Autor Wątek: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1  (Przeczytany 85945 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #160 dnia: Kwiecień 04, 2014, 13:24:18 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Znalazłem ciekawy temat o innym silniku ohv 1.4 ale idzie lepiej od mojego i też jest na 3 podporach.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=34122
 
wczesniej krecil wysoko,ale wal mial powaznie obrobiony i byl wolnossacy,
na tym wale i korbach z 1.4 juz nie przekracza 6krpm jak na filmiku widac,
cos za dobrze mu to idzie jak na 0.5bara doladowania,
oj chyba odpale symulator, bo 0-200 w ~20s
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #161 dnia: Kwiecień 04, 2014, 21:52:31 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Ja tam widzę że go kreci do 7000rpm.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #162 dnia: Kwiecień 04, 2014, 22:04:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tnie mi filmiki na laptoku ,ale zeby na kazdym biegu ;>


update:
nie moge znalezc przelozen dla skody to przerobilem Poloneza na silnik z tylu ,zwezylem odchudzilem ,dobralem przelozenia tak ,zeby zabawa konczyla sie na 200km/h  i do osiagniecia 200 w 20s potrzeba 160kW i 260Nm ,a tyle to on nie ma przy 0.5bara ,a nawet malo prawdopodobne (chociaz mozliwe),zeby mial tyle przy 1.0bara
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2014, 22:57:58 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #163 dnia: Kwiecień 05, 2014, 21:25:55 pm »

Offline gabriel0

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tester zawieszenia
    • FSO Polonez Caro MR91 1992r.
Śmiem twierdzić że mógł byś robić gotowe zestawy do ohv :D

Bardzo fajnie zrobione, dziwię się że to wytrzymuje, ale... po wymianie panewek i zrobienie wszystkiego odpowiednio taki silnik trochę męczarni wytrzyma. W fabryce panewki nie były z najlepszego materiału więc po jakimś czasie dawały o sobie znać.
Gratuluję zrobienia kawału dobrej roboty (pewnie nie taniej) i powodzenia dalej z tą maszyną!

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #164 dnia: Kwiecień 06, 2014, 16:18:14 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Śmiem twierdzić że mógł byś robić gotowe zestawy do ohv :D
Pomyślę nad tym.

A tak poza tym zostało wprowadzone parę zmian w układzie dolotowym np. przepustnica z Fiata 2.0-2.4 20v z zaworem PWM do sterowania biegu jałowego.


Jeszcze zastanawiam się nad zmianą kolektora wydechowego na równoodległościowy jaki miałem na samym początku może trochę krótszy jedynie albo zrobię dwa i będę testował.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #165 dnia: Kwiecień 06, 2014, 16:24:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to ja tu dumam jaka podkladke wyciac ,zeby to bydle samo nie podbijalo oborotow na 2000rpm przy ruszaniu ,a ty ten badziew zakladasz ? (mowa ofkoz o przepustnicy)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #166 dnia: Kwiecień 06, 2014, 16:41:46 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
ale to tez kwestia wysterowania tym zaworem , tutaj jest stand alone więc nie powinno byc takiego tematu ;)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #167 dnia: Kwiecień 06, 2014, 16:57:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wiem ,ale niesmak pozostaje :P
druga sprawa ,ze przepustnica 60mm troche ogromna sie wydaje przy takim zgrabnym silniczku  ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #168 dnia: Kwiecień 19, 2014, 22:53:42 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Żeby nie było ze nic się nie dzieje to wstawiłem parę filmików, dupy przyspieszenie może nie urywa ale udało się urwać sekundę. ]:->
https://www.youtube.com/watch?v=Nx154QBk9VE
https://www.youtube.com/watch?v=y1yV3Zs9q8o
https://www.youtube.com/watch?v=w3ammeFDER8
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #169 dnia: Kwiecień 19, 2014, 23:55:43 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Całkiem ładnie ;) Przypomnij jakie masz koła to sobie wyznaczę poprawkę :P

To już final stage? Nic więcej z OHV się nie wyciśnie?
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #170 dnia: Kwiecień 20, 2014, 00:09:00 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3825
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Fajnie jedzie i ciekawie brzmi. :)
Jak wygląda spalanie przy w miarę spokojnej jeździe ?
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #171 dnia: Kwiecień 20, 2014, 11:44:00 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Całkiem ładnie ;) Przypomnij jakie masz koła to sobie wyznaczę poprawkę :P

To już final stage? Nic więcej z OHV się nie wyciśnie?

