Autor Wątek: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13  (Przeczytany 16902 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 30, 2017, 09:52:00 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3427
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Na twoim miejscu wstawił bym silnik AB lub CB jaki powinien siedzieć w tej budzie a nie bawić się w reanimację 115c.
Jeśli błotniki to tylko oryginał, reszta to szajs gdzie szkoda czasu i nerwów na pasowanie.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 30, 2017, 15:56:35 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 878
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
W między czasie na szrocie stoi sobie Szerokie Caro z pakietem Orciari(szkoda że na blachowkrętach i z połamanym przodem), ale przynajmniej lotkę mam :)
Mowa o szrocie w Jastrzębiu? ;) Był w tym caro jeszcze most?
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 31, 2017, 03:39:29 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Co do przełącnzników minusowych są oporniki ale wlutowane w płytce już drukowanej na dole więc zmiana diody PnP . Wylutowujesz starą wlutowujesz nową ;) Od razu mówię będziesz miał cyrki z  przełącznikiem od awaryjnych + przełącznikiem do szyby tylnej z tego co mi znajomy mówił elektronik :) a o płynnej regulacji  nawiewu to już nie wspominam  ;) W wąskim na wiatraku są 2 biegi a w minusie 1 ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2017, 03:47:43 am wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 02, 2018, 15:01:58 pm »

Offline Żyleta-13

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
Trochę to trwało, Poloneza miałem zamienić za Malucha, tylko że miał być zrobiony blacharsko w miesiąc(trwało to dużo dłużej, a auto nie zostało ostatecznie skończone) więc trzeba było się wycofać z tego układu. Także Polonez wraca do żywych z kilkomiesięcznego stanu spoczynku.

To trzeba naprawić, koniecznie, choć z piskiem jeszcze daje rady ruszyć xd W przyszłym albo jeszcze w tym tygodniu jadę po silnik GSi na którego bazie powstanie hybryda z gaźnikiem. Moje GLE(albo SLE) wymaga i tak wymiany głowicy(jest pęknięcie przy obudowie termostatu), wymiany roztrzaskanego przez podkładkę tłoka, zmiany pierścieni i panewek, rozrząd to też w zasadzie nie wiadoma i sprzęgło zaczyna się kończyć, w zasadzie się nie opłaca. Poczytałem o hybrydach GSi+GLE i chyba się czuję do tego przekonany, a że silnik jest w okolicy i jest pewny to czemu by nie.
Po za tym na pewno do wymiany mam chłodnicę i nagrzewnicę(w chłodnicy po otwarciu korka widać drobinki kamienia, obawiam się że jest w niej tego więcej, o nagrzewnicy nie wspominając, jeszcze zimą się poddała i przestała grzać)

Więc, reaktywacja. Życzcie szczęścia. ;)

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 03, 2018, 10:25:56 am »

Offline Żyleta-13

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
Na okolicznym szrocie pojawił się Caro 1.6GLI(z przegrzanym silnikiem 1.5GLI) za dużo już nie zostało z niego, ale ja znalazłem detal który potrzebowałem - lampa oświetlenia wnętrza.

Nieco większa i z przełącznikiem przesuwnym i o niebo lepiej świeci niż oryginalna(mimo że w tej miałem wstawiony LED, klosz dziwnie to światło rozpraszał)
I takie cóś

Kwestia teraz podłączenia tego :)

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 03, 2018, 10:55:41 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4631
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Upgrade w dobrą stronę, pod warunkiem, że ten silnik poGSi będzie w jakimś sensownym stanie i z kompresją, a póki siedzi ta wydumka co masz pod maską, to zrób zdjęcie dla potomności, bo ciekaw jestem, jak ten ulep wygląda.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 03, 2018, 13:59:27 pm »

Offline Żyleta-13

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
Teraz już wizualnie jak zwykły silnik Poloneza, miałem się pozbywać wozu więc miało być niepodpadajaco. Ten GSi miał jeden problem jak był w aucie nie odpalał, facet który go ma twierdzi że winny jest sterownik lub elektryka w aucie, ponoć ktoś sam coś przerabiał i mu nie wyszło, ja nie potrzebuję sterownika więc problem prawdopodobnie wyeliminowany. Jaki by ten silnik nie był na pewno będę zdejmował głowicę(w końcu otwory pod szpilki kolektora gaźnikowego same się nie dowiercą, a na zdjętej głowicy będzie pewno łatwiej, przy okazji dam ją do szlifu, okazuje się że kilka kilometrów ode mnie jest zakład który się tym zajmuje i wcale nie drogo, głowica z Malucha z wydobyciem resztek śrub kolektorów wydechowych i wymianie dwóch zaworów wyszła mnie 100zł)

Co do stylizacji wozu prawdopodobnie zostanie zbudowany tuning lat 90, czyli przejściówka ze zderzakami Caro, jakieś nakładki na progi, kilka sztuk widziałem, ładnie wszystko spasować, dorobić kierunkowskazy w przednim zderzaku i może coś z tego będzie. Po za tym kusi mnie żeby zamontować licznik od DF(kreska śmierci) Mam wersję ze wczesnego MR'75 i pewnie będzie za wysoka, ale wersja od końcowych "klasyków" może się zmieści :)

