jazda po dziurach w zadnym przypadku stabilna nie jest,
chodzi mi raczej jazde po gladkim asfalcie,ale takim slabo trzymajacym dany poziom - w moich okolicach sie zdarza ,wiec jezdzac tam roznymi autami zauwazylem jakie sa roznice w zachowywaniu toru jazdy,
a co do Panharda to jasne,ze zachowanie jest bardziej przewidywalne, bo ogranicza ruch budy wzgledem mostu dla roznych przyspieszen bocznych na co same resory reaguja roznie,
nawet mysle o zamontowaniu Panharda w srebrym ,ale to juz na koniec ,gdy ustale docelowa wysokosc zawieszenia i jego skoku ,bo chce zamontowac drazek w poziomie ,zeby przesuniecia bocze byly najmniejsze ,
trzeba jeszcze miejsce zrobic ,czyli przeniesc filtr benzyny pod maske i zrobic inne kolano do ostatniego tlumika ,bo seryjne na bank bedzie przeszkadzalo,
same resory pracuja mocno na boki,ale dolozenie Panharda na pale spowoduje,ze bedzie szarpal resorami i szybko wybije ich tulejki,
w Ładzie tylko on ustala most ,wiec nie ma problemu z przeginaniem sie na sprezynach