1 to kompensacja, czyli podcis. z kolektora,
2 to wyjscie zaworu bezpieczenstwa, najlepiej przed przepustnice, do filtra powietrza ,albo olac - jak poczujsze zapach gazu spod maski tobedziesz wiedzial,ze popuszcza ;D
do podcis. nie podlaczaj, bo obnizysz mu prog dzialania
jak widac z baracudy musisz zdiac cycka,zeby zamontowac trójnik - proste jak klocki LEGO (bez instrukcji
)
barylka miedzy filtrem a lacznikiem gwintowanym na obu koncach odpada,
tego polaczenia nie uszczelniasz niczym,tylko wkrecasz do oporu ,co jesttroche wkurzajace,bo nie wiadomo jak wypadnie filtr wzgledem parownika,
ostatnio zaczelo mnie to draznic, gdy nie ma miejsca na manewry,
z drugiej strony filtra jest dobrze ,tylko dlaczego kupiles faro ? w PN nieprzyjemnie sie go kladzie,bo jest gruby i nie zachowuje ksztaltu na podwoziu, a przez grubosc ledwo sie miesci w fabrycznych chwytach na przewody - no chyba ze wywalisz stalowe fi8 od pochlaniacz par paliwa,to troche miejsca przybywa
generalnie nie musisz przykrecac filtra do parownika na sztywno,mozesz go przykrecic w innym miejscu i podlaczyc do parownika dluzszym przewodem,
czesto tak jest wygodniej