Autor Wątek: Polonez Kombi - prawie turbo  (Przeczytany 12202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 19, 2013, 02:23:23 am »

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.4 GTi
kombi zawsze na plus :) tylko na tym pierwszym foto z tym dachem wygląda jak trupiarka ;P
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem.... ( tak było kiedyś )

Aktualnie kiszę sobie GTi  do buczenia w weekendy.

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 19, 2013, 23:04:54 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
kombi zawsze na plus :) tylko na tym pierwszym foto z tym dachem wygląda jak trupiarka ;P
Kurde, tak się właśnie kojarzy. Nie licze ile razy to słyszałem..
Z takich przyjemniejszych, to były również pomyłki z Volvo. heh
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 19, 2013, 23:19:14 pm »

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.4 GTi
nie o to chodzi, bardzo lubię kombiaki, tylko tak mi się skojarzyło przez ten czarny dach.
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem.... ( tak było kiedyś )

Aktualnie kiszę sobie GTi  do buczenia w weekendy.

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 19, 2013, 23:24:13 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Każdy tak mówi. Mój nie ma czarnego dachu, a każdy się pyta po co mi taki karawan :P

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 20, 2013, 10:51:55 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Bardzo ciekawy projekt, zawsze zastanawiała mnie sztywność karoserii kombi. Moim zdaniem tylna klapa psuje cały efekt, nie myślałeś może o pociągnięciu jej czarnym od góry do dolnej krawędzi szyby ? ;) Jeszcze można pokusić się o pomalowanie przednich słupków, jak to miało miejsce w wersji fan czy sport już nie pamiętam nazwy prototypu ;P

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 20, 2013, 10:58:32 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Czarne Orciari razem z grillem i minusowym paskiem przednim też by dało ładny efekt  pasa koloru w okół  auta, tylko czy tablica by się zmieściła pod kasetonem :)

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 20, 2013, 13:50:05 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Ech, narazie mam gorsze sprawy, niż wygląd tylnej klapy. Składam wiązke el., podciśnienia ogarniam. Jeszcze kwestia intercoolera nie daje mi spokoju, bo niby tyle miejsca przed chłodnicą wody, ale nima znowu jak puścić szlaufów. Dodatkowo jestem w trakcie remontu mojej szopki, gdzie spawa się stojak na silnik ze skrzynią i w planie przed włożeniem motoru w bude jest odpalenie go luzem.
Gdzieś chwilowe zwątpienie mnie złapało. Chyba przez to, że niedziela.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 20, 2013, 14:20:48 pm »

piciek

  • Gość
Jeszcze kwestia intercoolera nie daje mi spokoju, bo niby tyle miejsca przed chłodnicą wody, ale nima znowu jak puścić szlaufów
z jednej strony możesz wykorzystać otwór od zbiornika spryskiwaczy, a zbiornik zmienic na taki jak w minusach. Taki na szybko pomysł mi wpadł, zostaje druga strona, ale też tam coś można dopasowac, zawsze można puścić pod blotnikiem.

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 20, 2013, 19:25:29 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Albo tak jak idą przewodu do chlodnicy klimy, chybaże musza być grube.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 20, 2013, 21:27:46 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
No so grube te przewody.
CO do dyfra, to jak to będzie, gdy będę chciał do Kombi włożyć most ze 125p? Właśnie w DF'ie sedanie mam przespawany most ze 132 i chciałbym go włożyć do Poldka. Nie mam aktualnie możliwości samemu tego zobaczyć i pomierzyć..
Jeśli już poruszona kwestia dyfra, to wie ktoś może jeszcze, jaki dyfer spasuje do DF'a Pick-Up'a? Ów przespawany most 132, który mam w 125p Sedanie nie pasuje <smutny>. Kilka godzin roboty poszło na darmo, bo po włożeniu go do pikapa wystawał bardziej na prawą stronę, amortyzatory za krótki coś się okazały.. <uoee>
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 20, 2013, 21:34:49 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Nie masz jak puścić rur, zmień chłodnicę na stary typ ona jest węższa i ustaw ją centralnie, bądź szeroką cofnąć o parę cm do tyłu, albo dobrać z innego modelu auta ;)

