w moście to możesz tylko łożyska półosi wymienić. żeby wymienić łożyska kosza satelitów trzeba mieć przyrząd rozciągający obudowę dyferencjału. tak samo z łożyskami wałka atakującego. bez przyrządu ich nie ustawisz. do regulacji wałka atakującego służy 22 pierścienie dystansowe od grubości 2, 40 do 3, 45 co 0.05 mm. do regulacji kosza satelitów służy 51 pierścieni dystansowych od 6, 50 do 7, 50 mm, co 0,02 mm. wzajemne położenie koronek półosi i satelitów ustawia się za pomocą 10 pierścieni dystansowych od 0, 85 do 1, 30 mm- co 0, 05 mm. jeśli most jest fabrycznie złożony to wyciągnięcie kosza satelitów z kołem talerzowym likwiduje regulację, most nie da się ponownie złożyć. żeby go złożyć trzeba przyrządem rozciągnąć obudowę dyferencjału 0, 60 mm. dlatego warsztat z Częstochowy reklamujący na Allegro naprawę mostów nie jest w stanie wykonać tej naprawy w sposób właściwy. na zdjęciu pokazany jest most umocowany w imadle- to całkowicie dyskwalifikuje tych "fachowców". most po rozciągnięciu i wyjęciu mechanizmu różnicowego powinien pozostać w przyrządzie, nie ma absolutnie potrzeby mocowania go w imadle. jakiś czas temu znajomy kupił most po "regeneracji" od tych "fachowców". most wył i grzał się podczas jazdy a po kilku miesiącach wycie mostu stało się nieznośne. miał podawać sprawę do sądu bo o reklamacji nie chcieli słyszeć. niestety nie widuję go ostatnio i nie wiem co dalej z tą sprawą.