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 03, 2018, 16:30:17 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jak już idziesz po bandzie to może. Deskę z 125p i panel dolny z poloneza.  Nie mogę tego znaleźć ale widziałem gdzieś na necie jak ktoś właśnie ożenił deskę z fiata razem z "termometrem" do poldka.
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 03, 2018, 17:29:50 pm »

Offline Żyleta-13

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
Jak już idziesz po bandzie to może. Deskę z 125p i panel dolny z poloneza.  Nie mogę tego znaleźć ale widziałem gdzieś na necie jak ktoś właśnie ożenił deskę z fiata razem z "termometrem" do poldka.
No ciekawe, nie powiem. Coś w moim guście xd Myślałem na start o pomalowaniu Polonezowskiej deski lakierem do skóry(znajomy mojego brata malował deskę rozdzielczą w Golfie i efekt jest świetny) na brąz bo mam daszek licznika i konsolę dolną w tym kolorze.


A'propos licznika to oryginalny zaczął wydawać dźwięki jakby się linga rwała.

Niespodzianka. Szkoda było rozdziewiczać, ale cóż jakby linka się zerwała to i tak trzeba by było. Linka w porządku tylko absolutny brak smaru.

Przymiarka:

Myślałem że daszek nie wejdzie jak przymierzałem na sucho, na szczęście jest tam sporo miejsca. Jakby stworzyć odpowiednią obudowę czołową to i tego dałoby się upchnąć, tyle że chromowane wykończenie chyba lepiej do mnie przemawia :)

Mam uniwersalny zestaw elektrycznych szyb, miał iść do Malucha, tam zabrakło drzwi na długości żeby zestaw się zmieścił. W Polonezie...

W sumie to się nie dziwię że Polonez pomimo upływu lat uchodzi za auto bezpieczne... a w temacie to nie wiem czy ciąć czy zostawić korbo-tronik, albo szukać białego kruka czyli oryginału(chyba że pod elektryczne szyby były inne drzwi bo jak tak na to patrzę to nie bardzo jest gdzie wsadzić tu silniczek... no chyba że poniżej szybą się mieścił obok szyny)
PS: Listwa z uszczelką ma połamane łapki mocowania(za mocno ściśnięte od nitów) odwiercać nity i zrobić na śrubkach czy przykleić do drzwi?

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 03, 2018, 18:03:49 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4631
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Matko bosko, ale chcesz go zgwałcić tym termometrem.  <rzygi> Może od ursusa C-360 lepiej podejdą?
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 03, 2018, 18:35:53 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3427
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Jedziesz ostroooo.
Daj mi ten włącznik od podgrzewanej szyby brakuje mi akurat do drugiego:)..
Nie rób wiochy i dziadostwa.
Jeszcze w 125p deskę z Poloneza bym zrozumiał to uwstecznianie nie bardzo.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 03, 2018, 19:21:45 pm »

Offline Żyleta-13

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
No cóż mam dziwne wizje. Na wymarzonego DF pewnie nigdy nie nazbieram(czyt. amator kupowania tanich pojazdów w stanie nie znanym, ale najczęściej agonalnym) Także się robi co się da.
PS: Ten licznik przez chwilę jeździł w moim Maluchu, jak jeszcze miałem deskę rozdzielczą pod szeroki zegar xd

Daj mi ten włącznik od podgrzewanej szyby brakuje mi akurat do drugiego:)..

Mam gdzieś drugi tylko z czerwonym "szkiełkiem". "Szkiełko" z PRL, przełącznik gdzieś koło 2000 roku leżak magazynowy. Chętnie wymienię za jakiś drobiazg... tylko muszę go poszukać.

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #72 dnia: Lipiec 03, 2018, 19:36:34 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1143
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Skrzywdziłeś deske tym dziwnym włącznikiem świateł a teraz licznikiem z fiata,nie kalecz go tak :p pod elektryczne szyby były takie same drzwi,silnik mieści się bez problemu. Uniwersalnych szyb nie montuj bo drzwi i boczek drzwiowy wpolonezie się do tego nie nadają,będziesz miał wypchnięte boczki drzwiowe, które będą prężyć na podłokietnik czy klameczke od otwierania. W polonezie nie ma gdzie schować tego uniwersalnego mechanizmu :)

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #73 dnia: Lipiec 03, 2018, 19:39:14 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
No cóż mam dziwne wizje. Na wymarzonego DF pewnie nigdy nie nazbieram(czyt. amator kupowania tanich pojazdów w stanie nie znanym, ale najczęściej agonalnym)
Szczerze polecam pozbyć się gruzów, odkładać przez rok, dwa i kupić to co Ci się marzy. Ew. kupić 125p w stanie na jaki Cię stać i bawić się w remont przez kilka lat, ale wyjdzie drożej i jest opcja, że gorzej...

