Autor Wątek: Polonez rover-telepanie silnika jak jest rozgrzany.  (Przeczytany 14941 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez rover-telepanie silnika jak jest rozgrzany.
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 23, 2021, 13:18:26 pm »

Offline wlodar123

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU+ GSI '98@ 1.6 16V
Akurat w oryg. wiązce dorzuciłem wtyczkę " nowszego typu" przy szukaniu przyczyn tragicznej pracy, i nim się dostać, żeby mam obie wtyczki- na stary/duży czujnik i nowszy/ mały.  :-) 

A co do sprawy trzepania Rovera na ciepłym- Tematów o podobnych treściach, typu właśnie rzucanie, trzęsienie itp silnika na gorącym, to trochę jednak w internetach jest, ale jakiejś doraźnej pomocy na to, to nie znalazłem..  <wesoly>


Także- zapraszam na seans, pacjent wyleczony po długich męczarniach z rzucaniem silnika <lol2>
I zaznaczam z góry, że nie mam jeszcze wymienionego przewodu cpwk<->mems, który przebija, robic zakłócenia odczytów całego osprzętu i nie ułatwia przy ustabilizowaniu/ stabilnej pracy na jałowych. Rozkminiłem go zależnie od że tak nazwę danego miejsca: tzn, niektóre sekcje tylko lakonicznie, a są też niektóre zapoznane już trochę lepiej :}

https://youtu.be/TsDJHP14w24 To chwilę po tym, jak ma 090' i łyknał wszystko, bez nawet pierdnięcia i normalnie, jak gdyby nic zaczął się pod te śmieszne ustawienia adoptować. :)
https://youtu.be/7Wswyo4w-Nc Elegancko pierwszy start wyszedł, tak to zawsze przy takich drastycznych ustawieniach juz się buntował. A tu co? Wolna amerykanaka. :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2021, 13:21:23 pm wysłana przez wlodar123 »

Odp: Polonez rover-telepanie silnika jak jest rozgrzany.
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 25, 2021, 02:15:50 am »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Dobra dzisiaj z ciekawości
, zmierzyłem napięcie przy samym baku i wychodzi że pompa paliwa dostaje 10,8 - 11v ;-| Zmierzyłem napięcie na kablu od pompy w kabinie i jest 13,9V. Jakieś podpowiedzi gdzie mogą dziać sie takie spadki napiecia? Tak, wiem, że moge samemu to sorawdzić, ale zanim zaczbw pruć tapicerke, wolałbym poszukać podpowiedzi.

Odp: Polonez rover-telepanie silnika jak jest rozgrzany.
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 28, 2021, 02:36:01 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4659
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Trochę spory ten spadek... Nie sądzę, żeby to było to, ale w sumie warto poprawić połączenia, jak jest taki spadek. W którym miejscu mierzyłeś? Na złączu od strony pompy? Nie sądzę, żeby te kostki nie stykały, bo są hermetyczne i dość dobrej jakości, pytanie jaki przekrój mają przewody, które do niej idą, może ktoś coś drutował.

13,9V jest na wyjściu przekaźnika pompy?
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Polonez rover-telepanie silnika jak jest rozgrzany.
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 29, 2021, 20:13:11 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Ale do telepania jeszcze złożył się brak mocy, tzn jedzie jak jakieś ohv na sterydach robi setke w 13 sekund i od 2 tys do odcinki jednakowo wolno się wkręca. :D
Kostke oryginalną tymczasowo wywaliłem, gdyż nadłamał się kabel przy niej, zrobiłem chwilowo na konektory (dopóki mi nowa kostka hermetyczna nie przyjdzie z internetów) no i napięcie skoczyło o 0,3 V. Wiązka cała jest fabryczna, jedyny drut to ukryty wyłącznik pompy paliwa :p

Odp: Polonez rover-telepanie silnika jak jest rozgrzany.
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 29, 2021, 23:48:31 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Te kostki hermetyczne przy pompie paliwa unieruchomily nie jednego Poloneza
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez rover-telepanie silnika jak jest rozgrzany.
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 30, 2021, 01:10:09 am »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Mase tymczasowo pociagnąłem z jednej srub mocujacych dekiel od zapasówki, zlikwidowałem wyłacznik pompy inuzyskałem napięcie 12,6 V, auto zrobiło sie sporo dynamiczniejsze, ale nadal chyba jest za mało pradu. Coz, szukamy dalej.