Autor Wątek: Przeróbka wlewu paliwa w atu  (Przeczytany 12299 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Przeróbka wlewu paliwa w atu
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 27, 2013, 01:36:35 am »

Offline Vornar0

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 198
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi[Van] Plus 1.6 MPI (klima, el.szyby, el.lusterka itp.)
Mam ten sam problem z jebiącym paliwem "Maćko" podał wstępne rozwiązanie problemu, ale chciałbym się zapoznać także z opiniami innych z Was, którzy orginalna konstrukcję naprawili, Od czego zacząć? Co jest najczestszą przyczyną śmierdzoncego paliwa? Pozdrawiam!

Odp: Przeróbka wlewu paliwa w atu
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 27, 2013, 14:33:42 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Co jest najczestszą przyczyną śmierdzoncego paliwa?

Rozszczelnienie się tej dużej puszki, która składa się z dwóch części.
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Przeróbka wlewu paliwa w atu
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 27, 2013, 17:21:34 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Rozbierz to na części pierwsze uszczelnij benzyno odpornym klejem (szary poxipol). Daj obficie na wszystkich łączeniach, ja tak mam od trzech lat i spokój. A śmierdzi Ci pewnie najprędzej przez wypchnięty od wsadzania pistoletu taki mały zaworek.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Przeróbka wlewu paliwa w atu
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 27, 2013, 18:02:06 pm »

Offline Vornar0

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 198
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi[Van] Plus 1.6 MPI (klima, el.szyby, el.lusterka itp.)
Ok wiem gdzie jest puszka, ale ten zaworek- nie mam pojęcia, moglibyście jakąś fotkę podesłać i tak apropo, skoro w caro wszystko zdawało egzamin po cóż tak przekombinowali to w atu? jakie to ma plusy? W starym passacie B2 którym jezdze do roboty mam np. tak, że gdy wepchnę cały pistolet to ropa się nie chce lać.

Odp: Przeróbka wlewu paliwa w atu
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 27, 2013, 18:12:42 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Patent z klejeniem tej puszki niestety działa ale tylko jako chwilowy drut-patent. W wakacje przerobiłem go całkowicie. Do tej przeróbki oprócz tego co fabrycznie jest w ATU potrzebna jest tylko guma od Caro. Puszka jest wywalona, przy czym zostawiony jest początek wlewu od ATU, na niego założona guma od Caro potem łącznik zrobiony z odciętego kawałka ATU-puszki i dalej guma od ATU. Ten patent sprawdził się u mnie w 100% i nic już nie śmierdzi nawet jak przystawimy nos do wlewu :d

Jutro zrobię foty.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Przeróbka wlewu paliwa w atu
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 27, 2013, 22:50:15 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Patent z klejeniem tej puszki niestety działa ale tylko jako chwilowy drut-patent.
ja tak mam od trzech lat i spokój.
Przyłożyć się do tej roboty i będzie działać wszystko jak należy. :jezyk2:
ale ten zaworek- nie mam pojęcia
To zajrzyj przez wlew tam gdzie wkładasz pistolet i zobaczysz go na wprost, dociśnij na miejsce od strony bagażnika i git.
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2013, 22:54:52 pm wysłana przez Bartekcom »
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Przeróbka wlewu paliwa w atu
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 11, 2017, 16:23:43 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Panowie jaka średnie wewnętrzne ma guma wlewowa od Caro?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil