Ja ustawiałem dolot 0,15 i wydech 0,15 na nowej klawiaturze i było idealnie, i tak zaleca też książka, jeździłem tak długo i nic się nie stało. Pamiętaj, że na starej, wytłuczonej klawiaturze jak ustawisz na szczelinomierzu zwykłym 0,15 w rzeczywistości może być ~ 0,20. Ustaw 0,15 na dolocie i postukaj ręką konikiem, czy nie będzie metalicznie dźwięczał. Jeśli będzie, możesz ustawić na ssących nawet 0,10, a na wydechu 0,15. Prawidłowo ustawione na 0,15 na nowej klawiaturze cicho pukają, u znajomego skręciliśmy doloty aż na 0,15, bo na 0,15 był słyszalny metaliczny stuk przy ruszaniu ręką. Luzy się trochę powiększają po kilkuset kilometrach, ale dobrze ustawione trzymają regulację przez kilka do 10 tysięcy kkm.