Autor Wątek: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k  (Przeczytany 83125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #200 dnia: Listopad 02, 2016, 15:05:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko jest ten szkopul, ze rowerowe naklejki maja cyfry na srebrnym tle, a nie na czarnym,
a te wszystkie 1.6GLI 16v i 1.8GLI 16v to i tak nie fabryczne przeciez, tylko dorabiane,
czyli da sie gdzies taki towar zamowic z dowolnym napisem, wiec to tylko kwestia ceny
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #201 dnia: Listopad 02, 2016, 19:40:09 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Trojan się oferował, że zrobieniem dowolnych naklejek. Koszt ok 50pln sztuka przy jednej
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #202 dnia: Listopad 02, 2016, 19:57:54 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Osobiście poszedłbym w opcję ,,cichociemną" i nakleił na klapie 1.5 GLE  :d a niech się ludzie dziwią na światłach  :P

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #203 dnia: Listopad 02, 2016, 21:28:41 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Osobiście poszedłbym w opcję ,,cichociemną" i nakleił na klapie 1.5 GLE  :d a niech się ludzie dziwią na światłach  :P

Wiem, w Mercedesie 500E też kilka osób doradzało 200D.
Ale ja jestem emblematowym ortodoksem i ma być tak jak jest pod maską. Nie mniej, nie więcej. Nie ścigam się z nikim spod świateł :)
Nigdy nie zamówiłem auta w wersji "brak oznaczeń" mimo że to w większości bezpłatna opcja :):)
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #204 dnia: Listopad 03, 2016, 13:16:02 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Ja miałem w lagunie 3.0 V6 emblematy 1,6:)

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #205 dnia: Listopad 03, 2016, 14:45:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w Lagunie i tak nikt nie dostrzega oznaczenia silnika, wiec to bez roznicy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #206 dnia: Listopad 03, 2016, 20:22:47 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Dość dobrze widoczne oznaczenie na drzwiach więc jak stoisz z boku na światłach to dostrzeżesz

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #207 dnia: Listopad 10, 2016, 22:19:18 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Srebrzysty zostanie w najbliższych dniach wyposażony w Plusową instalację grzanych foteli a w przyszłym tygodniu pojedzie na wszycie mat do tapicera. Tymczasem udało mi się kupić nowe minusowe przełączniki szyb, także zastąpią stare:





Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #208 dnia: Listopad 10, 2016, 22:26:07 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Przełącznik do foteli masz nieodpowiedni. Pomijając podświetlenie to będzie odbiegał kolorem i fakturą od minusowych włączników. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #209 dnia: Listopad 10, 2016, 22:48:59 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Srebrzysty zostanie w najbliższych dniach wyposażony w Plusową instalację grzanych foteli a w przyszłym tygodniu pojedzie na wszycie mat do tapicera. Tymczasem udało mi się kupić nowe minusowe przełączniki szyb, także zastąpią stare:






To są jakieś zamienniki, oryginały wyglądają tak:

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #210 dnia: Listopad 10, 2016, 23:19:02 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Wiem, to współczesna produkcja.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #211 dnia: Listopad 10, 2016, 23:22:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
trzypozycyjny to plusowy i stad roznica,
podobno nie bylo minusowych z podswietleniem (chociaz to tak deficytowy towar, ze nic pewnego) i byly dwa odzielne dwupozycyjne dla foteli
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #212 dnia: Listopad 10, 2016, 23:25:49 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Były. Z bursztynowym podświetleniem i inną fakturą plastiku. Mam i taki i taki. Mogę wrzucić fotkę "porównawczą".
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #213 dnia: Listopad 11, 2016, 01:45:55 am »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Były. Z bursztynowym podświetleniem i inną fakturą plastiku.
Też taki posiadam :)
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #214 dnia: Listopad 11, 2016, 14:09:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
i ten z pomaranczowym podswietleniem jest dwu czy trzy pozycyjny ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #215 dnia: Listopad 11, 2016, 14:45:14 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Trzypozycyjny
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #216 dnia: Listopad 11, 2016, 17:18:35 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Gdzie i za ile kupiłeś te klawisze szyb?
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #217 dnia: Listopad 16, 2016, 23:46:24 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Klawisze kupiłem jak poniżej ale jeszcze nie zamontowałem więc nie wiem jak pasują:

http://www.ebay.pl/itm/321651975929?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #218 dnia: Listopad 17, 2016, 09:05:21 am »

Offline Endi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 30
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1500 1981r., Daewoo-FSO Polonez Atu + 1997r.
Tak na przyszłość może komuś się przyda oryginalne przełączniki: http://www.regswitch.com.au/ansor%20switches.html tylko niestety jest do dość kosztowna sprawa bo jeden przełącznik kosztuje 33$ australijskie czyli na dzień dzisiejszy ok 102 zł, a minimalna wartość zamówienia musi wynosić 100$ plus do tego przesyłka więc uzbiera się spora sumka. Chyba żeby się zebrało kilka osób wtedy można trochę podzielić koszty.
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2016, 09:08:49 am wysłana przez Endi »
FSO Nadszedł czas ... czas by cieszyć się życiem...
https://www.facebook.com/zoltypolonez?fref=ts

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #219 dnia: Grudzień 18, 2016, 00:49:04 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odpaliłem DOHC po blisko 3 tygodniowym postoju. Po zalaniu strzykawką do gaźnika na zwykłym Boschu S3 odpalił od strzała.
Mam jednak wątpliwości co do zanotowanego aparatu zapłonowego. Zapłon klasyczny, stykowy.

Wczoraj trochę pojeździłem, zrobiłem z 70 km, dość dobrze przyspiesza, warunkiem utrzymywanie podwyższonych obrotów z powodu dość opornego przejścia z dołu. Temperaturę ok. 90 Stopni trzyma cały czas ale nie ma dobrego "przejścia" co w tych silnikach jest rzadkością. Silnik ma nowy gaźnik, z tego co kojarzę aparat zapłonowy też montowałem nowy. Objawy typowe dla zbyt późnego zapłonu.  Po delikatnym przyspieszeniu zapłonu znacznie lepiej się zbiera, ginie "dziura" przy przejściu,  nie ma problemu po wciśnięciu gazu ale przy 3,5- 4,5 tys obr gdzie dość mocno działa regulator odśrodkowy spalanie stukowe jest takie że dźwięk silnika daje odczucia jakbym jechał Focusem 1,6 TDCI :)

Aparat nie ma regulatora podciśnieniowego, widać że zapłon teraz ne jest optymalny ani dla "dołu" ani  dla "góry". Uważam że powinno się go opóźnić po to aby odśrodkowy załatwiał sprawę przy wyższych obrotach ale gdy to zrobię stracę płynność odejścia "dołem". Czy próbował ktoś eksperymentować z doborem sprężynek ew. patentem na przyspieszenie zapłonu w dolnej partii obrotów?

Dzisiaj do końca nie jestem przekonany czy aparat który wtedy zamontowałem nie był od 1,6 DOHC, czy to może być przyczyną jego złej charakterystyki i braku możliwości regulacji z tym silnikiem?


« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2016, 00:54:48 am wysłana przez Tomekk »
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16