Autor Wątek: 2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy  (Przeczytany 45141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #200 dnia: Luty 05, 2008, 23:32:48 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "vox#241"
Cytat: "mateokrzyku"
a co powiecie panowie o podlaczniu ukladu wtryskowego z 1.6 GSI do fiatowskiej 2.0???

SerU zamontował to do jakiejś dwójki, podobno super jeździło. Gdzieś na forum jest opis

Seru z tego co wiem montowal Boscha(takiego jak ja) a tutaj chodzi  o wielopunkt "DajEwo" z plusa :mrgreen: Po co komu 87 konny  1.6 16V ?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #201 dnia: Luty 05, 2008, 23:40:16 pm »

vox+241

  • Gość
A no tak, pomyłka. To był bosch

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #202 dnia: Luty 06, 2008, 02:13:16 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Elwood#1887"
Cytat: "vox#241"
Cytat: "mateokrzyku"
a co powiecie panowie o podlaczniu ukladu wtryskowego z 1.6 GSI do fiatowskiej 2.0???

SerU zamontował to do jakiejś dwójki, podobno super jeździło. Gdzieś na forum jest opis

Seru z tego co wiem montowal Boscha(takiego jak ja) a tutaj chodzi  o wielopunkt "DajEwo" z plusa :mrgreen: Po co komu 87 konny  1.6 16V ?

gsi ma 84KM ,a wtrysk multeca przystosowany do pojemnosci 1.6 raczej nie zyskalby jedynie 3KM na silniku K16
to tak jakbys twierdzil ,ze np. Van ma na swoim 1.6 16v tyle samo koni co na 1.4 ,a Seen na 1.8 16v tyle samo koni co na 1.4
w takim razie co im poradzisz by wkoncu wykorzystali wieksza pojemnosc ? montaz gaznikow  :lol:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #203 dnia: Luty 06, 2008, 10:17:41 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
to nie chce nawet wiedziec ile by moja wkrętarka paliła na gaznikach :)

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #204 dnia: Luty 06, 2008, 12:09:44 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "KGB"
w takim razie co im poradzisz by wkoncu wykorzystali wieksza pojemnosc ? montaz gaznikow

Jest kilka rozwiazan ktore mozna zastosowac i dadzą dobre efekty ale montaz wtrysku MPI od ohv nie jest jedna z nich  :lol: Oczywiscie mozna to zalozyc i pokazac ze sie da, jakis chetny na pewno sie znajdzie...
A co gaznikow to jest to rozwiązanie dla tych ktorzy chca je miec i wiedza z czym to sie wiaze- jak wiadomo kazde rozwiazanie ma swoje plusy i swoje minusy. Nie oszukujmy sie w dzisiejszych czasach duzo latwiej zakupic, zamontowac i wyregulowac wtrysk niz podwójne gazniki. O ile same gazniki mozna jeszcze kupic bez problemu to kolektor pod silnik to juz inna sprawa, do tego dochodzi jeszcze regulacja która nie jest prosta. Kto co lubi to ma pod maska- tyle tylko ze ja nie bede musial przyklejac kartek informacyjnych do silnika ze nie mam 1,4  :lol:

Pozamiatałem - S#1869
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #205 dnia: Styczeń 17, 2010, 10:28:29 am »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Odgrzeje kotleta :)

Cytat: "Elwood#1887"
Dawno nic nie bylo  
Foto z przekładki 2,0 do GLI Bosch  

http://www.toya.net.pl/~hrumak/


Elwood jak tp chodziło na tym wtrysku boscha? Na gazie miał podobne osiągi jak na PB?
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #206 dnia: Styczeń 19, 2010, 01:42:39 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "waldi919"
Elwood jak tp chodziło na tym wtrysku boscha? Na gazie miał podobne osiągi jak na PB?

Gratuluje zdolnosci archeologicznych :P dawno juz zdazyłem zapomniec o tych projektach- w koncu mineło od poczatku troche ponad 5 lat  :mrgreen:
Była kupa po całosci - generalnie od cholery roboty poszło w cholere i nic po za tym, tyle ze zdobyło sie troche doswiadczenia które zawsze sie przydaje  :)  Duzo lepiej pracowało to na abimexie ale to tez nie było to ale  i tak o 100 % lepiej. Na boschu nie pomoze nawet wymiana na kolektor MPI od cromy czy czegos takiego. Generalnie do spokojne jazdy ok ale jezeli chodzi o moc to slepa uliczka w ewolucji- na LPG wciagniesz co najwyzej astre I  1,6 i nic po za tym. Podobnie ma sie sprawa z MPI z poloneza - nie ma sensu tego montowac cbyba ze do 1600 bo do 2000 to stanowczo za mało- nie te mapy i nie ten zapłon.

