Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI  (Przeczytany 45092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #120 dnia: Sierpień 21, 2015, 11:36:28 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
gdzie mozna znaleźć aktualnosci o tym: FSO Polonez Atu + 97' 1.4 GTI -> 2.5 20V Turbo ?

Nigdzie
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #121 dnia: Styczeń 25, 2017, 17:56:26 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Odświeżę temat po 1.5 roku.

Auto przez ten czas nie zrobiło ani jednego kilometra, bo przeprowadzane były dość duże modyfikacje.


Dawca :   

Biorca :   



Dziś odbyło się strojenie i dostałem info, że auto ma 302 KM

Więcej szczegółów później.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 25, 2017, 18:08:29 pm »

Offline OTRO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 138
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125P
Wygląda całkiem dobrze , jakby nie kilka przewodów na prawej ćwiartce bym powiedział jak fabryka  <spoko> , szkoda że serynie takich silników nie zakładali ...
Zamawiam zdjęcia od spodu , chęcią sobacze jak dużą modyfikacje zrobiłeś aby tą jednostkę włożyć .

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #123 dnia: Styczeń 25, 2017, 18:27:16 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Zdjęcia nie są do końca aktualne, obecnie wspomniany nieład w przewodach jest ogarnięty :)
Zainstalowany został też filtr stożkowy, gdyż seryjny przy 240KM chciał wejsć do turbiny.

Info z przed chwili-dopracowanie programu i wygładzenie przebiegu momentu obrotowego i pojawiło się 307KM  :d
Doładowanie 1bar.
Opcja uliczna programu to 245KM
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #124 dnia: Styczeń 25, 2017, 19:10:29 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
calkiem zgrabnie weszlo, tylko szkoda, ze to szmelcwagen,

300KM przy 1bar - troche za male doladowanie ,przy jakich obrotach moc ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #125 dnia: Styczeń 25, 2017, 19:20:32 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
calkiem zgrabnie weszlo, tylko szkoda, ze to szmelcwagen,

300KM przy 1bar - troche za male doladowanie ,przy jakich obrotach moc ?

Miał być w miarę lekki 4 cylindrowy i rozwojowy silnik. Padło "niestety" na znane 1.8T VW.

Silnik nie był otwierany, więc zostało dane bezpieczne 1 bar.

Wykres będę miał niebawem.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #126 dnia: Styczeń 25, 2017, 20:17:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Miał być w miarę lekki 4 cylindrowy i rozwojowy silnik. Padło "niestety" na znane 1.8T VW.
przynajmniej kolektory sa z dobrej strony i duze wystepowanie w przyrodzie,
a ze firma kijowa to trudno - nie mozna miec wszystkiego ,
z jaka skrzynia to polaczone, z volvo diesla czy jakas mieszanka skrzyni i dwona ?

Silnik nie był otwierany, więc zostało dane bezpieczne 1 bar.
a wskaznik cis. dobrze dziala ? bo ~0.9bara to ma ten seryjny 225KM ,zeby wycisnac 300KM to z 1.5bara by sie przydalo,
no chyba, ze jakies wałki do wysokiego krecenia zalozone
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #127 dnia: Styczeń 25, 2017, 22:10:26 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Skrzynia Opel Omega + flansza. Wał i most Volvo 200.

Turbo jest dużo większe i 1 bar narazie wystarczy.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #128 dnia: Styczeń 25, 2017, 22:27:56 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Pięknie, silnik 1,8 T to zdecydowanie najlepszy mały silnik jaki w VW popełnili w ostatnim 25 leciu, szkoda że już nie produkowany. Kto jeździł ten wie jak pięknie wciska w fotel,od Golfa po Audi A6 :) Już seryjnie mocarny a że dobrze znany tunerom to i dobry pod stosunkowo łatwy tuning. Zazdroszczę, chętnie sam bym coś takiego widział u siebie. <spoko>
 
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #129 dnia: Styczeń 30, 2017, 17:47:03 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Wykres
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - &gt; 1.8 GTI
« Odpowiedź #130 dnia: Styczeń 30, 2017, 18:30:42 pm »

Offline Czaroo#1879

  • Moderator
  • Wiadomości: 917
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6
Naprawde robi robote gratuluje i podziwiam :-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Było:
Polonez Atu 1.6 GSI
Polonez Caro 1.4 16v
Jest:
Polonez Caro 1,6 GLE

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #131 dnia: Styczeń 30, 2017, 18:39:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
normalnie mniejsza elastycznosc niz w roverku 1.4 ;>
ciekawa charakterystyka, taka wolnossaca wysokoobrotowa - tak mialo byc, czy sprezarka dana na zapas dwa numery za duza ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #132 dnia: Styczeń 30, 2017, 19:49:12 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Zobaczymy jak wyjdą testy drogowe. Jeśli charakterystyka się nie spodoba, zawsze można dać mniejsze turbo, albo zakuć silnik i więcej dmuchnąć :)
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #133 dnia: Styczeń 30, 2017, 23:36:12 pm »

Offline michau124

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Przeeekocur :D 
Spytam o koszty, 15-20k zł +/- ? Czy już nawet nie zwracasz uwagi? ;)

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #134 dnia: Styczeń 30, 2017, 23:43:03 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
normalnie mniejsza elastycznosc niz w roverku 1.4
~150nm przy 2000 i 200 przy 3000 to słaba elastyczność ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #135 dnia: Styczeń 30, 2017, 23:58:30 pm »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
    • Były, są i będą...
To chyba miał być taki żart... <lol> Mimo ze zakres max obrotów MO i Mmax jest "niewielki" (teroria) to ta motorownia sponiewiera ten samochód ]:->

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 31, 2017, 01:43:00 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie zart, tylko stwierdzenie - jest jak napisalem,
a ze rwie do przodu jak szalony i na kazdym biegu moze palic gume to zupelnie inna sprawa i stad buźka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 31, 2017, 06:57:53 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Panowie o elastyczności silnika nie świadczy dostęp do dużej wartości momentu obr silnika dostępnego w szerokim zakresie obrotów.
Ale to nie jest temat na taką dyskusję, proszę tutaj tego wątku dalej nie rozwijać!

Samochód z mocnego zrobił się mega mocny!
Też takiego chcę u siebie!! :P :)
Jak tylko będzie zapewniona trakcja to ciężko będzie znaleźć na ulicy furę, która dotrzyma kroku :) i o to chodzi!
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #138 dnia: Styczeń 31, 2017, 09:02:26 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Trzeba pochwalić fachowca od strojenia, jak dobrze wygładził przebieg momentu. wykres mocy na mapie drogowej na grubo zaznaczone z "ile przytrzymał zawór"- 0,5 bar i poprawiony z podobną mocą szczytową.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #139 dnia: Styczeń 31, 2017, 10:11:35 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
I to jest tuning pełną gębą -Bolim -gratuluję projektu i piszę się na prawy przy najbliższej okazji ;)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW