Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125246 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #380 dnia: Wrzesień 03, 2016, 23:43:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na zdjeciu slabo widac,ale chyba jest brazowy pasek nad zoltym ?

kazdy amortyzator jest gazowo-olejowy, dlatego taka nazwa nic kompletnie nie mowi,
za to po nazwie olejowy lub gazowy (sprezony gaz wypycha tloczysko) juz nie ma watpliwosci
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #381 dnia: Wrzesień 18, 2016, 14:11:24 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Żeby nie było że projekt stoi w miejscu, w zeszłym tygodniu zdecydowałem się w końcu na porządek w elektryce a było tam namotane dość sporo - dołożony wtrysk, zmieniony pająk na mr93 z dołożonym programatorem wycieraczek z audi, wiązka od radia, centralny zamek oraz sterowanie z pilota. Wiązka została przygotowana od nowa na bazie nówki sztuki z trucka plusa na calosnicu, przerobionej na bazie wiązki mr93 oraz od nowa spiętej skrzynki z bezpiecznikami tak żeby nie używać mikroprocesora - wszystko jest teraz na osobnych przekaźnikach - grzanie szyby z czasówka ale bez wkurzającego automatu, przerywacz kierunkowskazów i awaryjnych z bmw , programator wycieraczej z osuszaniem z audi, przekaźnik pompy paliwa z opla - seryjne z plusa zostały jedynie kontrollery świateł ale z dołożonym przekaźnikiem od drogowych do wewnętrznych lamp i od mr93 czasówka od lampki oświetlenia wnętrza.  Ponadto wsadziłem grubsze kable od wentylatora wnętrza, od silnika wycieraczek i rozdzieliłem zasilanie główne na 2 kable plusowe - jeden od zasilania wnętrza i stacyjki, drugi od wtrysku i wentylatora chłodnicy.

tak to wyglądało podczas budowy:



tak to wygladało podczas przekładki:



cała operacja trwała 4 wieczory - niestety kilka rzeczy musiałem na aucie poprzepinać, oraz wymiana tylnej części wiązki wiązała się z wyciągeniem fotela kierowcy itp.

Po całej akcji mam wrażenie że dmuchawa nawiewu mocniej dmucha oraz wycieraczki szybciej chodzą :) przy okazji mam podświetlane wszystkie wyłączniki od mr93 oczywiście przerobione na zielono
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #382 dnia: Wrzesień 18, 2016, 14:51:17 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Teraz, to dopiero zlepek  :-) Nawet w drogich furach chyba takiego miksu nie ma, że każda kostka z innej marki.A że wentylator szybciej chodzi, to nic dziwnego, bo to samo jest z elektrycznymi szybami,jak się je podłączy bezpośrednio gruby kablem z aku, a jak jest na zasilaniu z wiązki.Jest po prostu spory spadek napięcia na instalacji i jak dałeś gruby kabel, to jednak się to wszystko poprawiło

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #383 dnia: Wrzesień 18, 2016, 21:50:50 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
chyba nie do końca bo przekaźniki w różnych autach są na podobnej, jak nie tej samej elektronice i różnią się najwyżej pinoutem. grube kable dałem bo pewne rzeczy w starych polonezach kiepsko chodzą właśnie przez winę wiązki i spadków napięcia - teraz jest jak być powinno
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #384 dnia: Wrzesień 27, 2016, 20:52:37 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Kolejny update - kiedyś mi wpadła przekładnia ZF z fiata 132 więc ją odmalowałem i powinna być ok - ma praktycznie zerowy luz na kierownicy - widać gołym okiem że jest solidniej wykonana od współczesnych :)
Do tego mam customowe wsporniki resorów - wykonane przez Łukasza od zera , pomalowane proszkowo - jak coś mam kontakt gdyby ktoś był zainteresowany i zostały mi tulejki poliuretanowe żółte



wkrótce mam nadzieję że montaż
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #385 dnia: Październik 30, 2016, 18:11:14 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
wieszaki poskładane, ocynkowane na nowo mocwania , poliuretan wpasowany , zostaje to założyć



niestety ze względu na pogodę i brak czasu wszystko idzie jak krew z nosa
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #386 dnia: Listopad 06, 2016, 22:01:47 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
kolumienki założone:



