Autor Wątek: Największy przebieg PN  (Przeczytany 36778 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Największy przebieg PN
« dnia: Listopad 06, 2013, 20:14:54 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Pochwalicie sie jaki mieliście bądź macie największy przebieg swojego poldka? Mój ojciec w trucku roy 1.4 ma 245 tys. ja w Atu mam 205 z większymi przebiegami się nie spotkałem  ;p

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2013, 20:19:42 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
mój 258kkm z nieruszanym silnikiem  <cwaniak2>, widziałem na własne oczy kombi po taryfie z przebiegiem 450kkm z nie ruszanym silnikiem, jak chciałem go kupić za 1000zł nie chciał, a 3 tygodnie później widziałem go na szrocie :/
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2013, 20:20:27 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ojcowe Caro 1993 1.5 GLE 360tyś w chwili złomowania. W Trucku też było koło 300tyś...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2013, 20:24:41 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
A dlaczego zezłomowane? :( silnik sie skończył czy podłużnice?

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2013, 20:26:10 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
moj byly Pluszak ~280.000 w momencie sprzedazy, jezdzi dalej ... takze bez remontu silnika, na oleju 10W40, nic nie dolewane pomiedzy wymianami, panewek slychac nie bylo, a cale zycie na gazie ...

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2013, 20:33:52 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Jeśli się dba o ohv to nie ma prawa się nic dziać ale niektórzy nie mogą się pogodzić , że te silniki nie lubią jak się nimi hamuje samochód i kręci się do wysokich obrotów , niestety...

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2013, 20:38:05 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
że te silniki nie lubią jak się nimi hamuje samochód i kręci się do wysokich obrotów , niestety...
zawsze staram sie hamować silnikiem bo jest ekonomiczniej, kręcenie do wysokich obrotów też żaden problem, wg twojego rozumowania katuje silnik który ze mną wytrzymał 50kkm i jedzie dalej i jest dynamiczny jak na ohavke :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 06, 2013, 20:42:15 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Jeśli się dba o ohv to nie ma prawa się nic dziać ale niektórzy nie mogą się pogodzić , że te silniki nie lubią jak się nimi hamuje samochód i kręci się do wysokich obrotów , niestety...


poczytaj fabryczna instrukcje obsługi.... BZDURY WYPISUJESZ.......
np. wg instrukcji do DF 3500-5500..... zakres...
gorsze jest mulenie na niskich obrotach.... te silniki lubią wysokie obroty , sensownie jeżdżą od 3500tys obr min.
miałem Poloneza Caro 1.6 GLI na abimex po taryfie , dotrwał do 240tys km, i nic mu nie było, oprócz wymiany uszczelki pod głowica , oczywiście na benzynie, panewek nie było słychać ......
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 06, 2013, 20:48:18 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Okej więc widocznie spotykałem polonezy po rzeźnikach.. więc wytłumaczcie mi dlaczego od wysokich obrotów obracają się panewki? Dlaczego od hamowania silnikiem tworzy się podciśnienie i zaczyna brać olej? Pisze to co słyszałem nie to co sobie wymyśliłem po dobrych kilku latach kontaktów z tymi silnikami..

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 06, 2013, 20:58:40 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Panewki nie obracają się od wysokich obrotów bo na wysokich obrotach silnik kręci się tak jak ma się kręcić i ma siłę toczyć te auto.
Przekręcają się od durniów którzy zmieniają biegi zbyt szybko i wciskają gaz do podłogi przy obrotach poniżej 2000rpm. Nie wiem skąd u takich przekonanie że oszczędzają bo silnik kręci się wolniej to i na pewno mniej pali :). Ale co poradzić ludzie są głupi. A silnik w tej sytuacji jest zmuszany do ciężkiej pracy jak nie ma siły by ją wykonać.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 06, 2013, 21:03:01 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
moje atu ma 349tys z czego 345tys na jednej ohv lpg, 4tys na drugiej ohv, a po swapie zrobił może ze 500km.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 06, 2013, 21:09:18 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Dzięki Bartekcom za wyjaśnienie kwestii obracania panewek :P A zawsze wierzyłem w słowa znajomych-mehaników :D ale to nie zmienia faktu , że troche sie boje kręcić swoje Atu powyżej 4 tys. ze względu na stan silnika.. nie wiem dokładnie co mu dolega i zastanawiam się czy myśleć o zmianie silnika na oryginał czy poszukać rozbitego rovera i przełożyć silnik z zawieszeniem.. ale to inny dział i temat :)

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 06, 2013, 21:14:57 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Nie napisałem o ciśnięciu powyżej 4 tyś choć lepsze to niż poniżej 2 tyś.
Soków nie wyciskaj ale przestrzegaj drugiej części mojej poprzedniej wypowiedzi to będziesz się cieszyć brakiem problemów z panewkami.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 06, 2013, 21:17:51 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
jeżdże tak aby prawie nie dotykać pedału gazu ale też nie powodować utrudnień w ruchu  <lol> a silnik utrzymuje w granicach 2000 - 3000 tys. obrotów ale wiadomo każdy młody jest czasem głupi jak ma tył napęd (bez obrazy)
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2013, 21:21:30 pm wysłana przez Dariusz »

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 06, 2013, 21:24:12 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Mój liściany ma prawie 192k.

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 06, 2013, 21:25:59 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Ja swoim GSi jeżdżę w granicach 3-4 tysiące i jest OK . Czasami 4500 . Więcej nie próbowałem bo nie mam gdzie a mam go bardzo krótko  :-)  Idzie jak szatan wtedy tylko hałasuje trochę  :d Bartek ma rację najgorsze są przeciążenia że cała buda aż drży . Trzeba biegów pilnować żeby za nisko nie było . A tak w temacie to znam Trucka Plusa 1.6i i ma 260 tysięcy około bez remontu .
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2013, 21:29:13 pm wysłana przez Bartek GSi »

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 06, 2013, 21:30:38 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Mi drży bo mam do wymiany krzyżaki i wał do wyważenia :D ale drży przy rozpędzie na pierwszym i drugim biegu od 2300 do 2600 obr. i przy 100km/h do tego most mi wyje od 50 km/h ... nie rozumiem jak ktoś mógł dopuścić do tego stanu te auto... coś modzili z mostem bo na ataku jest nowa nakrętka więc może i wymienili uszczelniacz z tym , że nadal cieknie. Ale trzymam go ze względu na brak jakiejkolwiek korozji w podłodze (plastikowych listew z progów nie zdejmowałem jeszcze żeby sprawdzić)

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 06, 2013, 21:38:52 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Widziałem w zeszłym roku trucka w PB (tego najkrótszego), nie złamanego, ~400k przelotu na zegarach było ale historii auta z przyczyn oczywistych nie znam.

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 06, 2013, 21:52:15 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
coś modzili z mostem bo na ataku jest nowa nakrętka
myślisz że miałaby mozliwość skorodować gdy jest przykręcony wał?? u mnie nakrętka wygląda jak nowa pomimo że nie było nic ruszane :P
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 06, 2013, 21:57:30 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
OHV widziałem 411tyś bez remontu - abimex i chodził całkiem ładnie

Mój rover ma 235tyś i chodzi bardzo dobrze

W moim poprzednim poldku 1.6 GLE przy 170tyś silnik był w fatalnej kondycji i błagał o remont...

W każdym silniku najwięcej zależy od eksploatacji, ale w przypadku OHV też trochę od egzemplarza ;)