego nie chciałem do 220km/h, tylko coś innego :)

A tak wyglądają pierwsze przymiarki - niestety nie mam prostownika, więc sobie w domu nie podłącze wyświetlacza :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 27, 2012, 16:13:48 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1756
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
A teraz będzie coś innego niż wszyscy mają :d

Haha też to mam, obrotek z diesla też czeka:)(szkoda tylko że nie ma w czym tego zamontować). A tak apropo, jaki kolor podświetlenia masz na tym prędkościomierzu z Lublinka?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 27, 2012, 16:29:46 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A tak apropo, jaki kolor podświetlenia masz na tym prędkościomierzu z Lublinka?
Pomarańczowy jest. Taki jak miałem w swoich zegarach. Ale i tak ta tarczka pójdzie do śmieci pewnie :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 27, 2012, 18:58:22 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
zostaw tak <lol>
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 27, 2012, 22:10:56 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
zostaw tak <lol>
Nie, powyżej już wszystko powiedziane na temat docelowych tarcz zegarów :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+