Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125250 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #360 dnia: Lipiec 30, 2016, 22:21:25 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
jeszcze jezdze na sprezynach seryjnych ale spokojnie, już górne wahacze przygotowuje do montażu to i sprężyny polecą z caro , które leżą w bagażniku.
Dziś założyłem amory - jest twardziej, dupa mniej skacze ale nie ma tragedii, komfort jakoś bardzo nie ucierpiał, tył nie podniósł się jakoś bardziej, gorzej bo resory co mi kumpel robił 3 piórowe niestety są za wysoki i dupa za bardzo jest w górze, zobaczymy co się zmieni po wymianie sprężyn i wtedy będzie ew korekta tyłu.
Ogólnie to różnica między mts technik a seria wygląda tak:



a tak ściśnięty



niestety całych nie byłem w stanie sfotografować bo te mtsy bardzo agresywnie wracają i ciężko było je utrzymać
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #361 dnia: Lipiec 30, 2016, 23:46:01 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
zrób resor progresywny, taki jak opisałem w technice, a obniż bardziej kolumienką. Płaskie resory to pomyłka (moja też).
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #362 dnia: Sierpień 06, 2016, 19:25:55 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
kupiłem u nas na lokalnym złomie Topicarze - 2 górne wahacze z plusa, chłopaki z Motopasji Tarnów mi je wypiaskowali a z Artkiem je nieco zmodyfikowaliśmy:



Niedługo zostaną pomalowane a w międzyczasie czekam na czerwony poliuretan, który poleci na wahacze, natomiast pozostała część zestawu zostanie domontowana do szarego na staba i "jabłka"

tak przy okazji jeszcze wyspawaliśmy jedną rzecz do szarego ale o tym wkrótce

« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2016, 19:33:00 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #363 dnia: Sierpień 13, 2016, 18:13:24 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Wahacze pomalowane proszkowo, doszły poliuretany, czekam na sworznie i można składać ;)



być może będzie jeszcze jedna modyfikacja w zawieszeniu ale o tym na spokojnie :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #364 dnia: Sierpień 23, 2016, 20:17:09 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Zawieszenie przełożone - jest trochę lepiej, zrobił się nieco sztywniejszy, choć dalej układ kierowniczy ma gumowy , pewnie za sprawą wyjechanej przekładni jkc ale spokojnie zf już leży do zmiany z przebiegiem 50tys km

tak na partyzanta zrobiony ściągacz do sprężyn



update wkrótce

"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #365 dnia: Sierpień 23, 2016, 20:29:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jaka grubosc blachy i jaki gwint tego preta (z marketu , 4.8 ?)
tez cos takiego tworze, kupilem pret M16 ,tylko blachy nie mam pod reka i tak sobie mysle,co by tu zastosowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #366 dnia: Sierpień 23, 2016, 21:33:16 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
pręt m16 z marketu ale nie castorama tylko majster więc jest szansa że ciut lepszy ;) blacha koło 5mm grubości plus dospawane 4 kawałki pręta żebrowanego, ciężko na szybko coś lepszego wykminic w sobotę po godzinie 16 

"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #367 dnia: Sierpień 24, 2016, 00:11:49 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
,tylko blachy nie mam pod reka i tak sobie mysle,co by tu zastosowac
ja zrobiłem ze stopy od rusztowania :D
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #368 dnia: Sierpień 24, 2016, 01:02:16 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mam pekniety resor, wiec myslalem o wykorzystaniu go , grubosc wiadomo 8mm ,tylko z kolei nie mam wiertla fi16 i tak sie odwleka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #369 dnia: Sierpień 24, 2016, 17:45:28 pm »

Offline w0mbat

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 541
    • polonez 1500 88r.
życzę powodzenia przy wierceniu w resorze :)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #370 dnia: Sierpień 24, 2016, 19:29:52 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
mam pekniety resor, wiec myslalem o wykorzystaniu go , grubosc wiadomo 8mm ,tylko z kolei nie mam wiertla fi16 i tak sie odwleka
Jedź na pobliski skup złomu to ci palnikiem wypalą...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #371 dnia: Sierpień 24, 2016, 21:33:12 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
widzialem kto pracuje na tych zlomach i wole jednak nie ryzykowac,
a wiercic reczna wiertarka nie zamierzam, producent jakos te otwory wierci, wiec to kwestia odpowiedniego wiertla
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #372 dnia: Sierpień 25, 2016, 00:55:19 am »

Offline Pastor

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 97
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLi
Można użyć pręt M12, ale są chwile kiedy robi się ciepło na duszy :P

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #373 dnia: Sierpień 25, 2016, 01:07:25 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
tak, tak, wierci ale przed obróbką cieplną. nawet w spieku można zrobić otwór ale nie nazwałbym tego wierceniem.
wiercenie trwałoby długo, zbyt długo. te twory wybijane są sztancą, na gorąco, przed obróbką cieplną
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2016, 01:57:01 am wysłana przez wrb#1974 »
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #374 dnia: Sierpień 25, 2016, 07:55:49 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Kgb to poszukaj jakiegoś zakładu co robi kostrukcje stalowe to może plazmę mają...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #375 dnia: Sierpień 26, 2016, 11:09:11 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
i po co sie z tym resorem meczyć, ja sobie zrobiłem poprostu z profila stalowego 40x20x2mm, przewiercony , naspawane ograniczniki ustalajace spręzynę żeby sie nei przesuneła i przewiercony normalnym wiertłem, przy czym śruba jakiś konkretny element z maszyny starej wyjęty także raczej mocniejsze niż te kruche pręty do szalunków :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #376 dnia: Sierpień 26, 2016, 19:18:14 pm »

Offline OTRO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 138
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125P
Jakie amortyzatory planujesz wkładać do przedniego zawieszenia ?

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #377 dnia: Sierpień 26, 2016, 21:06:37 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
z przodu mam monroe sensatracki gazowo-olejowe :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #378 dnia: Sierpień 26, 2016, 22:14:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
gazowe czy olejowe ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #379 dnia: Wrzesień 03, 2016, 22:59:33 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
tak wygląda na obecną chwilę zawias z przodu, zmieniłem przekładnię na zf ale nadal nie jestem zadowolony z prowadzenia auta, chyba trzeba będzie zakupić nówkę sztukę jak to zrobiłem do szarego i wtedy powinno być ok

fotka zawiasu z przodu:



a amory są gazowo-olejowe - zazwyczaj w amorach jest mieszanina oleju i gazu
"jest ryzyko , jest zabawa"