Autor Wątek: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka  (Przeczytany 29198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 20, 2017, 07:25:12 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3011
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
już tydzień temu chciałem wrzucić jakieś zdjęcia ale komp mi padł i nic z tego,

Całe szczęście masz pod ręką samochód i możesz zrobić nową fotorelację ;) Czekamy!
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 20, 2017, 16:46:56 pm »

Offline gerfur

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj
    • BMW E46
W e46 obrywa się mocowanie wózka tylnego dyfra, znany nagminny kłopot u ludzi co tulei gumowych nie zmieniają bądź walą poliuretan racingowy.
Był Caro `95 abimex L-122
Był Caro `97 abimex L-146
Był Atu+ `98 boschowtrysk L-74E --> 1.4 GTI Rover ltd

Jest BMW E46`98 2.5 Pb/LPG Cosmoshwarz

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 20, 2017, 23:44:56 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Apropo poliuretanu, można dać tylko o twardości oryginalnych tulejek, dobrze zrozumiałem? A co do wyrywania, to czytałem (chyba na racingforum) że gościowi w compakcie przy chyba 350 KM wyrwało mocowanie dyfra i podobno wtedy przerabiają na podwójne mocowanie jak w sedanie i więcej wytrzymuje. Czy to prawda, nie wiem. A co do zdjęć i chwalenia się samochodem to jeszcze długa droga przedemną, bo co chwilę coś nowego wychodzi, dzisiaj np. pękła mi szyba


Mam nadzieję że to przez rozwarstwienie a nie rozchodzenie się budy, bo na obu dolnych rogach jest zamglona. Z nowości to wstawiłem ostatnio fotele z omegi b recaro, ale jeszcze będę poprawiał bo są za wysoko zamocowane.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 21, 2017, 10:47:54 am »

Offline Magneto

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • wąski 1.5, caro 2.5, caro plus 2.0
pasują z omegi bez komplikacji?

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 21, 2017, 12:13:46 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2277
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI

Edit: tak to wygląda


 na czym trzyma się  górne mocowanie sprężyny?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 21, 2017, 14:09:36 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Mariusz# sprężyna spiera się na podłużnicy, miedzy nimi jest gumowy odbój z omegi, w środku którego jest wypustka na mocowanie (wystający pręt) z podłużnicy. Odbój robi za mocowanie, tak samo jest w omedze.
Magneto pasują ale z komplikacjami, chcąc je dobrze zamontować trzeba od nowa robić mocowania w podłodze.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 21, 2017, 16:36:49 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Apropo poliuretanu, można dać tylko o twardości oryginalnych tulejek, dobrze zrozumiałem
można dać nawet aluminiowe tuleje, w e36 i e46 wyrywa mocownaie dyfra bo jest zrobione z gównolitu i zwyczajnie nie wytrzymuje przebiegów ( nie oszukujmy się te auta mają już najbiedniej naścielat)
w kompakcie, jak i e30 i tym podobnych problem ten nie wystepuje, predzeje zmieli Ci małą głowe niż ją wyrwie
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 21, 2017, 18:31:14 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
wystarczy dobrze kopać po sprzęgle i w kompakcie też da sie wyrwać wózek.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 21, 2017, 21:05:01 pm »

Offline melon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 41
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ 1.4 16v
To auto nie jezdzi po radomiu?😀

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 27, 2017, 11:10:56 am »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Jeździ po Radomiu i Ostrowcu Św. :) właśnie ja mam małą głowę dyfer, ale chyba ze wzrostem mocy trzeba będzie założyć dużą głowę o dłuższym przełożeniu, teraz mam 3.45 (chyba najdłuższe na małej głowie?). Ile mocy wytrzymuje mała głowa, powiedzmy przy kopaniu w sprzęgło od czasu do czasu?

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 01, 2017, 00:52:27 am »

Offline Maciek BP

  • Psuj
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 251
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: 97' C20NE
bardzo fajnie że jezdzi:) no i mega mi się podoba nawet jak by był seryjny bo ma najładniejszą budę, przejsciówka zawsze mi się podobała i będzie podobać

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 16, 2018, 12:25:23 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Witam po długiej przerwie :) Przymierzam się do sprzedaży Poldka. W głowie zrodził mi się pomysł na kolejny projekt  ]:-> na obecną chwilę dla przyszłego właściciela zostawiam do zrobienia kosmetyczną blacharkę typu doły błotników i jedne drzwi do ogarnięcia (pozostałe zostały wymienione na bardzo zdrowe i w oryginalnym lakierze). Ogólnie cały samochód jest w oryginalnym lakierze, wszystkie elementy konstrukcyjne nie były nigdy naprawiane, nie ma na nich rdzy i są dobrze zakonserwowane. Jedynym elementem malowanym były poszycia progów i wnęki drzwi, ze zględu na przeróbkę pod tylne zawieszenie i drobną rdzę wnęk. Dla zainteresowanych kupnem mogę wysłać dokładne zdjęcia, nie chcę niczego ukrywać. Cena wyjściowa 13 tyś. do negocjacji z ludźmi poważnie podchodzącymi do tematu. Ktoś zainteresowany?