Najlepsza opcja na dzien dzisiejszy efekt/koszt/eksploatacja to dorwac wtrysk od cromy/lanci bez rozdzielacza i za pomoca DET 2(ecumaster) zrobic konwersje  na  MAF aby pozbyc sie przepływki klapowej i troche ruszyc zapłon zwlaszcza na LPG-wtedy pokaze to swoje mozliwosci.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #207 dnia: Styczeń 19, 2010, 13:00:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to co za boscha tam montowales ? monotronica 1.7 ?
takie tozwiazanie w 2.0 to wymagaloby chyba dwoch przepustnic  :P  ,
szmelcwagen 1.8 na takim wtrysku mial zaledwie 90KM i na wiecej to chyba nie stac tego silnika

a co do wtryskow cromy + ecumaster to i tak gorsze rozwiazanie niz wtrysk multec + ecumaster ,badz  chip
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #208 dnia: Styczeń 19, 2010, 17:42:20 pm »

Michael

  • Gość
we wtrysku cromy mało kto zrobi chip bo tam za bardzo nie am co chipowac mpa jest oporna tak samo jak w argencie to juz lepiej przejsc na wtrysk lancia i wtedy robic mape duzo nowsze kompy i napewno da sie tam wyczarowac jakies sensowne osiagi

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #209 dnia: Styczeń 20, 2010, 00:21:34 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "KGB"
takie tozwiazanie w 2.0 to wymagaloby chyba dwoch przepustnic

Wtedy sie robiło z tego co było- inne czasy/zarobki/wiedza/doswiadczenie/mozliwosci/dostepnosc czesci. Zreszta własciciel chiał fabryczny wtrysk i tak zastało to zrobione.... Pewnych rzeczy nie przeskoczysz

Cytat: "KGB"
a co do wtryskow cromy + ecumaster to i tak gorsze rozwiazanie niz wtrysk multec + ecumaster ,badz chip

Nie do konca. Nowsze wtryski od lanci pod ecumasterem dadza rade bez problemu tylko trzeba znalesc kogos kto ogarnie temat. Do starszych(L i LE) była swojego czasu fajna strona której nie moge teraz znalesc  :evil:  :evil:  :evil:  był tam rozpisany cały sterownik i podane co i jak zmienic zeby np zwiekszyc wzbogacenie mieszanki podczas przyspieszania np z 8 % do 20% itd. Pamietajcie ze wtryski te montowali tez w oplu i porsche wiec po 30 latach temat jest rozpracowany
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #210 dnia: Styczeń 20, 2010, 16:26:54 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Elwood jak byś co znalazł do L-jetronicka  był bym wdzięczny  :mrgreen:

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #211 dnia: Styczeń 20, 2010, 17:23:57 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Elwood,  do osprzętu GSI można założyć zwykły rozdzielacz zapłonu? Jak by sie to spisywało?
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #212 dnia: Styczeń 21, 2010, 00:10:41 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Mozna załozyc tyle ze w blok nie wejdzie aparat przy kolektorze wtryskowym, a aparat na glowiczke z reszta to masakryczne koszta na dzis dzien.  Dlatego warto wykorzystac elektroniczny zaplon a nie bawic sie w rozdzielacze.
 Mozna tez np przerobic kolektor gaznikowy pod listwe wtryskowa i przepustnice od wtrysku - bo takowe rozwiazania tez widzialem w innym markach ale to juz sztuka dla sztuki, a zyskasz w optymistycznej wersji moze ze 2 Km to juz  lepiej zostawic jak jest i pokombinowac  z czym innym

[ Dodano: 2010-01-21, 00:15 ]
Cytat: "Łukasz!842!"
Elwood jak byś co znalazł do L-jetronicka był bym wdzięczny
no niestety nie moge znalesc a sam potrzebuje
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG