Autor Wątek: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM  (Przeczytany 35212 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 01, 2013, 10:13:15 am »

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
muszę kiedyś przyjechać i przewieziesz mnie bo na filmie  nie wydaje się to jakoś super szybko jak na 160km :P

Dokładnie, na filmie bez rewelacji:/
Zwykłe 1.6 a idzie lepiej http://www.youtube.com/watch?v=EW0iwYQ5c1U
Bez urazy <spoko>
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2013, 10:16:37 am wysłana przez LeszekR »
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 01, 2013, 10:23:48 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Tu brak napięcia mógł sie przełożyć na złą pracę proporocjonalnych elektrozaworów sterujących ciśnieniem oleju na tłok zmiennych faz. W każdym razie dupy nie urywa - tak czy tak o ile wiem większość VVC mimo wszystko serii nie trzyma
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 01, 2013, 16:57:40 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Jak by nie było to mam wrażenie że problemem jest tutaj jeszcze przedewszystkim brak drugiej sondy (tej za katem)
Bo gdzieś czytałem, że ponoć jak ta sonda się popie***li to auto nie ma siły i ostro słabnie.
Altek dziś ogarnięty ale z osiągów w drodze powrotnej zadowolony nie jestem :(
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 01, 2013, 17:47:30 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Zmierz jakie ciśnienie daje pompa paliwa. Podłącz sobie jakiś interfejs pod OBD to dowiemy się coś więcej.
Sporo osób wrzucając 160tki np. do Rovera Metro też ignoruje drugą sondę i śmigają jak należy.

Co do trzymania mocy to głównie przypadłość 160tek, bo wiele egzemplarzy ma ok. 150-155KM stąd niewielka różnica między 145tkami, a 160...
 
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 02, 2013, 23:42:42 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Po tym jak zobaczylem twoje auto to jakby mnie cos takiego wciagnelo na swiatlach to by mi szczeka opadla hehe
Pewnie nie jedna osoba oceniajac auto po wygladzie byla zdzwiona jego mozliwosciami :D

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 05, 2013, 03:03:15 am »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
nagraj film z startu w ruchu od dwojki po odciecie czworki tak od 10-20km/h
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 23, 2013, 12:27:41 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Co dalej z tym autem? : )
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 24, 2013, 01:04:17 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Co dalej z tym autem? : )
Autko trochę cierpi ;p Po zmierzeniu kompresji kolejno 0-0-3-5
Okazało się, że warsztat na konwaliowej który docierał zawory dotarł je tak, że mało co z nich zostało ...
I po zabawie wszystkie zawory powsysało w głowicę :(
Grubość denek zaworów wynosi u mnie 0,6 mm. I czekam teraz na nowe zawory z UK :/
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 24, 2013, 02:30:09 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Jak pytałem miałem nadzieję, na lepsze wieści ;) Na wiosnę jest szansą zobaczyć to w pełni sił?  <spoko>
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 24, 2013, 12:32:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
niezly przetop wyszedl,
zawory najlepiej docierac samemu recznie - zabawa na kilka godzin ,ale latwo kontrolowac proces
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 24, 2013, 13:01:24 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Na wiosnę jest szansą zobaczyć to w pełni sił?  <spoko>
Ogólnie to składam silnik na dniach (zawory mają być do końca roku).
Też czekam, żeby zrobić konfrontację z Waszym Turbo :D
A autko polata do stycznia bo tak ma oc i potem idzie do huty. A silnik do nowej budy :) 

Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 25, 2013, 15:42:25 pm »

Offline Potega92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
Na wiosnę jest szansą zobaczyć to w pełni sił?  <spoko>
Ogólnie to składam silnik na dniach (zawory mają być do końca roku).
Też czekam, żeby zrobić konfrontację z Waszym Turbo :D
A autko polata do stycznia bo tak ma oc i potem idzie do huty. A silnik do nowej budy :) 


Jaką buda?  Też minus? :)
Jest:
Yaris d4d 2009r
Polonez Caro 1996 1.6 ROVER

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 25, 2013, 21:04:47 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Też minus? :)
minus :) i może nawet FSO prima ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 25, 2013, 21:56:28 pm »

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 26, 2013, 10:18:19 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2013, 10:21:05 am wysłana przez Szakal#1962 »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 26, 2013, 10:50:51 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
A na pewno on jeszcze dostępny ? Bo wystawiony był na kilku portalach i na jednym już pisze że ogłoszenie nieaktualne.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 26, 2013, 10:56:06 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
A na pewno on jeszcze dostępny ? Bo wystawiony był na kilku portalach i na jednym już pisze że ogłoszenie nieaktualne.
A szczerze to nawet nie wiem ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 26, 2013, 17:35:39 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
zadzwoń i zapytaj :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 05, 2014, 15:48:24 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Autko złożone :) Zawory założone nowe :) kompresja zmierzona i ma po 13 na każdym :) to teraz pora pojechać zatankować i można zobaczyć jak idzie :p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 05, 2014, 18:40:04 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
i dasz zaworkom czasu,zeby sie ulozyly ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.