a taka jest różnica:



auto siedzi jak chciałem :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #387 dnia: Listopad 06, 2016, 22:10:20 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale koza byla, nienaturalna,
teraz jest tak normalnie, tylko cos takiego mozna ladnie uzyskac na resorach, bez skracania kolumny ,a resor bedzie mial normalny/fabryczny ksztalt,
zakladam,ze masz opone 195/55/15 ,wiec na takiej wysokosci wyjezdzaly z salonow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #388 dnia: Listopad 06, 2016, 22:39:31 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
tak 195/55/15 z przodu, 205/55/15 z tyłu
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #389 dnia: Listopad 06, 2016, 23:19:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to z tylu masz wieksza srednice niz seria, wiec tym bardziej teraz siedzi blisko fabryki,
dziwne te resory,ze az tak to sterczalo,ale w sumie raz widzialem takie 3 piorowe ,ktore dawaly taki sam efekt
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #390 dnia: Listopad 07, 2016, 01:20:30 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
jak ci się to wszystko mija z wlewem do baku?
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #391 dnia: Listopad 07, 2016, 21:57:27 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
właśnie mija się tak na styk ale się mija więc nic nie uderza ani o bak ani o wlew :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #392 dnia: Kwiecień 04, 2017, 12:48:05 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
To do tego tyłu na takim setupie aby podobnie stał przód ile wypada na seryjnej sprężynie uciąć. 1 czy 2 zwoje.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #393 dnia: Kwiecień 04, 2017, 16:02:50 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Montując je odwrotnie jak to bodajże ma Łukasz Wais autko obniża się niżej.


Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #394 dnia: Kwiecień 04, 2017, 16:48:43 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Montując je odwrotnie jak to bodajże ma Łukasz Wais autko obniża się niżej.

Jeżeli bo założeniu Bilsteinów tył dalej mu będzie skakał jak głupi to to właśnie będzie przyczyna tego problemu.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #395 dnia: Kwiecień 05, 2017, 10:43:15 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Albo wygląd albo własciwości jezdne :-)
Ja tylko do postawienia i do pyrkania na spot czy na jakieś sesje zdjęciowe :-)
Nawet zostawiam na seryjnych amorach. W moim przypadku nie ma sensu montować czegoś sztywniejszego.
Chciałem się zorientować jak w polonezie by stał zawias na właśnie odwróconych tych wieszakach jak to ma właśnie Łukasz Wais. W jego fiacie niestety nie można zbyt tego stwierdzić bo ma założone nadkola poszerzające go.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #396 dnia: Kwiecień 05, 2017, 13:27:21 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Ja nie wiem czy tak będzie, bo nie potrafię policzyć jak się zachowa resor przy takim ustawieniu. Mówię tylko że może się stać coś dziwnego bo resor nie może się na czymś takim wyprostować przy dobiciu, a w serii może.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #397 dnia: Kwiecień 05, 2017, 15:13:30 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
po prostu kup sobie parę resorow po taxowce lub ciagaczu cementu i tyl bedzie siedzial jak w Ferrari,
w moim tak bylo i dlatego zmienialem na nowe i 3-piorowe od razu,
a teraz po 15latach szukam 2-piorowych,zeby obnizyc tyl
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #398 dnia: Kwiecień 05, 2017, 22:01:27 pm »

Offline Majonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 603
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez C+ gli
Ja mam w polonezie naturalne sklepane, może ktoś chce się zamienić na sprawne ? <lol> .

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #399 dnia: Kwiecień 06, 2017, 21:35:38 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Panowie nie róbcie śmietnika z mojego tematu ;) Jeśli chodzi o mój projekt to zielony dostał inną kierownicę - padło na taką z alfy romeo 145, musiałem przespawać wieloklin, wiem że może nie jest to szczyt marzeń ale jest fajna gruba, dużo mniejsza niż seryjna z caro - co do gustów to nie każdemu musi się podobać





oraz w pokoju leżą stołki przednie z lancii delty hf :)



wiem że trochę będzie mniejszy sleeper ale w końcu pasuje wygodnie jeździć
"jest ryzyko , jest zabawa"