Na T4 przód cały czas się rusza góra-dół, w porównaniu do tego Bilstein jedzie jak przyklejony, na oko prawie tak samo jak współczesne auto na dobrym zawieszeniu.
A Ty znów i w kółko o "bilach na zamówienie"?
Sport ma swój dział. Tam jest miejsce na rozmowę o B6.
Tu piszemy o czymś, co da się zastosować w polonezie, za ludzkie pieniądze, co poprawi tłumienie w stosunku do nie produkowanej od lat serii czy duo-controli, które nawiasem mówiąc miałem, w epoce - 20 lat temu i różnica użytkowa była jedynie w kolorze.
...chyba, że załatwisz tego Bilsteina na przód do Poloneza, - B4, ma się rozumieć.
Według Zoltana amorki z pajero podchodza bez problemów tylko tulejkę trzeba przełożyc i do tego ponoć tłumią lepiej niż z t4. Wyglądają tak(https://media2mi.pl/p/2/427/310/photo-e6674d1c-3d4a-427e-84af-c185b95cc9b0-for_zoom.jpg) na aukcji jest zdjęcie innych.
Ja mam te amortyzatory w Caro ohv. W zestawieniu ze skróconą nieco sprężyną z trucka i oponami 195/50r15.
W takim zestawieniu samochód bardzo stracił na komforcie (koleiny, miejskie asfalty, studzienki, tory tramwajowe czy kolejowe, progi zwalniające) ale nie nurkuje, i nie buja się na krętych drogach. Na "szosie" - bajka. Myślę, że optimum uzyskam zmieniając opony na nieco wyższe.