Witam, jestem tu nowy i chciałbym przedstawić swojego poldka :D
Założyłem sobie budżet 3000 zł ale trafiłem 50 km od Poznania na wiosce Poloneza z olxa za 1800 zł na czarnej tablicy a alusach oryginalny stan jak to było w ogłoszeniu oraz folie pokrowce we wnętrzu i auto garażowane w bdb stanie z pełną dokumentacją pierwszy właściciel bez korozji. Myślę dzwonię, po rozmowie wsiadłem w samochód (przyjechałem maluchem ze znajomym) Auto obejrzane. Krótka specyfikacja pojazdu:
- Silnik 1,5 GLI abimex wiadomo OHV, elektroniczny zapłon, wersja bez katalizatora z potencjometrem od składu mieszanki
- Hamulce starego typu heble (4 tarcze)
- Lakier L126 wiśnia metalik
- Boczki materiałowe w kolorze foteli
- czujnik? Mikroprocesor? Automatyczne grzanie tylnej szyby
Z dodatkowego wyposażenia facet dołożył
- Diody w głośnikach tylnych
- Alarm uruchamiany pstryczkiem w drzwiach
- Syrena uruchamiana przyciskiem koło lewarka skrzyni (dźwięk syreny karetki policji)
- wentylator chłodnicy na przycisk
Auto przez 22 lata było garażowe, przez 22 lata miał w środku folię w bagażniku, pod kołem zapasowym oraz na wykładzinach i pokrowce na fotelach! Wnętrze jak nówka, w 95 zakonserwowany, certyfikat naklejka rust check! 8) Ma małe odpryski gdzie ruda wyłazi ale na bieżąco kontroluje sytuację brunoxem i lakierem na zaprawki
Cenowo? Dorzuciłem mu 500 zł i mam OC na rok do marca 2018
Z ceny nie chciał zejść, nie miałem do czego się przyczepić... 1800 zł + 500 na OC.
Warto było? Sami oceńcie jak się auto prezentuje :D Ja dołożyłem lotkę, blendę, nowe dywaniki gumowe.
W między czasie polonez zaczął się sypać, ale zdrowy okaz blacharski, nie poddaje się myślę, nie sprzedam będe robić :D Nie będzie idealna relacja bo kupiłem go w lipcu 2017, jest grudzień i zaraz 2018, ale napiszę co zrobiłem i dam fotki, myślę że wystarczy:
- Rozrząd,
- Pompa wody (zdemontowana była z roku 94)
- Nowy akumulator
- Regeneracja wału (malowanie, wyważenie, nowe krzyżaki, podpora wału),
- Uszczelnienie skrzyni,
- Nowe sprzęgło LUK, pierwsza wymiana (sprzegło harta ze zdjęć nie pasowało, mechanik doradził LUKa w tej samej cenie),
- Cały kompletny wydech nowy (stary był fabryczny spawany milion razy)
- Nowa linka sprzęgła (pierwsza wymiana w historii (stara pękła),
- Wymiana układu hamulcowego od pompy hamulcowej (przewody miedziane, elastyczne, trójnik, regeneracja zacisków, nowe tarcze i klocki) stalowe przewody były jeszcze fabryczne
- świece,
- kable,
- filtry,
- przewody paliwowe gumowe,
- płyny eksploatacyjne (chłodniczy, olej, płyn hamulcowy)
- pasek klinowy,
- czujnik temperatury wody,
- czyszczenie chłodnicy,
- termostat nowy,
- wieszaki tłumików.