Rozmiar opon nadal niezmienny czyli 195/45/16 i 205/50/16.
Niestety wszystkich rozczaruję że to jeszcze nie koniec :jezyk2:.
Muszę wyspawać w końcu ten kolektor i sprawdzić dlaczego spada doładowanie powyżej 6000rpm czy to sprawa pękniętego kolektora czy zbyt bogatego afr czy po prostu turbo zrobiło się za małe do tego potwora. :]

Fajnie jedzie i ciekawie brzmi. :)
Jak wygląda spalanie przy w miarę spokojnej jeździe ?

Co do spalania to narazie nie wiem jak wszystko ogarnę to zmierzę.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #172 dnia: Kwiecień 21, 2014, 17:15:05 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
noo.. z miejsca rwie żwawo..  ja mam pytanie jak z elastycznoscią... z miejsca napewno Ci sie lepiej zbiera jak moj.. ale juz powyzej 100 - 150 jest bardzo podobnie.. ( z tym ja dokrcam do 4.5tys ;) ) jak jedzie i sie zbiera gdy lecisz sobie traską powiedzmy te 90km/h na 5biegu i wcisniesz mu  zeby naprzyklad cos wyprzedzic? u mnie przy takiej predkosci nietrzeba redukowac aby w miare sie zebrał. praktycznie rowno ciagnie z kazdych obrotow.( jakos dziwnie mi to moje auto wyszlo z najlepiej przyspiesza od `~~ 110 na V biegu ;) ) jak to wygląda u Cie?
aha.. i jaki jest dyfer przy tych kolach?   bo srednica wydaje sie byc podobna do moich kól(185/6515) z dyfrem 3.7
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2014, 17:17:12 pm wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #173 dnia: Kwiecień 21, 2014, 23:55:03 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Ładnie upuszcza, nagrałem swojego dla porównania  :jezyk2:

Żuku most jest 3.9

A przy 90km/h się przyjemnie wyprzedza na IV biegu, przecież ten drążek do czegoś służy i można go używać ;]

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #174 dnia: Lipiec 04, 2014, 21:53:11 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Dziś nastąpił ten dzień w którym OHV Turbo wróciło na lince do domu :(, wiem że ta wiadomość co niektórych ucieszy a niektórych zmartwi. Ale pocieszam się myślą że wybebeszony Civic 1.6 z Etonem M62 nie był wstanie odjechać Polda i szły równo do 160 km/h po czym zobaczyłem siwy dym spod maski <blee>.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #175 dnia: Lipiec 04, 2014, 22:21:26 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Wrócić na lince to zawsze kiepska wiadomość...
Zamiast myśleć o reakcji kibiców odpowiedz raczej na pytanie: - czy Ciebie ona zmotywuje, czy zniechęci?
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #176 dnia: Lipiec 04, 2014, 22:41:02 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Ale Panowie jutro za godzinkę czasu maszyna będzie dalej postrachem Hond. :] Wiem że wszystkich rozczaruję że korby i tłoki są na miejscu, a za awarię jest odpowiedzialna rurka z czujnikami która doprowadza olej do turbiny, wyciek był na tyle nie duży że oliwy ubyło ok. 0,5 litra ale wolałem nie ryzykować i dobrze że stało się to przed zlotem. ]:->
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2014, 22:48:47 pm wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #177 dnia: Lipiec 05, 2014, 20:01:57 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6697
  • Płeć: Mężczyzna
Biję pokłony przed konstruktorem!
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #178 dnia: Lipiec 05, 2014, 20:25:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
MrVspec1 ty zgrywusie :p
ledwo Ci gumka pękła, a Ty żałobę ogłaszasz ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #179 dnia: Lipiec 05, 2014, 21:32:49 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Biję pokłony przed konstruktorem!
Z tymi pokłonami to bez przesady.
MrVspec1 ty zgrywusie :p
ledwo Ci gumka pękła, a Ty żałobę ogłaszasz ;>
Pękł przewód metalowy podejrzewam że czujnik ciśnienia oleju się spotkał z podłużnicą pewnie przez te 215/40/16 które wczoraj zapodałem.
I teraz mam pytanie do kolegów czy czasem ktoś ma taki adapter jak był montowany w starych ohv w magistrali olejowej na dwa czujniki pod kolektorem ssącym.

Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.