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 20, 2013, 21:36:58 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Amory w kombiaku są pod skosem więc trzeba mu dospawać jeszcze dodatkowe uszy 

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 20, 2013, 22:02:19 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Amory w kombiaku są pod skosem więc trzeba mu dospawać jeszcze dodatkowe uszy 
No tak, amortyzatory to wiedziałem, ale co do reszty mocowań? W pikapie chyba jakoś inaczej resory zamontowane czy co.. Prze to wystawało jedno koło za nadkole. heh
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 26, 2013, 19:27:24 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Dzisiaj zonk mi się pojawił przy przekładaniu przespawanego dzwonu. Złożyłem go i nie dało się kręcić wałkiem. Zdjąłem, porównałem ze starym co był przy skrzyni, a tu:


Dzwony różnią się w miejscu, gdzie wchodzi łożysko jednego z wałków. W takim wypadku muszę składać do kupy skrzynię biegów, która była wcześniej z przespawanym dzwonem. Nigdzie nie czytałem o jakichś różnicach w dzwonach, a tu jednak.. Ktoś może orientuje się jakie mogą być różnice?
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 05, 2013, 18:03:23 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Nie polecam chłodnicy starego typu bo ugotujesz ten motor w momencie nawet ori Poloneza na dwóch wiatrakach nie daje rady, ale chłodnica od Kappy 2.0 16vt rozwiązuje ten problem. A co do intercoolera ja bym zamontował od Iveco a rury puszcza się obok ori chłodnicy gsi, ale wymaga to cięcia blaszki, i mieści się wtedy średnica 60mm lub większa. 
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 07, 2013, 21:47:54 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Czy ja wiem.. Na jutubie u Jachuturbo jest Borewicz z tym silnikiem i ma chłodnicę na dwóch wiatrakach.. Się zbada temat - będzie wiadomo.
Co do IC, to zdjąłem plastiki z przodu i rozkminiłem jak ładnie można te blaszki wyciąć i tam rury puścić:

Mocowanie plastików to już żaden temat w tej sytuacji.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 07, 2013, 22:25:57 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Zgadza się ja znam się z Jachem osobiście i osobiście widziałem jak się płyn gotuje co do blaszek jutro zrobię foty i podeślę na priv.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 07, 2013, 23:22:49 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
To mnie troszkę zbiłeś z tropu muszę powiedzieć. Była na złomie jakiś czas temu fajna Thema, ale wtedy nie wiedziałem jeszcze, że taki projekt mnie czeka. Teraz jak coś potrzebuję, to jji już nie ma ;-|
Będę musiał coś z alledro wybrać lub oferty mojego szrotu. Coś powinno być odpowiedniego.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 09, 2013, 22:22:13 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Jako, że dzisiaj ładnie cieplutko było, to pchnąłem trochę do przodu:




Byłem jeszcze na szrocie, przywiozłem trochę węży do turbo, podciśnienia i chłodzenia.
Jutro może siądzie wiązka. Potem zostaje złożyć skrzynię, pospawać kolektor wydechowy jak już flansza przyjdzie, zmontować wtrysk i rozrusznik.
W tygodniu podjadę jeszcze do pana od hydrauliki, bo przewody od turbo i chłodnicy oleju będą do przerobienia, ale to żaden szczególny problem.
Co do elektryki tylko mam kwestię jak działa immo z Kappy. Tutaj mam do wyboru albo dać komuś do zdjęcia, albo myślałem po prostu dać oddzielne sterowanie na pompę paliwa, bo z tego co się orientuje immo w Lancii wyłącza pompę paliwa. <co>
Myślę że do końca marca się odpali na stojaczku mimo wszystko. :-)
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 10, 2013, 00:29:13 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
immo w Kappie jest w kluczyku i silnik (ten 5cyl) nie odpala nawet na gazie ,wiec odcina zaplon
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.