przetwornicę 12-230 (zrobię sobie w bagażniku gniazdko )
Tylko żeby Ci kiedyś (albo Twojej babie) się odruchowo odkurzacz lub wiertarka nie podłączyła niechcący!
Osobiście wam powiem,że mam zupełnie inne wrażenie
I zresztą nie tylko ja z osób które znam osobiście.
Ale nie ma tu o co się kłócić - już wcześniej napisałem dla czego
Wrażenia (nawet obiektywne) na Vervie, Shellu V-Power itd. itp. mają prawo być lepsze, niż na zwyczajnej, tudzież najtańszej Pb95... Czynników na to jest wiele - jakość i czystość paliwa, dodatki "uszlachetniające", stopień "ochrzczenia", ilość bio-komponentów, czy nawet dokładność dystrybutora - więc stacje mają sporo pola do manewru poza samą ceną litra... Ale założę się, że gdyby robili Vervę 98 i 95 to w zwykłym Poldku różnicy między nimi byś nie odczuł...
.A LPG nie mam,stać mnie na benzyne
Ja LPG też nie mam, choć mnie na benzynę
nie stać
Ale chyba jednak stan pierwszego będzie mi łatwiej zmienić w najbliższej przyszłości
biokomponenty sa stalymi elementami naszych paliw - przyjrzyj sie tez innym stacjom - na kazdej stacji od parunastu miesiecy jest obowiazek wywieszania info o tym ze kazde paliwo zawiera biokomponenty ( od zawsze )
A nie jest tak że są dopuszczalne "widełki" ich zawartości min-max?
DaMaGe - mądre prawisz, gratuluję konkretnego zgłębienia tematu!; aczkolwiek wszyscy wiemy też, że mimo wszytko jest różnie, a paliwo nie zawsze jest w tym stanie w jakim z rafinerii wyjechało (co tam "kontrole", preca "Polak potrafi", nie?)
na dzien dzisiejszy stacje na paliwach maja minimalne zyski a ich glowne dochody sa za myjnie, gastronomie, sklep,
To fakt - np. małe stacje Orlenu (zwłaszcza te bez sklepów) to i Warszawie ostatnio ostro wywiało (
vide: Kopernika, PKP Rembertów), ale mimo to nadal "automaty" gdzie nawet fajek nie kupisz, typu np. Neste mają się nienajgorzej, ba - nawet widziałem że jedną Shell przejął, wyremontował po swojemu i... tylko logo i ceny się zmieniły
PS: Może to już za daleko idące konotacje, ale choćby i same zbiorniki pod stacjami mają pewien stopień "przepuszczalności" i degradacji, który wraz z wiekiem się raczej coraz lepiej na paliwo w nim nie wpływa...