Jak DOHC to najlepiej jednostkę fabrycznie doładowaną, jeszcze 16V
najlepiej to saaba 2.3 lub volvo 2.3 na redbloku i jeszcze ze wzmocnionymi bebechami,
ale nie wszystko co najlepsze jest oplacalne,
silnik z Kappy ,zeby go wsadzic pod maske, tez trzeba zakupic z DOHCem 8v,
16v ma tez duza wade w postaci kolektorow na odwrot niz w OHV ,czyli ta sama wada ,jak w roverze,
turbosprezarka sie solidnie grzeje i nie chcialbym umieszczac jej w sasiedztwie pompy hamulcowej z serwem ,przewodow paliwowych ,wiazki elektrycznej i przewodow od wspomagania,
tak sobie mozan robic w aucie wybebeszonym lub pseudo-rajdowce ,a nie w cywilnym,
wiec powodzenia zycze w uturbianiu roverkow
Czyli pora uturbić 16K4F
Jak dobrze pójdzie to w przyszłym roku będzie u mnie 18K4K Turbo
WC i turbosprezarka to nie jest dobre polaczenie, zwlaszcza elektronika bedzie problemowa do ogarniecia,
szczegoly mechaniczne ,ktore wymienilem wyzej pomijam