Autor Wątek: Największy przebieg PN  (Przeczytany 36356 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 06, 2013, 22:11:44 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Najwięcej ile widziałem na własne oczy to 620kkm w trucku który kończył swój żywot na złomie.

Kakaowe Caro miało 160tyś km.

GTi'k aktualnie 135tyś i nieznacznie rośnie :P Może w przyszłym sezonie dobije do 140... może :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 06, 2013, 22:22:11 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3029
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
ale w przypadku OHV też trochę od egzemplarza ;)

No tak, bo roverki wszystkie wychodziły idealne z fabryki
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 06, 2013, 22:29:45 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
ale w przypadku OHV też trochę od egzemplarza ;)

No tak, bo roverki wszystkie wychodziły idealne z fabryki

Może nie idealne, ale jakość montażu, materiałów czy samej obróbki była znacznie lepsza niż w FSO i stąd też zdecydowanie mniej przypadków w stylu "egzemplarzy z poniedziałku"... :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 06, 2013, 22:40:36 pm »

Offline drtomee

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 288
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez'83 wersja C
OHV widziałem 411tyś bez remontu - abimex i chodził całkiem ładnie

Mój rover ma 235tyś i chodzi bardzo dobrze

W moim poprzednim poldku 1.6 GLE przy 170tyś silnik był w fatalnej kondycji i błagał o remont...

W każdym silniku najwięcej zależy od eksploatacji, ale w przypadku OHV też trochę od egzemplarza ;)
OHV z przelotem 411kkm niestety już więcej nie natłucze ale fakt faktem był bez remontu i bardzo dawał radę...

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 06, 2013, 23:08:30 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Mój bosch 1997, 280tys.km. Podwozie nie wytrzymało, silnik został jako zapasowy. Bez remontu, nie licząc uszczelki pod głowicą. Wg obecnych norm, zużycie oleju ZERO (na skali, od wymiany do wymiany schodziło z 3/4 na 1/4). Eksploatowany na LPG. Nieprawdopodobnie zrywny.

A wśród tych które rozbierałem, to najwięcej miał Truck GLI z 1999. Na liczniku ok 500tys. Na pewno tyle miało nadwozie i skrzynia biegów, silnik nie wiem czy oryginalny, sprawny do samego końca.

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 06, 2013, 23:09:05 pm »

Offline strowger#1983

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Heavy User
    • Polonez, Fiat, Chevrolet, Toyota
Moje 1.6 GSI ma 387 tysięcy (sukcesywnie rośnie) i od nowości jeździ na oleju mineralnym. Nie trzeba dolewać... silnik się całkiem ładnie zbiera, sprężanie też w normie. Gaz od przebiegu 135 tysięcy czy jakoś tak. Silnik ten lubi wysokie obroty, nie lubi wysokich biegów i niskich obrotów :P
Było:Polonez C+ 1.6GSI '99 - 437kkm - bez remontu: http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/69918
Jest:Polonez C+ 1.6GSI '01/02 - 216kkm: klimatyzacja
Chevrolet Nubira 1.8 CDX, 2007, 216kkm: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Chevrolet/Lacetti/147971
Toyota Auris 1.6, 2015, 93kkm
http://www.youtube.com/user/strowger79

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 07, 2013, 01:43:42 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Silnik ten lubi wysokie obroty, nie lubi wysokich biegów i niskich obrotów
Potwierdzam, moje GSi toczy się ze mną już 50 tys. km (w tym od 40 tys. na LPG), jego przebieg to prawie 180 tys. km bez żadnych remontów i od kilku lat czasem zakręcę go prawie do odcinki, zależnie od sytuacji, która spotka mnie na drodze i nic mu nie dolega - dalej pojedzie licznikowe 160 km/h na gazie, a wkręca się znakomicie. Olej - od 22 tys. km jeżdżę na 10W40, wcześniej, od nowości prawdopodobnie tylko 15W40.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 07, 2013, 06:37:20 am »

Offline Kleofas

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 428
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldoford 2.0 SLE & reszta gruzów
w okolicy widziałem cargo ambulans 370kkm trzymał się ładnie, szczególnie blacharsko lepszy jak nie jeden z 150kkm.

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 07, 2013, 07:55:28 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Obecnie moje GSi ma 277 tys bez remontu
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 07, 2013, 10:03:47 am »

Offline Robi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
Osobiście rozmawiałem z taksówkarzem który ma Atu Plusa na Boschu z  przebiegiem 370tyś km.Do nowości na gazie,jeżdżony na 10w40, a przebieg dalej rośnie i jeździ po Krakowie :) W dodatku po naszym mieście jeżdżą jeszcze dwa Polonezy na taxi.Oba na gaźniku,jeden szeroki a drugi wąski :) Przebieg ok 2 lat temu każdy po  ok500tyś i silnik także nie był ruszane,niestety blacharka sie sypie.
A mój biały ma dopiero 57tyś :P

