Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI  (Przeczytany 49350 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 13, 2018, 18:52:34 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Witam,

Auto przeszło kolejne duże zmiany, a tak naprawdę wróciło do K16.

Obecnie mamy :

- Silnik 1.6 16V na kompie, wtryskach itp z 1.6
- Instalacja gazowa sekwencyjna
- Wspomaganie kierownicy
- Hamulce wentylowane Fiat 257mm
- Zawieszenie obniżone i utwardzone
- Most 4.3
- Felgi 7x15 + opony 195/55R15
- IG std

Pomiar G-Techem : od 0-60 mil 10.4, czyli równo sekundę wolniej od 1.8 16V

W Poniedziałek planowana hamownia, aby sprawdzić co tam mamy.

* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 13, 2018, 19:33:55 pm »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 122
    • Były, są i będą...
Skad te zmiany? <mysli> <mysli>

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 13, 2018, 20:03:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ladniejsze felgi przy okazji dostalo  :d
a co z turbowagina, do innej budy wkladasz ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 13, 2018, 20:07:16 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
a co z turbowagina, do innej budy wkladasz ?

Tak. Szczegóły niedługo.


« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2018, 20:08:54 pm wysłana przez Bolim#1838 »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 13, 2018, 20:11:22 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
widze,ze szykuje sie wlot na masce do IC,
ale Borek w L139 to troche slabo, nie bylo pomaranczowego ;> ??
z zoltanem bedziecie sie teraz bujac jako blizniaki  ;-|
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 13, 2018, 20:17:28 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
widze,ze szykuje sie wlot na masce do IC,
ale Borek w L139 to troche slabo, nie bylo pomaranczowego ;> ??
z zoltanem bedziecie sie teraz bujac jako blizniaki  ;-|

Szczegóły niedługo.


 :d
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2018, 20:20:16 pm wysłana przez Bolim#1838 »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #166 dnia: Wrzesień 14, 2018, 06:15:13 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Prorok czy co...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #167 dnia: Wrzesień 16, 2018, 14:29:47 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Prorok czy co...

Stara dobra bolszewicka zasada: wiedzieć wszystko, o wszystkich.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #168 dnia: Wrzesień 16, 2018, 22:03:51 pm »

Offline BialySC

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 121
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Te boczki na drzwiach by sie przydaly z czerwonym wzorkiem i  wtedy bedzie pasowalo do grokow. Do tego kiere i galke w skore z czerwona nicią  <spoko>
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2018, 22:06:00 pm wysłana przez BialySC »

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 16V GTI 98' - > 1.6 16V GTI
« Odpowiedź #169 dnia: Wrzesień 17, 2018, 19:43:41 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Dziś auto było na hamowni.

Niestety wynik średni. Winą mogą być wtryski, bo były w kiepskim stanie, po pierwszym odpaleniu chodził na 3 garach. Dopiero po przy gazówce i dodaniu kilku dodatków do paliwa jeździł normalnie. Ale jak widać brakuje mu góry . Czy to znaczy że paliwa za mało?

Dziwne, bo auto na PB jak i na LPG "zapina" 180 bez większych problemów.

Kierownik też "dupa", bał się do odcinki wcisnąć :/
Zakupię drugi kpl wtrysków i powtórzę pomiar.





Te boczki na drzwiach by sie przydaly z czerwonym wzorkiem i  wtedy bedzie pasowalo do grokow. Do tego kiere i galke w skore z czerwona nicią  <spoko>

Dzięki. Wszystko w swoim czasie. Ogarnę najpierw silnik.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #170 dnia: Wrzesień 17, 2018, 20:10:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Dziwne, bo auto na PB jak i na LPG "zapina" 180 bez większych problemów.
do tego wystarczy 100KM, a tyle wyszlo,
wykres mocno pofalowany na benzynie i na gazie, a watpie, zeby wszystkie wtryski niedomagaly - moze poszukaj defektow w ukladzie zaplonowym, albo cos w dolocie siedzi,

mieszanke zawsze mozna sprawdzic podlaczajac sie do sondy, jezeli pod reka nie ma zestawu AFR ;)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #171 dnia: Wrzesień 17, 2018, 20:20:08 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Cytat: Bolim#1838 w Dzisiaj o 19:43:41

    Dziwne, bo auto na PB jak i na LPG "zapina" 180 bez większych problemów.

do tego wystarczy 100KM, a tyle wyszlo,
wykres mocno pofalowany na benzynie i na gazie, a watpie, zeby wszystkie wtryski niedomagaly - moze poszukaj defektow w ukladzie zaplonowym, albo cos w dolocie siedzi,

mieszanke zawsze mozna sprawdzic podlaczajac sie do sondy, jezeli pod reka nie ma zestawu AFR ;)

Ciąg jakiś tam jest :

Pomiar G-Techem : od 0-60 mil 10.4s

Wystarczy, że ten jeden lekko nie domaga i może psuć całokształt. Brakuje tylko ok 6.5 % mocy
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2018, 20:22:25 pm wysłana przez Bolim#1838 »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #172 dnia: Wrzesień 17, 2018, 20:24:15 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
ale co... tylko 103 konie ????
nie no... bez jaj Bolim… serio??

To jak jeździć bez powietrza w jednym kole :)
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #173 dnia: Wrzesień 17, 2018, 21:45:23 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Pomierzyłem jeszcze spalanie przy jeździe głównie autostradowej (120-140, w porywach trochę więcej)

PB : na 30l zrobił 350 km - 8.57 l/100km
LPG : na 27.5 l zrobił 280 km - 9.82 l/100km
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #174 dnia: Wrzesień 18, 2018, 09:16:29 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Albo coś z wydechem. U mnie też według hamownii sporo za mało. Conajmniej 20KM i 15Nm ;)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #175 dnia: Wrzesień 18, 2018, 19:02:52 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Wtryski zdemontowane.
Idą jutro na myjkę ultradźwiękową i sprawdzenie.

Jeden ma pękniętą "osłonkę". Ma to jakiś wpływ na pracę wtryskiwacza ?

* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #176 dnia: Wrzesień 18, 2018, 22:09:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Teoretycznie nie. Pękła podczas demontażu lub montażu. Aczkolwiek może powodować że wtrysk będzie lać a nie rozpylac
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #177 dnia: Wrzesień 19, 2018, 00:02:02 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie no, tak peknieta nic nie zmienia, moglo by jej nie byc wcale i tez by nic to nie zmienilo,
zuzycie paliwa w normie, a wykres masz poszarpany na obu paliwach,
ja to widze tak,ze jezeli ktorys wtrysk benzyny by niedomagal, to po przelaczeniu na gaz wykres by sie wygladzil, chyba,ze i wtrysk gazowy nie domaga - malo prawdopodobny taki zbieg okolicznosci 
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 19, 2018, 07:23:41 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Coś jest nie tak. Vana 1,6 na wykresie z czerniewic miało rosnącą charakterystykę aż do odcięcia. To tutaj bardziej przypomina kształtem wykres z 1,8...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 19, 2018, 10:08:17 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Chyba ze wiązka od 1.4 i źle zmostkowane piny
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)