Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 126319 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #140 dnia: Maj 26, 2013, 12:07:06 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Jak widać cały czas 1.6T ma coraz lepsze osiągi, ale jakie przyjemne spalanie. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #141 dnia: Maj 26, 2013, 18:03:37 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
10s do setki ,to juz prawie z 1.4WWL 16v mozna sie scigac ,wiec czekam na drag'a,
a najlepsze jest oczywiscie samo czekanie ,przeca wiadomo ,ze adwent - radosny czas oczekiwania ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #142 dnia: Maj 26, 2013, 20:38:17 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
1.4 wciągnie. Faktycznie trzeba by to sprawdzić :) Pogadamy we wtorek ;)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #143 dnia: Maj 27, 2013, 01:40:31 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Faktycznie trzeba by to sprawdzić

Mówisz i masz ;)
http://www.youtube.com/watch?v=1Fd6VkbMpao&feature=youtu.be

Film kręcony w Polonezie z silnikiem Rovera 1.6 wałki od 1.8 odpowiedni komp itp itd. Podobno ma mieć 118KM i ok 160 Nm na tym setupie ..
Kręciłem go ile fabryka dała, spostrzegawcze oko wypatrzy zmianę biegu z 2 na 3 już 9s po starcie (wtedy osiąga prędkość ok100km/h)
Oba auta mają mosty 3.9, a rover opony 175/70R13 drugi 185/70R13
Załogi zostały dobrane tak, aby masy samochodów były zbliżone ; )
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #144 dnia: Maj 27, 2013, 02:06:22 am »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
niestety nie mamy rovera 1.4 ,zeby skonfrontowac wyniki  :d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #145 dnia: Maj 27, 2013, 06:53:33 am »

piciek

  • Gość
Czyli pora uturbić 16K4F ]:->

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #146 dnia: Maj 27, 2013, 07:46:33 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
możemy się konfrontować :) ostatnio to z Bryśkiem czyniliśmy, to mnie odszedł, ale nie tak spektakularnie jak na filmie wyżej :) jednak 1.4 z gazem ma jakies 90KM i nadrabia tylko krótkim mostem.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #147 dnia: Maj 27, 2013, 12:03:51 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
najwieksza roznica wyszla na poczatku ,bo pozniej juz odleglosc rosla wolniej,ale jednak rosla,
możemy się konfrontować
szkoda gazu na taki wyscig ,bierz Fiata odrazu :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #148 dnia: Maj 27, 2013, 20:18:07 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Hahaha,bravo Panowie bravo :D Ładnie pocina ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #149 dnia: Maj 27, 2013, 20:22:23 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
To ja ide podpalić Caro 1.6 16V i zaturbiam Atu 1.6 8V :|
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #150 dnia: Maj 27, 2013, 20:24:05 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Czyli pora uturbić 16K4F
Jak dobrze pójdzie to w przyszłym roku będzie u mnie 18K4K Turbo ;p
Mówisz i masz ;)
http://www.youtube.com/watch?v=1Fd6VkbMpao&feature=youtu.be
No wygląda bardzo obiecująco :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #151 dnia: Maj 27, 2013, 20:28:42 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Jak dobrze pójdzie to w przyszłym roku będzie u mnie 18K4K Turbo ;p

ZOMBIEPOXowi na ostatnim Bemowie po kilku przejazdach silnik eksplodował :P

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #152 dnia: Maj 27, 2013, 20:44:54 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
1.4 wciągnie
Przyjedźcie nim na spota. Trzeba się z limitetem zmierzyć :)
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #153 dnia: Maj 27, 2013, 20:46:49 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
1.4 wciągnie
Przyjedźcie nim na spota. Trzeba się z limitetem zmierzyć :)
1.4 16V to nie ma najmniejszych szans do tego ... na własne oczy widziałem pod stadionem jak to szło praktycznie równo z 1.6 16V, a to było jeszcze przed strojeniem ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #154 dnia: Maj 27, 2013, 20:52:53 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Nie wiem co było z nim nie tak jak zmienialiście u nas lampy ale nie było aż takiego ogromnego szału. Fakt lepiej chodził niż zwykła ohłapka.
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #155 dnia: Maj 27, 2013, 21:33:11 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Nie wiem co było z nim nie tak jak zmienialiście u nas lampy
ja u Ciebie nic nie zmieniałem ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #156 dnia: Maj 27, 2013, 21:54:17 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Cytat: lazar91 w Dzisiaj o 01:40:31

    Mówisz i masz ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=1Fd6VkbMpao&feature=youtu.be

No wygląda bardzo obiecująco :)

Do momentu aż biedny wał w OHV wyleci bokiem hehe ale tak to zacnie:)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #157 dnia: Maj 27, 2013, 22:12:29 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Chyba sobie żartujecie z tymi 1.4,  <lol> szkoda gazu na takie zawody,...

Dajcie mu tu jakieś 2.0  <lol>

Sam byłem zdziwiony, moje 1.6 dawało z siebie wszystko ale nie ma szans. Słychać tylko syk, mija Cie w takim tempie jak na filmie... Potem jest jeszcze gorzej. Ale auta są całkiem szybkie i 140-150km/h pojawia się na blacie nie wiadomo kiedy i trzeba hamować.

Co do rovera z turbo, chętnie coś takiego zobaczę w akcji ale póki nic nie widać.

No i nie ma co się emocjonować, przecież nawet w silniku nie dłubnęliśmy nic. Poczekajnie na ver2.0.

Czyli pora uturbić 16K4F ]:->
Założ sobie o tym temat i tam się wypowiadaj, tutaj nikt nie potrzebuje Twoich opinii.


Oczywiście wszelkie zasługi oddajemy w ręce KGB i MrVspec1 bez ich porad to by tak nie banglało ; ) dziękujemy!

Szczególnie pozdrawiam wszystkich roverkowców, miłego zbierania szczęki z podłogi  ]:->
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #158 dnia: Maj 27, 2013, 22:27:20 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
miłego zbierania szczęki z podłogi  ]:->
A tobie panewek z asfaltu hehe ;)

Ps. nie mogłem się oprzeć ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #159 dnia: Maj 27, 2013, 22:34:27 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Spoko...
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2013, 22:36:15 pm wysłana przez MarCaro »