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 07, 2013, 11:36:17 am »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
mój wujek zrobił polonezem 1.6GLE 430 albo 440t km, od nowości jeździł na taxówce, skończył 3 mosty, 4 lata temu sprzedał go jakiemuś dziadkowi na wieś do wożenia ziemniaków na plac i ponoć do dziś jeździ i dzielnie wozi warzywa.
Robi te czerwone caro co jeździ po Krakowie na taxówce ma bodajże 570tysi
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2013, 11:38:06 am wysłana przez mily24 »
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 07, 2013, 11:38:44 am »

Offline Mynx

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
Jak miałem GLE to przy 90 tys zaczęło lać się spod głowicy a przy 120 tys musiałem robić silnik bo panewki śpiewały swoją melodię, mimo, że wcale nie był katowany. Więc jak widzę te wasze bajki o "400 tys bez remontu" to chyba macie na myśli Diesla, bo w innej opcji to raczej niemożliwe ;> A już na pewno nie w zagazowanym OHV ;-|
Polonez - just drive and relax....

www.histmag.org - portal nie tylko dla humanistów

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 07, 2013, 11:50:09 am »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
"400 tys bez remontu"

"jak sie dba tak sie ma" :D
nasz DF miał 380kkm i jedynie miał robioną UPG, po roku stania poszedł jako dawca silnika :P
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 07, 2013, 12:10:57 pm »

Offline drtomee

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 288
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez'83 wersja C
Jeśli chodzi o OHV to wystarczy słuchać silnika a on sam prawdę powie jak jeździć żeby go nie zajeździć...Mnie te silniki mówią przeważnie że lubią obroty w przedziale 2000-3500, przy czym jazda ze stałą prędkością może być na obrotach 2000-2500, ale przyspieszanie to już tylko powyżej 2500...ktos jeszcze mówi w języku OHV? :) BTW, jak wspominałem sam miałem w łapach OHV GLI 411 kkm, ale nie słyszałem żeby któryś rover dożył takiego przelotu... Diesle są oczywiście poza konkurencją.

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 07, 2013, 13:16:50 pm »

Offline strowger#1983

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Heavy User
    • Polonez, Fiat, Chevrolet, Toyota
Więc jak widzę te wasze bajki o "400 tys bez remontu" to chyba macie na myśli Diesla, bo w innej opcji to raczej niemożliwe  A już na pewno nie w zagazowanym OHV

No popatrz, mój zagazowany BENZYNOWY silnik zbliżający się do 400 tysięcy bez remontu jakoś się z tym nie chce zgodzić ;). Dobra i sensowna instalacja gazowa raczej przedłuży żywotność tego silnika niż go skróci.
Było:Polonez C+ 1.6GSI '99 - 437kkm - bez remontu: http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/69918
Jest:Polonez C+ 1.6GSI '01/02 - 216kkm: klimatyzacja
Chevrolet Nubira 1.8 CDX, 2007, 216kkm: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Chevrolet/Lacetti/147971
Toyota Auris 1.6, 2015, 93kkm
http://www.youtube.com/user/strowger79

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 07, 2013, 14:56:59 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
No popatrz, mój zagazowany BENZYNOWY silnik zbliżający się do 400 tysięcy bez remontu jakoś się z tym nie chce zgodzić ;). Dobra i sensowna instalacja gazowa raczej przedłuży żywotność tego silnika niż go skróci.
[/quote]
Nie jestem pewny czy zgodzić się ze stwierdzeniem , że dobra instalacja LPG przedłuży żywotność silnika.. Chyba , że miałeś na myśli "będzie się opłacało nim jeździć na gazie" :P

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 07, 2013, 15:01:44 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3029
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
A co tak skracającego życie silnika jest w zasilaniu go LPG? Chętnie się dowiem.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 07, 2013, 15:03:27 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Nie jestem pewny czy zgodzić się ze stwierdzeniem , że dobra instalacja LPG przedłuży żywotność silnika.. Chyba , że miałeś na myśli "będzie się opłacało nim jeździć na gazie"

ohavka bardziej lubi gaz niż benzynę :p

A co tak skracającego życie silnika jest w zasilaniu go LPG? Chętnie się dowiem.

zapamiętaj że gaz niszczy silniki, a najbardziej tym którzy go nie mają  <cwaniak2>
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 07, 2013, 16:04:02 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
ale nie słyszałem żeby któryś rover dożył takiego przelotu... Diesle są oczywiście poza konkurencją.

Najlepszy przykład to będzie auto sąsiada SeBy. Stan igła, przelot 460tyś, silnik jeden, mostów zjadł 2 albo 3. Przekręcony na 80k poszedł jak świeża bułeczka. :) Dół Rovera to i po 400tyś nie będzie miał śladów zużycia o ile będzie zmieniany olej w terminie i przestrzegane zasady eksploatacji. :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Największy przebieg PN
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 07, 2013, 16:43:33 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
znajomy roverem zrobił 400kkm :D po czym zmienił silnik i most i przeleciał prawie 200kmm na tym zestawie, a ganiał na zachód do holandii po roślinki :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D