Autor Wątek: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO  (Przeczytany 44821 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 21, 2013, 19:15:13 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
kupiona dmuchawka K03,
do jakiego silnika bedziesz to zakładał ? szybko sie moze okazać mała...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 21, 2013, 19:38:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to jak to teraz bez silnika bedzie sie z OHVka scigac ?
Pisałem do kiedy mozna sie scigac, nikt nie chcial, a nie bede stal z projektem zeby łapać sie z OHV Turbo
pisales w niedziele ,ze w gre wchodzi poniedzialek i wtorek ,a na spocie we wtorek nie byles

tez przylaczam sie do pytania ,jaki silnik dostanie suszarke ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 21, 2013, 19:57:56 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
do jakiego silnika bedziesz to zakładał ? szybko sie moze okazać mała...
Do szesnachy, a zmienic turbine zawsze mozna. Z reszta była kupiona w MEGA dobrych pieniadzach.
pisales w niedziele ,ze w gre wchodzi poniedzialek i wtorek ,a na spocie we wtorek nie byles
Nie było wyzwania to i sie nie pojawiłem. 8sekund do setki na kapciach 215 i 30sekund od 60 do 160 na 4 to miało.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2013, 20:07:38 pm wysłana przez Przem »

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 21, 2013, 20:13:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Do szesnachy,
tej samej ,czy 1.8T ?

Nie było wyzwania to i sie nie pojawiłem. 8sekund do setki na kapciach 215 i 30sekund od 60 do 160 na 4 to miało.
a to jakies spcjalne wyzwanie musi byc ? na drugi raz chcesz dostac rękawicą robocza w policzek ?
na razie wszystkie szesnachy dostaly zadyszki ,wiec miales okazje uratowac honor K16 :d ,
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 21, 2013, 20:22:29 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Moje k16 nadal jezdzi w innym samochodzie. Do odpręzonego VVC, a co do turbo jakos nie upieram sie konkretnie na k03, wolałbym cos wiekszego ale zobaczymy na co budzet pozwoli.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 21, 2013, 21:18:45 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zostawiasz regulator fazy ?
jak odprezales ? zarzucisz jakies fotki w temacie ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 21, 2013, 21:57:43 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Dołem od 1.8 Turbo. :) :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 21, 2013, 22:35:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Dołem od 1.8 Turbo. :) :)
czyli tylko krotsze korbowody ,podobno tyle sie rozni dol T od WC,
bedzie jakas fotka ,jak to wyglada od strony cylindra w GMP ?
i na marginesie takie pytanie ,czy to sa juz najkrotsze korbowody w K ,czy np. 1.1 ma krotsze (a moze ma najdluzsze ,nie moge znalezc danych o budowie 1.1)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwiec 22, 2013, 12:34:25 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Nie było wyzwania to i sie nie pojawiłem. 8sekund do setki na kapciach 215 i 30sekund od 60 do 160 na 4 to miało.

Wybacz, ale gołąb z wyznaczoną datą się zagubił :P Hehe szkoda, że nie zdążyliśmy ale nic straconego - są jeszcze inne mocne Polonezy do prób.

A osiągi interesujące- to już z tym turbo, tak? ;)

Uchyl nam rąbek tajemnicy co tam się będzie działo u Ciebie, kwestie planowanego dolotu, wydechu, sterowania, no i ile dmuchane ma być docelowo wszyscy jesteśmy ciekawi : )
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwiec 22, 2013, 13:17:13 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
bedzie jakas fotka ,jak to wyglada od strony cylindra w GMP ?
jakies 5 mm nizej sa
A osiągi interesujące- to już z tym turbo, tak?
BEZ, 60-160 to mam gdzies nawet filmik

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwiec 23, 2013, 16:02:07 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Co do silnika to bedzie dół od 1.8 TURBO, czapka razem z całym mechanizmem VVC na osprzęcie od VVC 160 o ile uda sie taki dostać, do tego turbawka plus IC. Wydech jest planowany na 2 cale z 2 przelotowymi tłumikami.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwiec 23, 2013, 18:36:35 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Do turbo 2 cale to trochę za mało. Ale osiągi bardzo ciekawe jak bez turbiny, jaki profil i średnica tej 215.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwiec 23, 2013, 20:45:54 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
215/40 R16

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwiec 23, 2013, 20:56:14 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Tak właśnie myślałem. :]
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwiec 23, 2013, 21:24:47 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Obwód koła troche mniejszy, licznik sprawdzany z GPS i pokazuje akurat prawidłowe wartości. Na 13 i oryginalnej oponie było czuc ze ma sporo lzej.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwiec 24, 2013, 01:36:22 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jakies 5 mm nizej sa
to w seryjnym 1.8 tlok nie dochodzi do krawedzi cylindra w GMP az o pare mm ?
te korbowody z 1.8T to sa 1.5mm krotsze od zwyklego 1.8 ? po znalazlem ,ze silnik ma epsilon 9.2
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwiec 24, 2013, 14:57:43 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
W seryjnym dochodzi a jak jest w turbo to dzis zmierze

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 10, 2013, 21:46:49 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Na chwile obecna Poldek odpoczywa bez deski rodzielczej, zderzaków, listew, nakladek progowych i co najwazniejsze bez motorowni. Montuje sie klimatyzcja i na dniach orciari idzie w gładkie malowanie w kolor. Turbina  wpadnie na 99% od SAABA 2.3T

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 11, 2013, 13:52:56 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Bawisz się Panie  <lol>

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 03, 2013, 20:19:56 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
W tamacie cisza ale caly czas cos sie dzieje. W ostatnim czasie zamontowa wewnętrzan częsc klimatyzacji, na silniku dopiero bede montowal na wiosne. Przerobilem elektryczne szyby na przelączniki w drzwiach, dawca czesci bylo UNO. Odpręzone VVC wleciało pod maske, na dnich odpał i wolnossace docieranie. Przymierzona turbina z Subaru Imprezy WRX TD04L i IC, powinno to ladnie spasowac. Drzwi dostaly maty wygluszające. Niebawem wrzuce jakies fotki.