Autor Wątek: Remont 1.6 OHV  (Przeczytany 14402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 29, 2015, 19:04:00 pm »

Offline Vladimir

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Minus Truck 95'
Fso nie odwzajemnia mojej miłości po prostu. Jak to mówią: Do trzech razy sztuka :D. Będę męczył jimo, może akurat.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 29, 2015, 19:28:45 pm »

Offline Blackbull

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu-
Silnik już nie aktualny...zalany olejem pod szmatami ma lezakowac aż się kiedyś przyda...

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 29, 2015, 19:36:35 pm »

Offline Blackbull

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu-
A tak w ogóle to co ty robisz z tymi silnikami? Ostatnio kupilem polda dla groklinow korba wyszła po 6 zbiornikach gazu ciągłego katowania po polnych drogach obroty były takie że obrotomierza brakowało i to też padł dopiero jak dostał przepalonego oleju drugi zaś padł bo oleju wogole nie miał

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 29, 2015, 19:39:59 pm »

Offline Vladimir

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Minus Truck 95'
Na tym pierwszym po prostu jeździłem i czasami zerwałem przyczepność bo nie ma co innego wymagać od polda z niezaspawanym mostem. A drugi po prostu włożyłem i przejechałem 500 metrów.
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2015, 19:46:21 pm wysłana przez Vladimir »

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 29, 2015, 21:40:34 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Swap to grubsza rzecz, jest pracochłonne i kosztochłonne.
Coby nie mówić sama prawda :) Ale to jak często zaglądamy po swapie pod maskę zależy od tego jak dokładnie podejdziemy do tematu, jeśli składamy "aby szybciej" to na pewno będzie jeszcze sporo do poprawy, ale jak robimy powoli, ale dokładnie to faktycznie może być praktycznie bezobsługowy.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 29, 2015, 21:50:59 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Był tu taki jeden pechowiec, najpierw jakiś niskoprzegiegowy OHV się wysypał a potem rovera zatarł i chyba coś jeszcze miał :P Ogólnie przygodowo :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 29, 2015, 22:16:35 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
No cóż jak to mawiają najstarsi górale "jak ktoś ma pecha to i palec w nosie złamie" <lol>

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 29, 2015, 22:17:29 pm »

Offline Vladimir

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Minus Truck 95'
Mam tylko nadzieję że jimo plany się jednak zmienią i będę mógł się w końcu struckiem pochwalić :D

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 30, 2015, 00:09:38 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
wałek rozrządu w tym tygodniu

Wałek wytarłeś fabryczny ?

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 30, 2015, 06:00:49 am »

Offline Żbiku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 488
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez 1.6GLI 95r
Wałek wytarłeś fabryczny ?
Na 99 % tak bo jego nie zmieniałem przy remoncie aby nowe panewki wałek dostał czyli przed i po remoncie wytrzymał jakieś 220 tysięcy 

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 30, 2015, 08:00:02 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Chytry 2 razy traci. jak ma być tanio, to za rovera się nie ma co zabierać, choć to najlepsza inwestycja, bo samochód dawno ci się rozleci, a to będzie działać.
Mam tylko nadzieję że jimo plany się jednak zmienią i będę mógł się w końcu struckiem pochwalić :D

on jeden ma silnik?
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 30, 2015, 08:10:51 am »

Offline Vladimir

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Minus Truck 95'
Nie on jeden, ale on mi zaproponował, a moje poszukiwania są bezowocne. Z allegro nie ma co kupować nawet.
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2015, 08:14:57 am wysłana przez Vladimir »

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 11, 2016, 23:12:59 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
Witam, 2 lata temu chciałem sprzedać silnik 1.6GLE w naprawdę dobrym stanie 40 tys po remoncie Nowy wal nowe tłoki glowica na nowych zaworach był na sportowym walku od światka chodziło to fajnie nie jeden dychawiczny dohc miał by problemy przy nim. I co przez 2 miesiące nawet nikt nie zadzwonił był za 300 zł leżał w garażu przeszkadzał aż pojechał na złom. Był nawet zalany nowym olejem.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 16, 2016, 03:27:53 am »

Offline Selecto

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI
Witam, 2 lata temu chciałem sprzedać silnik 1.6GLE w naprawdę dobrym stanie 40 tys po remoncie Nowy wal nowe tłoki glowica na nowych zaworach był na sportowym walku od światka chodziło to fajnie nie jeden dychawiczny dohc miał by problemy przy nim. I co przez 2 miesiące nawet nikt nie zadzwonił był za 300 zł leżał w garażu przeszkadzał aż pojechał na złom. Był nawet zalany nowym olejem.

To jak będziesz miał jeszcze taki silnik to daj znać

Mam takie pytanie...padła mi uszczelka pod głowicą w 1.6 gli 55k przebiegu. Czy mogę spodziewać się jeszcze jakiś uszkodzeń z tym związanych? Objawy to brak mocy, biała zasłona dymna z wydechu, gasnący silnik. Oddałem poldka do warsztatu. Jakiej kwoty mogę się spodziewać licząc uszczelkę, planowanie głowicy i robociznę? 300-400zł?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2016, 03:31:24 am wysłana przez Selecto »

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 16, 2016, 12:35:47 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Minimalnie tyle to będzie kosztowało w warsztacie.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 16, 2016, 13:10:05 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
spodziewać się możesz jeszcze wymiany zaworów wydechowych, bo u mnie po 60 tyś km miały już wypalone kratery. Generalnie cały polonez po 60 tyś km nadaje sie do kapitalki, łożyska w pompie wody, alternatorze, podporze wałka sprzęgłowego, wszystko do kibla.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 16, 2016, 14:19:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Generalnie cały polonez po 60 tyś km nadaje sie do kapitalki, łożyska w pompie wody, alternatorze, podporze wałka sprzęgłowego, wszystko do kibla.
czas sie nauczyc naciagac pasek
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 16, 2016, 14:28:45 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
czas sie nauczyc naciagac pasek
Myślisz, że łożyska bez smaru i delikatna korozja na kulkach to efekt naciągu paska ? Raczej nie. Problemem jest stosowanie przez fabrykę łożysk ZZ a nie np 2RS.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 16, 2016, 15:13:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
u mnie po 190kkm nie ma problemu ani z lozyskiem alternatora,ani pompy wody, wiec nie widze problemu,
a ze uszczelnienia w tych miejscach moga byc gumowe (brak wysokich temp.) to inna sprawa, dziwne bo ZZ sa drozsze
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Remont 1.6 OHV
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 16, 2016, 16:04:17 pm »

Offline Selecto

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI
Dzięki panowie, będę się odzywać tutaj w razie pytań i dalszych napraw silnika :)