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #74 dnia: Lipiec 03, 2018, 20:57:02 pm »

Offline Żyleta-13

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
Skrzywdziłeś deske tym dziwnym włącznikiem świateł a teraz licznikiem z fiata,nie kalecz go tak :p pod elektryczne szyby były takie same drzwi,silnik mieści się bez problemu. Uniwersalnych szyb nie montuj bo drzwi i boczek drzwiowy wpolonezie się do tego nie nadają,będziesz miał wypchnięte boczki drzwiowe, które będą prężyć na podłokietnik czy klameczke od otwierania. W polonezie nie ma gdzie schować tego uniwersalnego mechanizmu :)
Taki sam był zamontowany, ja znalazłem nowy z tym samym logotypem i wymieniałem przy okazji wymiany całej reszty przełączników :) Więc albo fabryka dała co było, albo któryś z poprzednich właścicieli miał fantazję. Ta ikona to zasadniczo podświetlenie wnętrza oznacza, ale mnie się tam podoba taka :) Dałem sobie spokój, może przekona brata do elektrycznych szyb w Polo 2 xd Na razie korby, a jak się kiedyś trafią zestawy od Poldka to może wtedy.

Szczerze polecam pozbyć się gruzów, odkładać przez rok, dwa i kupić to co Ci się marzy. Ew. kupić 125p w stanie na jaki Cię stać i bawić się w remont przez kilka lat, ale wyjdzie drożej i jest opcja, że gorzej...
Z takim chorym rynkiem łatwiej zrezygnować z marzeń i drutować gruzy, drutowane przez wszystkich poprzednich właścicieli...

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 03, 2018, 21:38:37 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Z takim chorym rynkiem łatwiej zrezygnować z marzeń i drutować gruzy, drutowane przez wszystkich poprzednich właścicieli...
Bez przesady... ;) O ile nie masz ciśnienia na konkretny rocznik, kolor czy wersję to ładnego ,dobrze utrzymanego 125p można kupić za około 7tyś a to nie są nie wiadomo jakie pieniądze :) ( Jeśli wyrzucimy ze świadomości ceny za jakie te auta chodziły 10 lat temu, tylko spojrzymy obiektywnie na rynek 125p jak na rynek klasyków ).

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 03, 2018, 22:36:50 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4631
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Bez przesady z tymi 7 tysiącami, jak dobrze się poszuka to kupi się taniej. Z polonezów, po OLX lata ładna przejściówka, podobno zdrowa za 2300zł i nikt jej nie chce kupić, właściciel się wczoraj żalił na grupie PTK,że nikt nawet nie chce podjechać obejrzeć. Na giełdzie FSO AK jeszcze wisi idealny grzybowóz, polonez 1.6 na gaźniku z prawdopodobnie małym przebiegiem i zdrowy blacharsko, którego nikt nie chciał za tysiaka i poszedł na złom, bo żaden "miłośnik" się nie zainteresował. Znajomy oddał do pocięcia caro w lepszym stanie niż to Twoje, bo nikt tutaj nie chciał go kupić za 1200zł. Także szukaj cierpliwie, wertuj ogłoszenia, a się znajdzie. Robienie czego w aucie czegoś, co z estetyką nie ma nic wspólnego, nie zbliży Cię do posiadania wymarzonego auta...
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 04, 2018, 13:06:09 pm »

Offline Żyleta-13

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
7000zł to dla mnie kolosalna suma, nie mieszkam w centrum Polski i nie zarabiam średniej krajowej(w zasadzie to daleko do niej) Ja już się pogodziłem z faktem że nigdy nie dojdę do jakichkolwiek marzeń i nie tylko chodzi o samochód.
A to że mój Polonez jest bezwartościowy to ja doskonale wiem(kto świadomie bierze w zamian Seicento w stanie agonalnym?), w najlepszym wypadku pójdzie kiedyś za jakieś 500zł do jakiegoś upalacza pewnie... a może sam go zajadę albo rozbiję prędzej, kto ich tam wie co los przyniesie, ostatni już było blisko do czołówki z Golfem.

To chyba był błąd wracać do tego tematu... :/

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 04, 2018, 14:27:50 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Co zrobisz ze swoim Polonezem, to już Twoja sprawa, w końcu jest Twój i za Twoje pieniądze kupiony.

Ale zmień swój sposób myślenia, rzeczywistość w bardzo dużym stopniu kreuje Twoje podejście do niej. Jesteś młody, świat przed Tobą a marzenia są po to żeby do nich dążyć  <spoko>

Odp: Platynowe wąskie Caro by Żyleta13
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 05, 2018, 11:05:25 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Ja już się pogodziłem z faktem że nigdy nie dojdę do jakichkolwiek marzeń i nie tylko chodzi o samochód.

Gdzieś tu wyczytałem że jesteś młody, więc przestań pierdolić, ogarnij się i realizuj marzenia. Wszystko zależy od Ciebie, nikogo innego nie obchodzi Twój los. I nigdy nie mów nigdy