Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125237 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #400 dnia: Kwiecień 06, 2017, 22:30:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jakbys je brazowym welurem obszyl to nikt nie pozna ,ze inne ;]
a ze w roznych kolorach sa,to wypada cos tym zrobic,

co do kierownicy, to nie podoba mi sie to wystawanie srodka , w alfie jest plaski,a nie wypukly
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #401 dnia: Maj 13, 2017, 19:27:58 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
tydzień temu recaro wylądowały na pokładzie, na razie nic z nimi nie robiłem :









zielony dostał nowy olej Valvoline 10w60 , teraz pora podkręcić doładowanie jak w końcu nie będzie padało i zrobi się normana wiosna :/
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #402 dnia: Maj 13, 2017, 23:02:58 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
podoba mi się ta podsufitka.  <spoko>
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #403 dnia: Listopad 11, 2021, 20:45:19 pm »

Offline maniek1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 445
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
Kolejny update - wtryski siedzą na swoim miejscu, silnik dostał nowy stożek simoty - nieco lepiej wykonany i większy niż poprzedni, zmieniłem w układzie chłodzenia przepływ wody przez termostat, został dołożony zawór odcinający nagrzewnicy , obizolowałem rurkę wody idącą nad turbiną, pojawiło się więcej silikonowych węży, megasquirt steruje teraz dodatkowo wentylatorem chłodnicy - szybciej załącza wentylator - na wskaźniku pojawiły się mniejsze skoki temperatury.

Tak wygląda teraz komora:





tutaj przerobiona obudowa termostatu by motoweld :)



oraz zawór odcinający nagrzewnicę:



został jeszcze aktywowany boost controller więc podczas kolejnego strojenia postaramy się zrobić 2 mapy - soft do jazdy na codzień i hard żeby zobaczyć co to naprawdę ma do powiedzenia :)


Witaj, od jakiego auta masz Wentylator chłodnicy ?

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #404 dnia: Listopad 15, 2021, 17:43:10 pm »

Offline Patryczek997

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu Plus
A potem chce taki w e36 1.6 się ścigać. Po przegranej z Polonezem może popaść w depresję  <lol2>