Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125239 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 24, 2013, 20:56:21 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Powinny pasować - ew dać po jednym jeszcze dystansie z starego typu dla większego rozstawu.

Odebrałem od tokarza tarcze 284 oraz przyfrezowane z czoła płyty kotwiczne z trucka plusa, rozwiercone pod zaciski z Coupe Turbo



a tak wygląda sprzęgło 230 z kołem zamachowym z coupe turbo - do tego oba nowe łożyska:



wkrótce blok idzie do planowania i pasuje włożyć z powrotem wał
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 24, 2013, 23:10:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
32 jak podaje allegro.
to nawet nie seria ,ale jezeli 6j to beda troche szerzej niz seria
Odebrałem od tokarza tarcze 284 oraz przyfrezowane z czoła płyty kotwiczne z trucka plusa, rozwiercone pod zaciski z Coupe Turbo
od ktorego coupe turbo ? bo byly 284mm i 304mm , jezeli wieksze ,to gdzie ida te 284 ?
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2013, 23:12:17 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 24, 2013, 23:32:11 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
od zwykłego 16v turbo - tam są seryjnie 284 :) na jarzmach z trucka plusa , tyle że zamiast szlifować jarzma wolałem ściąć trochę płytę kotwiczną (tak ok 1.5-2mm) żeby zrobić lepszy prześwit miedzy tarczą.

To co ET32 jest dalej za duże ?
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 24, 2013, 23:51:22 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ja swoje tarcze kotwiczne frezowalem 7mm ,ale to pod inne tarcze

chciales uzyskac efekt zewnetrznego rantu jak w szerokim zawiasie ,a do tego to zbyt male ET,
ale jak odpuscisz ten "prawie szeroki" zawias ,to powinno to jakos wygladac na waskim
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 25, 2013, 09:54:15 am »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Święty wie co robi będzie wypasik jak z EFi :D
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2013, 16:57:24 pm wysłana przez BARTEK#1925 »
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 25, 2013, 21:52:07 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
od ktorego coupe turbo ? bo byly 284mm i 304mm , jezeli wieksze ,to gdzie ida te 284 ?
były jeszcze różne wysokości tych tarcz o czym się przekonałem jak zamawiałem swoje. Czyli masz mniejszą zmniejszoną średnice tarcz?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 26, 2013, 00:09:39 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
o ile wiem coupe 16vt miał 284 a coupe 20vt miał 305 i nie wiem czy nie zaciski brembo na nich, ja mam zwykłe tarcze - muszę zmierzyć dokładną średnicę
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 26, 2013, 01:09:40 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ludzie narzekali w Kappach turbo ,raczej w 20vt ,ze tarcze im sie krzywia ,a jedna 300pln i to byly raczej brembo,
zaciski na bank byly brembo ,
Kappy turbo i V6 byly seryjnie na 16' ,wiec tam siedzialy tarcze ponad 300mm,
w slabszych silnikach byly 281mm ,wiec tam na bank nie dali mniejszych niz 300 (zwlaszcza z innymi zaciskami wielotloczkowymi)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 26, 2013, 18:22:36 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
U mnie w poldzie siedzą 305-tki z zaciskami brembo. <lol>
A tak poza tym ten dziadek będzie robił niezłe zamieszanie na światłach. ]:->
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 26, 2013, 19:21:27 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
słabsze wersje miały 240 mm, 16v i 16vt miały 284 mm i 39.4 mm i 43.5 mm wysokości i zaciski ATE i w coupe nie było 281 tarcz, a tylko przy 305 mm były zaciski 4-tłoczkowe Brembo.

Święty most seria myślisz że da radę?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 26, 2013, 22:47:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w coupe nie było 281 tarcz
przeciez wyraznie pisalem o Kappie ,nawet jezeli zaciski Brembo beda takie same w Kappie ,to moga miec zdeka inna srednice niz 305 czy 304 ,bo rozstaw srub to 5x108 ,
gdyby bylo 4x98 lub 5x98 ,to Kappa by dostala tarcze 284 ,a nie 281,
wiec tarcza i tak nie podejdzie ,gdyby ktos chcial szabrowac Kappe z hamulcow Brembo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 27, 2013, 09:11:33 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
tak z ciekawości - podejdzie tarcza ale z nowej bravki 1.4 tjet o ile dobrze pamiętam - tarcza 281 , 4 x98 - przerobione na racingforum w temacie fiat 131 dblackbox

