Żeby nie było że projekt stoi w miejscu, w zeszłym tygodniu zdecydowałem się w końcu na porządek w elektryce a było tam namotane dość sporo - dołożony wtrysk, zmieniony pająk na mr93 z dołożonym programatorem wycieraczek z audi, wiązka od radia, centralny zamek oraz sterowanie z pilota. Wiązka została przygotowana od nowa na bazie nówki sztuki z trucka plusa na calosnicu, przerobionej na bazie wiązki mr93 oraz od nowa spiętej skrzynki z bezpiecznikami tak żeby nie używać mikroprocesora - wszystko jest teraz na osobnych przekaźnikach - grzanie szyby z czasówka ale bez wkurzającego automatu, przerywacz kierunkowskazów i awaryjnych z bmw , programator wycieraczej z osuszaniem z audi, przekaźnik pompy paliwa z opla - seryjne z plusa zostały jedynie kontrollery świateł ale z dołożonym przekaźnikiem od drogowych do wewnętrznych lamp i od mr93 czasówka od lampki oświetlenia wnętrza. Ponadto wsadziłem grubsze kable od wentylatora wnętrza, od silnika wycieraczek i rozdzieliłem zasilanie główne na 2 kable plusowe - jeden od zasilania wnętrza i stacyjki, drugi od wtrysku i wentylatora chłodnicy.
tak to wyglądało podczas budowy:
tak to wygladało podczas przekładki:
cała operacja trwała 4 wieczory - niestety kilka rzeczy musiałem na aucie poprzepinać, oraz wymiana tylnej części wiązki wiązała się z wyciągeniem fotela kierowcy itp.
Po całej akcji mam wrażenie że dmuchawa nawiewu mocniej dmucha oraz wycieraczki szybciej chodzą
przy okazji mam podświetlane wszystkie wyłączniki od mr93 oczywiście przerobione na zielono