pojutrze prześle foto szyby i ze środka.
co do tylnej szybki trójkątnej to w 3d wypada w tym borkowym czarnym plastiku tylko róg trzeba trochę zmodyfikować. Mi sie też bardziej podoba 3d niz coupe
Jak mi się znudzi coupeta w takim stanie to rozpocznę zabawę w tuning. Na pewno wyleci silnik bo za takie spalanie co qpa teraz pali to ja mogę mieć mocniejszy i nowszy silnik po którym będzie czuć moc a nie mułowate AB 82km. Już pól miesiąca jezdze po 40km dziennie i staje się ta jazda powoli uciążliwa dla mnie. Brakuje mi tego przyj**ania pod butem... a nie, ja mu w gaz, żeby dynamicznie wyprzedzić a on mi zadyszki dostaje i zamula. Jak już się rozbuja to ok jest spoko mimo, że przy 100km/h miota nim po całym pasie a przy 120 lusterka się same składają :D W auto świat classic napisali o borewiczu, że to youngtimer, którym można jeździć na co dzień - jeśli stary polonez na gaźniku to rzeczywiście auto do jazdy na co dzień to chciałbym, żeby w charakterystyce jazdy nie odbiegało od innych aut w ruchu ...a nie jakby jechał kulawy dziad.
tu nie mam sentymentu - auto jest repliką coupe, [nie oryginałem] a to jest polonez tuning klub więc albo zrobię z nim coś konkretnego żeby mnie nie wku**iał albo pójdzie pod młotek w takim stanie jak jest.
żeby jeszcze ten tunel fso był o te parę cm szerszy to bym przytargał takiego leksia is200 albo gs300 anglika na automacie i przepakował wszystko do qpy i byłoby na zewnątrz seria a pod maską gruby tuning + trochę szersze laczki