V z plusa z 2001 roku pomogła mojemu 115c.
teraz 100km/h pykam sobie be problemu na V przy 3000 obr/min a nie jak wcześniej 4000 obr/min.
Tylko czy teraz jest ekonomiczniej ? Wg wakuometru mojemu Boschu jest lżej pomykać około 90km/h na czwórce jak zapnę piątkę to muszę bardziej otwierać przepustnicę aby utrzymać tę prędkość...
Powiem Ci tak, że wcześniej 100km/h miałem przy 4000obr/min, teraz zapinam V obroty spadają na 3000 obr/min co mi się bardzo podoba w trasie i lekko muskam gaz , bez charakterystycznego deptania w podłogę ( mam otwierana na podciśnienie drugą przepustnicę) Tym samym spalanie mi spadło widoczne gołym okiem, wg wakuometru polskiego jest cały czas w zakresie zielonego pola. Nie ma problemu przy przyśpieszaniu na V, wcześniej już od 60km/h musiałem deptać go .
Dodam że mam 115c a nie silnik poloneza.