KGB jeśli wiesz lepiej ... to ja to szanuję. Ja zmieniałem z jednej na drugą... widziałem różnicę... Mam nadal obie.
Koreańska produkcja ma górną i dolną belkę ze stali zaprasowaną na rdzeniu, delphi ma aluminiową ramę nośną i otwory przelotowe na wentylatory.
Koreaniec na wytłoczone otwory na śruby i wyprasowane skrzydełka które udają gwint.
Ja, jak tylko pojawi się alternatywa kupię chłodnicę delphi albo diesla. Na tej silnik bardzo często włącza wentylator, który słabo zbija temperaturę.
orginal ma zaprasowane listwy z aluminium na zalej szerokosci, polaczone na srodku stalowa blaszka (od srodka) ,ale nie jest to żadna rama - sa to takie same listwy jak w tym koreancu,tylko tutaj nie siegaja na cala szerokosc i sa stalowe, bo cynkowane na zloto,
oryginal ma zaczepione na aluminiowych listwach stalowe blaszki z otworami z podloczeniem udajacym gwint jak to nazwales - roznica wzgledem koreanca jest tylko taka, ze oryginal ma po jednym otworze w blaszce,
oryginal ma aluminiowe boki radiatora zacisniete na plastikowych zbiornikach,a koreaniec ma stalowe boki cynkowane na zloto,
oryginal ma 17 rurek na wysokosc (czyli 34, bo sa dwie na grubosc) i ten koreaniec tez ma 17 rurek,
nawet zbiorniki wodne sa kopia bardzo podobna w wygladzie (oryginal ma ostrzejsze krawedzie i bardziej matowy plastik),
ta koreanska kopia jest dosc dokladna kopia oryginalu
co o czym piszesz,czyli "pomocnicza rama" z otworami na wylot (domyslam sie,ze nad radiatorem) to mi sie kojarzy z mosieznym turasem - na pewno nie bylo takiej oryginalnej, jezeli masz taka aluminiowa to jest to zamiennik