Autor Wątek: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)  (Przeczytany 51868 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 10, 2013, 23:08:27 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
super! dobrze że te nakładki progów odratowałeś, swoją drogą tylko uCiebie je widziałem i nigdzie więcej jak dotąd
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 10, 2013, 23:16:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przeciez wygladaja jak wlasnorecznie ulepione i pewnie takie są,to gdzie miales je jeszcze widziec ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 11, 2013, 07:10:17 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Oczywiście , tak samo jak krasnale ogrodowe w niemczech :) Spoilery były częscią całego pakietu czyli 2 zderzaki plus nakładki na progi, zderzaki się nie zachowały bo były w opłakanym stanie i poleciały do kosza. Pewnie teraz żałuję bo przy dużym nakładzie roboty pewnie dałoby sie je uratować ... Po drugie aż takiego talentu rzeźbiarskiego nie mam , po trzecie nie biorąc 2 tygodni szpachlowania i klejenia , czy to wygląda na własnoręcznego ulepa?





widać ewidentnie że są zrobione w formie więc teoria obalona , podagam z kumplem od którego mam , może ma archiwalne fotki swojego poloneza na tym kompletnym pakiecie :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 11, 2013, 12:09:49 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Wygląda super, tak samo lata, czego chcieć więcej.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 11, 2013, 12:16:20 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Święty, a jakie osiągi ma Twoje auto w aktualnym setupie?

Może nagrasz większą ilość filmów, które nad oddadzą jak to się zbiera :)

Nie ma się czego wstydzić :P

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 11, 2013, 13:38:03 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
może ma archiwalne fotki swojego poloneza na tym kompletnym pakiecie

no to to by było ciekawe :)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 11, 2013, 13:55:50 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Generalnie to ja widziałem w tarnowie jeszcze jednego w takim pakiecie stylistycznym, nawet jakieś pół roku temu. Odnośnie osiągów - trzeba nagrać filmik za dnia , żeby było coś widać normalnie.
Jedyny filmik nagrany ostatnio to ten : http://www.youtube.com/watch?v=rzhuBU-d0Hg&feature=youtu.be

powyżej tej prędkości pojawiły się turbulencje przejściowe , dlatego dałem sobie spokój z dalszym biciem rekordu, następne filmiki wkrótce :)
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2013, 13:57:30 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 11, 2013, 16:23:51 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Jakie masz teraz przełożenie główne ?
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 11, 2013, 18:19:01 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
4.55 w tej chwili
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 11, 2013, 18:27:54 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
To króciutkie to przełożenie, wg kalkulatora przy 6500 na IV masz ok 160km/h i dalej widać, że szybciej to jechać nie chce... trochę słabo jak na 150KM - może jednak coś jest nie tak?

Przecież 1.4 na 4.3 daje rade ponoć zamknąć obrotomierz..
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 11, 2013, 18:32:14 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
To króciutkie to przełożenie, wg kalkulatora przy 6500 na IV masz ok 160km/h i dalej widać, że szybciej to jechać nie chce... trochę słabo jak na 150KM - może jednak coś jest nie tak?
kolega ma chyba skrzynie z 131, pozatym auto chyba na rally sprinty itp a tam rzadko sie jeździ wiecej jak 150km/h
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 11, 2013, 19:35:37 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
jak pisałem pojawiające się wibracje niestety nie wskazywały nic dobrego. Podejrzewam że caro ma lepszą areodynamikę niż akwarium, nie wspomnę że cały przód jest do ustawienia - zbieżność oraz kąty co tez ma znaczenie przy takiej prędkości ;) Druga sprawa że to ma dobrze przyśpieszać a nie osiągać maksymane prędkości ponad 200km/h

« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2013, 19:41:20 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 11, 2013, 20:26:24 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
chłopaki czepiacie się szczegółów.... nikomu z was nie proponowali jak świetemu sprzedaż silnika ewet wymiane na 2.5D :P
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 11, 2013, 21:28:12 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
No 2.5D by momentem zabił więc poszedłby na nim ponad 200 :D
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 11, 2013, 21:46:17 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
świety z 2.5 to 250km/h jest do osiagniecia :P tylko nie wiem czy buda nie będzie przechodzić redukcji masy przy tej prędkości
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 11, 2013, 23:04:02 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Tzn może wychodzę na czepliwego, ale bardziej mnie ciekawi dlaczego nie chce dalej jechać.

Lubię szybkie Polonezy, tutaj jest na wykresie obiecująca moc - zawsze słyszałem, że to właśnie duża moc w wysokich partiach obrotów pozwala na dokręcanie się do końca i osiąganie wysokich prędkości. A filmik to niemałe rozczarowanie, IV bieg, krótkie przełożenia i 160km/h staje się barierą nie do pokonania.

Projekt chyba najbardziej dopracowany i najbardziej profesjonalnie wykonany, pełen szacun - ale efekty na razie, przynajmniej mnie, nie powalają.

Jakbym miał to porównać z autem MrVspec1, gdzie władowano podobne ilości pieniędzy i pracy to Vspec robi lepsze wrażenie. Ale na OHV patrzę stronniczo, może nie powinienem się dopuszczać takiego porównywania.

Rozumiem, że mocniejszą stroną auta są niebagatelne przyspieszenia - wrzuć filmik jak to wygląda :) Społeczność forum na pewno jest ciekawa :)



OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 11, 2013, 23:47:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
widać ewidentnie że są zrobione w formie więc teoria obalona , podagam z kumplem od którego mam , może ma archiwalne fotki swojego poloneza na tym kompletnym pakiecie
nie chodzilo mi o to ,ze kupiles 2m^2 tkaniny i 1L zywicy po czym sam to ulepiles,tylko o to,ze sa to jakies przeróbko-doróbki roznych typow i marek,
sam rowniez nie widzialem Poloneza z takimi nakladkami,wiec jezeli to jakas krotka seria,to w jakich modelach wystepowala ,ewentualnie czy to jakies rzemioslo,czyli jednak ulep wlasnoreczny jakiegos rzemieslnika przeznaczony akurat do Poloneza
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 12, 2013, 09:25:57 am »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Co do progów- bork sąsiada ma dokładnie te same dokładki, wiem że temat był dosyć znany w epoce. Na eksport istniały podobne pakiety, tu jedna z wersji: http://img396.imageshack.us/img396/4725/polonezspoilerybelgia8di.jpg
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 12, 2013, 10:57:08 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Gdyby dyfer był "dłuższy" to spokojnie by te 200 km/h poleciało, ale w takich zastosowaniach (KJS itp) nie ma to sensu.
Oczywiście ustawienie geometrii też ma znaczenie.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 12, 2013, 11:10:13 am »

piciek

  • Gość
Święty, trzymam kciuki i życzę powodzenia w sporcie. Niewiele aut na tym forum jest tak dopieszczone jak Twoje. 150KM z wolnossącego silnika to naprawdę wyczyn. A porównywanie wolnossaka do turbo jest co najmniej śmieszne, patrząc jak w kjsach są liczone pojemności, a do tego to auto zostało stworzone. Nakładki fajnie wyglądają. :)