Autor Wątek: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13  (Przeczytany 2204 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3050
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 57tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 30, 2017, 09:52:00 am »
Na twoim miejscu wstawił bym silnik AB lub CB jaki powinien siedzieć w tej budzie a nie bawić się w reanimację 115c.
Jeśli błotniki to tylko oryginał, reszta to szajs gdzie szkoda czasu i nerwów na pasowanie.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Morfina

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro + V6
Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 30, 2017, 15:56:35 pm »
W między czasie na szrocie stoi sobie Szerokie Caro z pakietem Orciari(szkoda że na blachowkrętach i z połamanym przodem), ale przynajmniej lotkę mam :)
Mowa o szrocie w Jastrzębiu? ;) Był w tym caro jeszcze most?

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 539
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 GLI 16V 1997 Polski Fiat 125p 1980
Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 31, 2017, 03:39:29 am »
Co do przełącnzników minusowych są oporniki ale wlutowane w płytce już drukowanej na dole więc zmiana diody PnP . Wylutowujesz starą wlutowujesz nową ;) Od razu mówię będziesz miał cyrki z  przełącznikiem od awaryjnych + przełącznikiem do szyby tylnej z tego co mi znajomy mówił elektronik :) a o płynnej regulacji  nawiewu to już nie wspominam  ;) W wąskim na wiatraku są 2 biegi a w minusie 1 ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2017, 03:47:43 am wysłana przez Macfly »
"Anywhere, anytime
I would do anything for you
Anything for you
Yesterday got away
Melody stuck inside my head "