Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI  (Przeczytany 49349 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 03, 2015, 08:37:59 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pomyłka, to są amory z volvo 7/940 - wielokrotnie pisałem, że są identyczne wymiarowo jak seryjne.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 03, 2015, 08:51:48 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
A mi się wydawało że mówiłeś o Astrze ;)

No to mam od Volvo :D
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 03, 2015, 09:11:40 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Asterkę, to mam u siebie przy prostych amorach (astra F i tak, też pasują). Lepiej mieć od volvo, prestiż :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 03, 2015, 20:16:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no to jakies cieniutkie na na volvo :p
gdy byla mowa o astrze to z gory zalozylem,ze chodzi o astre f kombi ,bo z innych naja tylko jedno ucho,
tak czy siak, gdyby zebrac wymiary ,to mozna stworzyc temat o zamiennikach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 08, 2015, 18:14:59 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Aktualne foty :

, , ,

Prawa strona stoi 3 cm wyżej :(
Ile opuści się auto po obcięciu o 1 zwój seryjnej sprężyny ?
Jaki najmniejszy dystans z centrowaniem, można dorobić na przód ?


Nowy koleżka :) Wymaga sporego dopieszczenia.
2001r, 78000km przelotu. Bez LPG.

,

* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #105 dnia: Lipiec 08, 2015, 20:22:29 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Prawa strona stoi 3 cm wyżej :(
masakra, sprezyny i resory cale ?
jezeli tak,to czas na diete ;>
Ile opuści się auto po obcięciu o 1 zwój seryjnej sprężyny ?
zalezy czy to pierwszy zwoj,czy kolejny


co bedziesz robil z kombiakiem ?

Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #106 dnia: Lipiec 08, 2015, 21:05:55 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Dieta na pewno się przyda :)

Wszystko całe, było już o 1 zwój skracane. Czyli drugie ciecie mam w planach.

Kombi - trochę blachę poprawić ( ale tragedii nie ma ), ogarnąć wnętrze i pewnie swap, bo drugi K16 1.8 leży w garażu, choć wolałbym już coś innego :)
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #107 dnia: Lipiec 09, 2015, 11:14:35 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kolejny zwoj to bedzie jakies 3-4cm ,a moze i wiecej,
chyba nie masz zamiaru ciac sprezyny z prawej strony,zeby wyrownac ;]
bo z lewej jakos nie widac miejsca na obnizanie,

sprawdz jeszcze,czy lewe kolo nie odjechalo w ktoras strone,bo to tez moze byc przyczyna przyklapniecia nadwozia

moze jakiegos turbodiesla do kombi ? jakos tak kombiaki mi sie z kopciuchami kojarzą ,a FSO nie oferowalo tak oczywistego polaczeia  :-)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #108 dnia: Lipiec 09, 2015, 12:18:16 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
TDI z vw najbardziej się z kombi kojarzy ;)

Tuleje stabilizatora trzeba wymienić na nowe i poliuretanowe, to się przod wyprostuje, choć sam nie wiem, dlaczego jest tak krzywo. Pewno akumulator z koparki za ciężki :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #109 dnia: Lipiec 09, 2015, 18:33:49 pm »

Offline Maciek BP

  • Psuj
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: 97' C20NE
łączniki Stabilizatora oczywiscie nie wybite masz?

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #110 dnia: Lipiec 09, 2015, 23:08:36 pm »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
Tak z innej beczki, jak w końcu z tymi ostrymi wałkami, była hamownia?
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #111 dnia: Lipiec 10, 2015, 08:51:21 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Jeszcze nie, dużej różnicy nie odczułem, ale może w przyszłym tygodniu podjadę .

Co do kombi to KGB podsunął dobry pomysł. Dziś jadę poszukać jakiegoś turbodiesla :)
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #112 dnia: Lipiec 10, 2015, 12:58:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
 :d  jak znajdziesz XMa lub Xantie, to moze i zawias od razu wez ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #113 dnia: Lipiec 10, 2015, 15:52:48 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Hydro Polonez Kombi - to by było coś :)
Dawca już namierzony. Ruszam :)
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #114 dnia: Lipiec 13, 2015, 18:55:28 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
i jaki sprzet namierzyles ?
z przodu byloby troche komplikacji z wlozeniem silownikow,ale z tylu byloby latwo ,a w kombi taki bajer bylby przydatny,
niekoniecznie z cytryny, bo pompowany tyl mialo kilka kombiakow np. Kappa miala nivo , w Omegach sie trafial zawias z poziomowaniem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #115 dnia: Lipiec 13, 2015, 19:44:12 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Nivo mam w BMW, fajna sprawa :)

Turbo diesel kupiony :) Bez hydo , na piórach z tyłu :)
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #116 dnia: Lipiec 20, 2015, 22:07:18 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Może ktoś będzie chętny na mój silnik, który jest w idealnym stanie ?

Silnik 1.8 16V z  MGF, obecny przebieg ok 40000 km
Na hamowni wypluł 121 KM i 171 Nm




Obecnie ma założone ostre wałki, w tym tygodniu może aktualny wykres będę miał.
Komputer bez immo, listwa kpl z wtryskami, krokowiec, przepustnica - wszystko z Rovera 1.8
Silnik ( nowy rozrząd, świece, przewody, olej i filtr)- 3000 zł z wałkami ostrymi
Kolektor 4-2-1 - 100 zł - zaklepany
Sprzęgło nowe 200 mm - 150 zł
Skrzynia idealna - 350 zł

Demontaż najwcześniej we wrześniu .
Nowe pomysły mam w głowie :) I zastanawiam się nad zmianami .
Jak coś to pytać w PW.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2015, 08:23:48 am wysłana przez Bolim »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpień 18, 2015, 14:40:37 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2015, 14:45:49 pm wysłana przez Bolim »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 18, 2015, 21:02:00 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Może ktoś będzie zainteresowany całym Poldkiem ?

Bez kół 10 000 zł
Na kołach 16" 13 000 zł

Planuję wkładać coś innego niż K16 i szkoda by było psuć budę która ma EL w VIN-ie i jest z 98'.

Możliwa zamiana za dopłatą na zwykłe Atu w GLI-ździe.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpień 21, 2015, 00:41:38 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
gdzie mozna znaleźć aktualnosci o tym: FSO Polonez Atu + 97' 1.4 GTI -> 2.5 20V Turbo ?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360