most na razie seria, docelowo pewnie argenta diesel :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 27, 2013, 11:14:37 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
podejdzie tarcza ale z nowej bravki 1.4 tjet o ile dobrze pamiętam - tarcza 281 , 4 x98
wentylowana jest ? bo 281 juz dawno byly w AR156 ,ale z rozstawem 5x98 ,
jednak sa one lite 15mm grubosci,
tak poza tematem,to szukam takich zuzytych (13mm)  jakby ktos oddawal  :-)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 27, 2013, 17:48:42 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Masz link do allegro:

http://archiwum.allegro.pl/oferta/tarcze-mikoda-0355-gt-tuning-sport-fiat-bravo-ii-i3289818013.html

oraz racingforum:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=107851&st=60

zresztą może kiedyś coś takiego zagości w dziadku - na razie ważniejsze jest poskładanie tego wszystkiego do kupy :)

Update jest taki że blok będzie do odbioru w sobotę - planowanie oraz delikatne honowanie,przy okazji rozmontowaliśmy balancery - jak wróci to będzie rozkminka jak to wszystko powywalać i pozaślepiać - jakąś wizję z Rudym już mamy. Panewki głowne czekają do soboty, tak że progres jest coraz większy :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 30, 2013, 15:58:57 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Update - blok wrócił z planowania oraz honowania , po umyciu trafił na stół:



oraz został pomalowany dokładnie w ten sam kolor co w EFI





oraz zaczyna się uzbrajać - natryski na denko tłoków:



w poniedziałek prawdopodbnie z powrotem ląduje wał oraz nowe panewki Kolbenschmidt , korbowe już zamówione, zostaje sprawdzić korby, kupić pierścionki i układ korbowo-tłokowy zostanie poskładany
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 30, 2013, 19:42:48 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
święty strasznie widzę lubisz zieleń i żółć
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 30, 2013, 22:56:14 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
nie tyle że lubię ale została farba po malowaniu bloku do szarego więc czemu nie. Generalnie to po dzisiejszym dniu jestem wkurwiony na maxa na zielonego i jego losy nie są znane - niestety długo się nie najeździł - prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą co doprowadziło do destrukcji reduktora - prawdopodobnie poszły membramy. Zaczynam się zastanawiać nad sensownością tego projektu - auto miało jeździć a pojeździło miesiąc i sie wysrało ....
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 01, 2013, 00:57:00 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a co ma padnieta uszczelka silnika do zniszczenia reduktora ?
nawet w takich jak Lovato  membrana I stopnia robi za uszczelke wodna ,tylko w miejscu styku,
zbyt duze cis. w ukadzie nie uszkadza uszczelki wodnej reduktora ,bo wytrzymuje ona znacznie wiecej niz korek ukladu chlodzenia,
sprawdzone wielokrotnie

jak cos to chetnie odkupie auto ,w tej samej cenie,jaka zaplaciles
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2013, 00:58:43 am wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 01, 2013, 08:51:06 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
A może reduktor padł i pompuje gaz w układ chłodzenia <mysli>, widzę że kolega Święty szybciej złoży swojego 2.0 niż ja wystroję swoje 1.6.
Ale po 15-tym będę już w domu to coś się będzie działo pod warunkiem że pogoda wytrzyma. :]
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 01, 2013, 10:04:22 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
W reduktorze prawdopodobnie pękły membramy przez wieloktorne zeszronienie ( jak Artek mówi to prawdopodobnie zesztywniały i przez to mogły pęknąć), przyczyną jest brak ogrzewania reduktora przez gotującą się wodę w układzie - uszczelka puszcza ciśnienie w układ chłodzenia przy okazji wciągając trochę płynu chłodniczego.
Na razie muszę na spokojnie przemyśleć co dalej - gnój zrobił to w najbardziej niefortunnym czasie , kiedy potrzebuję go żeby wozić graty do budowy silnika :/
Nie podjąłem jeszcze decyzji co z nim zrobię - w każdym razie takie auto już widzę że średnio nadaje się jako dupowóz ....
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2013, 10:05:53 am wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"