Autor Wątek: Podpora wału napędowego.  (Przeczytany 3121 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 533
    • C+2050 + GT2871 + EMU
Odp: Podpora wału napędowego.
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 27, 2018, 21:22:35 pm »
Odnośnie wyważania, to Ząbki pod W-wą i Białystok, polecam, robiłem wały napędowe "z rysunku" tu i tu i działa.
www.facebook.com/FSOTurboGarage
Spawanie TIG Aluminium, stal nierdzewna i czarna
Montaż i strojenie Ecumaster, Easyecu i inne
Strojenie z analizatorem Innovate LM-2
Custom doloty, intercoolery, kolektory N/A i turbo.

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1783
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL7 05r. 2.0 16V 155KM
Odp: Podpora wału napędowego.
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 27, 2018, 21:35:46 pm »
Z Ząbkami bym polenizowal chyba ze działa to działa a nie "działa" :/
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: Honda Accord CL7 05r. 2.0 16V I-VTEC 155KM -> 2.4 16V I-VTEC 190KM
Polonez Caro 96r 1.8 16V   >135KM :)

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 533
    • C+2050 + GT2871 + EMU
Odp: Podpora wału napędowego.
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 27, 2018, 23:28:47 pm »
Jak do tej pory nie zdarzyły mi się problemy :) a wały robione u nich znoszą duuużo
www.facebook.com/FSOTurboGarage
Spawanie TIG Aluminium, stal nierdzewna i czarna
Montaż i strojenie Ecumaster, Easyecu i inne
Strojenie z analizatorem Innovate LM-2
Custom doloty, intercoolery, kolektory N/A i turbo.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 344
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: Podpora wału napędowego.
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 27, 2018, 23:29:51 pm »
Jak do tej pory nie zdarzyły mi się problemy

nie tylko Tobie... 100/100 wszystko zawsze grało
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1652
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: Podpora wału napędowego.
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 28, 2018, 06:38:38 am »
tuleja wahacza pracuje inaczej
To wiadomo, ale rzecz w tym, że półpełność tulei czy harmonijka w podporze wału, nie musi wcale wynikać z oszczędności - projektanci samochodów nie są od oszczędzania gumy i czasami jednak przyświecają im jakieś wyższe cele...

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 994
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI
Odp: Podpora wału napędowego.
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 28, 2018, 07:30:34 am »
Do dwóch Nubir wsadziłem pełne tuleje i z wahaczami nic się nie działo. Pełne tuleje po to się wsadza żeby poprawić prowadzenie tego auto które jest jak kanapa na kołach. Do tego oferowane tuleje do Nubir są tak mizernej jakości że nie wytrzymywały nawet okresu pomiędzy wymianami oleju.
Chyba wszyscy warszawscy taksówkarze ujeżdżający to Daewoo mieli ten patent , który wymyślił mechanik bodajże z Legionowa a powielał go ten z Wrocławia i później wielu innych.
Pozdrawiam Dominik
https://m.facebook.com/Mechanika-Samochodowa-Dominik-Bryszewski-260824884461090/?ref=bookmarks
www.facebook.com/brysiek.zakierownica/
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1652
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: Podpora wału napędowego.
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 28, 2018, 10:57:25 am »
Ten z Wrocławia chyba sam w końcu poszedł po rozum do głowy, bo nawet na forum opisywał swoje zaskoczenie, że po podniesieniu auta, wahacz prawie w ogóle się nie ugina.
Ja zawsze chwaliłem nubirę za miękkość. To było najwygodniejsze auto, jakim jeździłem.
Dodam tylko, że dedykowane tuleje gumex - ostatnie, jakie zamontowałem w przednich wahaczach - wytrzymały u mnie 15 tys. km i jeszcze nic nie wskazywało na to, żeby w najbliższym czasie miały kwalifikować się do wymiany.