zalozylem,ze PN jest tanszy niz konkurencja, tak jak to mialo miejsce kiedys,
najtansza siena 1.4 kosztowala 28kpln, SC sporting 500+ drozej,
fiat500 nie jest bezposrednim nastepca SC, jest raczej hipsterowozem dla ubozszych hipsterow niz mini,
panda kosztuje ponad 30kafli przez co tez nie jest bezposrednim nastepca SC - brak w ofercie sieny, czyli auta tanszego od punto i podobnej wielkosci wysrodkowuje pande ,
jakies tam astry podrozaly, ale tez urosly i maja kilka roznych modeli (corsa ?) , ktore zastapily dawny segment cenowy,
tak wiec logan za 30k jest odpowiednikiem sieny, zalozmy ze jest tanszym odpowiednikiem, bo marka z zalozenia ma byc tania,
skoro na przelomie tysiacleci siena kosztowala 28k ,PN 22k ,to takiego logana mozemy wysrodkowac na 25k (chociaz bardziej na 26k),
stad wzialem cene 27k za PN na dzien dzisiejszy
jezeli mialby to byc nastepca Poloneza, to wtedy wszystko zalezy od tego jakiego segmentu to bedzie samochod, wiec to juz inne rozwazania