jezeli weszlyby tloki 86.4mm to fajnie by bylo ,bo do SOHC 1.3/1.6 takie ida,
co prawda cena nowych tez nie fajna ,ale moze jakas okazja by sie trafila,
Predzej juz fordowskie od 1.8 pinto o srednicy 86,2 - sa wyzsze wiec trzeba ciachac z wysokosci chyba 3mm mozna je sciac na równo, albo wytoczyc niewielki garb -sa w miare dostepnie, tanie i lekkie. Problem ze sworzniem fiat ma 20mm, a ford chyba 22mm. Mozna tez poszukac od hondy o srednicy 85mm i sworzen jest chyba ok, i słyszalem ze cos od mercedesa pasi ale nie znam szczególów. W orginały za chora kase nie ma sie co bawic chyba ze replike budujesz
w 2.0 16VT jakos wytrzymuja przy tych 205KM ,wiec nie bedzie tak zle
Owszem wytrzymuja ale na nowym typie bloku z zupełnie inaczej rozwiazanym smarowaniem całosci ktory ma sie nijak do silnika który rozpatrujemy teraz
solexy z kompletnym kolektorem ssącym z gumowym tłumikiem drgań 2000zł
w sumie komplet 3.5tys, może bym coś zszedł z tego ale ceny które podałem są cenami rynkowymi, po tyle te graty rzeczywiście chodzą
Jezeli liche solexy które kosztuja w granicach 500zł za pare(co innego dellorto) i kolektor z ebaya kosztujacy w granicach 600-700zł ze wszystkim daja razem 2 kola to chyba nie umiem liczyc.
Wawrzyniec - nie daj sie robic w balona i nie nabijaj kabzy rodzimym "biznesmenom" - na ebayu czy innych forach skompletujesz całosc i nawet z kosztem wysyłki z angli, czy w ostatecznosci USA(dojdzie cło 33 %) bedzie mniej -tyle ze to potrwa -trzeba miec miec odlozona kase i trzymac reke na pulsie a nie patrzec na ceny z kosmosu bo towaru nie ma na rynku i musi kosztowac swoje bo magiczne słówko dohc podnosi cene jak akcyza w paliwie... Poszukasz to okazja sie trafi, ja kolektor pod poziomy do dohc wyrwałem za 400zł :D NA ebayu tłoki do forda 4.0 kupowałem po 9 $ sztuka jak cukierki ,a w niemczech krzykneli mi 1600zł za 4 szt...