Autor Wątek: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k  (Przeczytany 54309 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 10, 2014, 22:34:51 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
Wpadł mi w ręce "AUTO SZMAT" z 1998 roku gdzie do testów dostali chyba jeden z pierwszych egzemplarzy GSI.
Ma czarną pokrywę zaworów a na tylnej klapie brak jakże ważnego info że to wersja z "multipoint injection".

Jak dla mnie wrażenie robi okładka pisma gdzie w nowościach roku Polonez prezentowany jest tuż obok BMW. Tak mniej więcej wyglądało zaawansowanie motoryzacji w Polsce i w Niemczech. My zaprezentowaliśmy 84 konnego Poloneza podczas gdy niemiecki sedan miał ich 400 <ok>








czy on nie powinien miec pod naklejka 1.6GSI tekstu ze "MULTIPUNKT INJECTION" ??

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 11, 2014, 08:47:54 am »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Powinien -ale nie ma  :d No co zrobisz ? Nic nie zrobisz  :P Pokrywa zaworów też czarna . Ot taki hipster z niego . Tomek już o tym pisał .

P.S Multipoint .

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 11, 2014, 20:27:29 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Powinien -ale nie ma   No co zrobisz ? Nic nie zrobisz   Pokrywa zaworów też czarna . Ot taki hipster z niego . Tomek już o tym pisał .

P.S Multipoint .
I co z tego że czarna pokrywa zaworów, GLI na Boschu też miały czarną , GSI moje też ma......., rzucali co było pod ręką...
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 12, 2014, 19:08:42 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
z 1998 roku gdzie do testów dostali chyba jeden z pierwszych egzemplarzy GSI.
ten numer jest z listopada, podczas gdy mój polonez już od czerwca śmigał sobie po drogach :D

Jest napisane w artykule jak byk że GSI od lutego produkowali :P


Patrz, a ja miałem GSi z 97r :)
Fabyczne, żaden swap :)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 12, 2014, 20:49:04 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Patrz, a ja miałem GSi z 97r 
Fabyczne, żaden swap

Chodziło mi bardziej o stwierdzenie że to jeden z pierwszych polonezów GSi był :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 12, 2014, 21:37:05 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
hmmmm jak na razie to wcześniejszego jak z marca 98 nie widziałem, był kiedyś jakiś nieciekawy stan " 97" Atu  sygnowany jako przedprodukcyjny Gsi ale to dawno było.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 13, 2014, 09:31:53 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
To były prototypy, produkcja seryjna oficjalnie od 1998.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 13, 2014, 18:52:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
To były prototypy, produkcja seryjna oficjalnie od 1998.
moze nie prototypy ,ale wersje przedprodukcyjne do testowania nowych rozwiazan
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 15, 2014, 23:01:44 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
"Polskie Volvo" dostało żółte tablice. Atu Plus służy mi dzielnie od kilkunastu dni ma etat drugiego auta "podręcznego". GSI coraz bardziej pozytywnie zaskakuje. Po wymianie oleju w jednej ze stacji obsługi w której brało udział ok. 8 osób włącznie z szefem serwisu (7 oglądało auto, jeden pracował) wóz został solidnie przegoniony obwodnicą, teraz znacznie lepiej wkręca się na obroty, wyraźnie go odmuliło :rotfl: .W jeździe miejskiej, miękko i żwawo przyspiesza, dzięki seryjnemu wspomaganiu lekko daje się manewrować w trójmiejskich ruchliwych uliczkach ;)




Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 16, 2014, 06:58:54 am »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Do twarzy mu na żółtych  :)
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 10, 2014, 09:37:48 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
ATU Plus dostał nowe ALU oraz opony Continental Eco Contact 185/70/13. Został wymieniony olej na Motul 10W40 oraz wymieniłem krokowca bo jakoś kulawo chodził na wolnych. Na liczniku przybyło kilkadziesiąt km bo trochę nim ostatnio pojeździłem. Poniżej kilka fotek z sesji jesiennej:






Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 11, 2014, 22:44:12 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
I jeszcze teścik tego samego egzemplarza co powyżej z AŚ z 1998 r:

http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=0339&f=339-29.xml
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 16, 2014, 12:40:54 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Niekompetencja redaktorów jest porażająca.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 21, 2015, 23:08:34 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
W tym egzemplarzu do szału doprowadzają mnie fotele. Nie dość że na pokładzie mam szare szmaty, to jeszcze fotel kierowcy jest potwornie niewygodny. Chciałbym zmienić zatem przynajmniej przód ale nie chciałbym profanować tego auta za bardzo, zostawiając wnętrze w stonowanych kolorach i stylu.  Mam na magazynie komplet IG w przyzwoitym stanie i myślę o ich obszyciu, względnie montaż Relaxów także obszywając dwukolorowo np. szaro-niebiesko. Problem pozostaje z boczkami bo są materiałowo-plastikowe, z tego co kojarzę kilka osób jednak przerobiło fabryczną kompletację. Czy Relaxy są rzeczywiście takie złe jak niektórzy piszą?
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 21, 2015, 23:19:50 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
W truckach DC występowała ta szara szmata ale na fotelu tzw kanapowym jak w Borewiczach np - pewnie znaleźć nowe to cud, mimo wszystko to jakaś opcja :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 21, 2015, 23:21:40 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1756
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Czy Relaxy są rzeczywiście takie złe jak niektórzy piszą?
Nie! Jak dla mnie spoko foteliki, szczególnie w trasę. Mam też Standardy na pasach w idealnym stanie i o ile do ostrej jazdy to są jak najbardziej spoko, to jednak na co dzień mnie trochę męczyły. W relaksach jedynie co mogło by być poprawione to trochę wydłużyć siedzisko - wtedy było by malina. Ale wiesz, co inny tyłek to inne zdanie. Najlepiej to zamontuj sobie jedne i drugie, pojeździj trochę i wybierz te które uznasz za wygodniejsze dla siebie :-)
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 21, 2015, 23:53:50 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Czy Relaxy są rzeczywiście takie złe jak niektórzy piszą?
Absolutnie nie, miałem je jakiś czas, zrobiłem na nich parę dłuższych tras (+100km) i nie czułem tego charakterystycznego bólu pleców jak na tych samych trasach w STD, ale jak chodzi o Relaxy to wdg. mnie są ona za bardzo podobne do seryjnych taboretów, tzn. siedzisko mogłoby być o parę centów niżej i gąbka na nim wyprofilowana tak, żeby chociaż udawały coś pomiędzy akupresurą a STD, jeśli o oparcie chodzi to nie miałem mu nic do zarzucenia.
Ogólnie to w moim odczuciu, STD dobre na co dzień, krótkie trasy. Relaxy długie dystanse, po równych drogach.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 22, 2015, 00:02:36 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
W tym egzemplarzu do szału doprowadzają mnie fotele. Nie dość że na pokładzie mam szare szmaty, to jeszcze fotel kierowcy jest potwornie niewygodny. Chciałbym zmienić zatem przynajmniej przód ale nie chciałbym profanować tego auta za bardzo, zostawiając wnętrze w stonowanych kolorach i stylu.
Zawsze możesz kupić dwa przednie standardy, ,,zedrzeć skalpy" z taboretów o takiej tapicerce i obszyć standardy tapicerką z plusa, widziałem kilka takich foteli tylko dla plusowych welurów sprzed 1999 i fajnie to wyglądało :)

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 22, 2015, 08:48:02 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Ja w swoim Polonezie mam standardy od 1994 i raczej nie zamienił bym ich na żadne inne ;) Kiedyś ganiałem na zlot z kumplem w relaxach i  jednak to nie te trzymanie, a sam wygląd foteli na duży plus standardom. Widziałeś Standardy w wersji tak zwanej limited ? też są szare oryginalnie tylko doszło by Tobie obszycie boczków, bardzo ładnie to wygląda i że tak powiem był by smaczek, wychodziły razem z wejściem atu, przynajmniej z tego co mi wiadomo ;) nie znalazłem zdjęć, ale znalazłem filmik takich foteli w atu
https://www.youtube.com/watch?v=kRAePfg74is
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2015, 08:50:56 am wysłana przez Łukasz!842! »

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 22, 2015, 10:57:16 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Widzę że nie umiesz szukać albo ci się nie chce bo były foty groków "Limitedowych" nawet tutaj w starym temacie Firasa o Limitedzie czy u Szakala w VVC

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "