Autor Wątek: Sekwencja do GSI  (Przeczytany 334 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 987
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI
Sekwencja do GSI
« dnia: Czerwiec 24, 2018, 01:55:22 am »
Przejrzałem kilka tematów ale nie znalazłem nic z aktualnymi propozycjami .
Tak więc co wybrać do GSI
https://www.phjacus.pl/4-Cylindrowe-c336.html

Myślałem o STAG 4 QBOX BASIC ale może nie warto przepłacać i równie dobry będzie KME NEVO 4

Pozostaje jeszcze kwestia wtryskiwaczy, a tu jest jeszcze większy wybór, tylko właśnie co wybrać?
https://www.phjacus.pl/BARRACUDA-c306.html
https://www.phjacus.pl/HANA-c158.html
https://www.phjacus.pl/MAGIC-JET-c343.html

Parownik już zamontowany ponoć jakiś lepszy
Pozdrawiam Dominik
www.facebook.com/brysiek.zakierownica/
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11053
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2018, 02:22:11 am »
tydzien temu jeszcze 338pln ,a teraz 346 za Nevo4 - a zeby go obesralo, jakies goowniane korekty pisac

ale o czym temat ?
no tak, o GSI ;p
przed zlotem chcesz to zakladac ?
jak chcesz tanszy sterownik, to polecam agisa M210 w megapolu z 290pln (chyba)
jezeli chodzi o Nevo vs. Qbox to nie warto doplacac do staga

hana vs baracuda - genaralnie jeden pies i cena taka sama, wiec jednak baracuda,
oczywiscie pojedyncze, mozna zasilac z grzebienia

jaki ten parownik masz, nie znam modelu "ponoć" ;p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 987
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 24, 2018, 09:58:08 am »
Jak się uda to założę przed złotem  😀 generalnie chcę elektronikę za którą nie przepłacę i wtryskiwacze które ogarną ewentualnego swapa.

Parownik wyjęty z Hondy Tomka
Pozdrawiam Dominik
www.facebook.com/brysiek.zakierownica/
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1937
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 24, 2018, 10:03:48 am »
Polecam Techa 204, teraz staniał o niecałe 3 dychy. Program jak chyba przy każdym sterowniku całkiem intuicyjny (jeśli się wie o co chodzi, ja nie wiedziałem i miałem trochę problemów z ustawieniem ).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2018, 10:11:36 am wysłana przez Gomulsky »
Jeżdżę FSO:
Cytat: Varisella
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline Tomasz#1969

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2532
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 24, 2018, 13:53:02 pm »
Rekduktor to KME gold, po trawieniu beną z brudu utracił złoty kolor :P
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11053
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 24, 2018, 15:05:04 pm »
gold do GSI to overkill, drugie wyjscie pozostanie bezuzyteczne, chyba ze bedzie montowany drugi silnik ;p

najbardziej oplacalnym sterownikiem jest agis M210, ma tylko dwie "wady" :
1. dziala na czasie bieżącym, wiec nie ma podwajania czasow - czyli trzeba go laczyc z wystarczajaco szybkimi wtryskiwaczami, czyli2 roverka na valtekach nie obskoczy ;>
2. nie ma podlaczenia do sondy lambda, wiec OL trzeba wystroic posilkujac sie czyms dodatkowym,co czyta sonde - to nie jest wada dla warsztatu, a jedynie dla amatora, ktory nie posiada nic oprocz laptopa i interface

zaleta jest czytelny program i latwosc strojenia oraz cena wynoszaca 290pln,
powiedzmy,ze wada na dzien dzisiejszy moze byc brak zintegrowanego czujnika MAP-VAC-temp. montowanego na przewodzie (temp. jest odzielnie), ale dla mnie to nie jest wada, bo mozna umiescic czujniki tam gdzie sie chce

jezeli wtryskiwacze maja byc z zapasem, to kolorowe hany odpadaja, potrzebne sa hany złote lub baracudy ,gdzie stosuje sie dysze,
magicFX tez sie sprawdza, ale nie mozna ich montowac wylotem do gory, wiec musialyby byc przy wtryskiwaczach benzynowych, od dolu kolektora nie bardzo jest jak je umiescic,
oczywiscie na gore sie zmieszcza, bo nawet baracudy wcisnalem w zrobionej listwie z MAPem po srodku,ale wyszlo tak ciasno, ze drugi raz bym sie na to nie skusil

Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 577
    • Coupé Plus
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 25, 2018, 22:21:17 pm »
Montowałem GSI około pół roku temu. Sterownik Stag 300-4, wtryskiwacze magic starego typu, do tego mocno przewymiarowany parownik zavoli zeta plus super, na wypadek montażu jakiegoś mocniejszego silnika. Jedyny problem to wysokie ciśnienie robocze tego parownika, przez co musiałem zastosować małe dysze. O ile dobrze pamiętam to chodzi bez podwajania (czy sumowania) czasów wtrysku. Jeśli masz parownik GOLD to puść go na dwóch filtrach i zrób kompensację z drugiej strony listwy wtryskowej, czy jak tam będziesz puszczał.

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11053
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 25, 2018, 23:19:25 pm »
ZetaS ma troche ograniczona regulacje cis. ale jakie to duze cis. miales ?
kompensacja z Golda dla takiej mocy to przerost formy nad trescia, nawet z grzaniem gazu nie bedzie problemu przy takim przeplywie,ale gaz bedzie zimniejszy niz bylby np. w silverze

ale dales makaron z wtryskow do dyszy,a i tak nic to nie dalo, bo wtryskiwacze leza,
magice nie moga lezec, bo szybko sie zakleja i wytra, jak zreszta kazde tloczkowe wtryskiwacze,
magice sa szybkie, wiec dadza rade bez podwajania, ale przy roznicy w cenie 10pln na wtryskiwaczu w stosunku do baracudy, to nie za bardzo maja sens, a jeszcze trzeba je dobrze umiescic, zeby zrobily duzy przebieg
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 577
    • Coupé Plus
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 30, 2018, 22:31:50 pm »
Jak dobrze pamiętam to przy całkowicie zakręconym parowniku ciśnienie wynosiło 1.3 bara. Przedstawiłem swój pomysł na montaż Instalacji i nie twierdzę że jest on najlepszy i jedyny prawidłowy, a jedynie że tak można to zrobić. Co do wtryskiwaczy to długa historia, ale tak naprawdę ciężko o szybsze wtryskiwacze tłoczkowe i mniejsze niż te. Że leżą i się wytrą lub zakleją to trudno, kupi się nowe lub jak ktoś lubi się bawić zregeneruje i skalibruje te, czego nie można zrobić niestety z hanami czy barracudami bo się nierozbieralne.

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11053
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja do GSI
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 01, 2018, 02:09:35 am »
troche duze to cis. ,bo bez łaski powinno zejsc ponizej 1.2bara - Zete trudno zmusic do  wartosci nizszych niz 1.0bara, ale nie 1.3,
moze membrana twarda,albo dzwinienka podgieta

magiki sa bardzo szybkie, sa dosc male i sa rozbieralne - nie sa zle, ale nie moga lezec,
nie tylko dlatego,ze sie zakleja i nie rusza - problem w tym, ze pracujac tez sprawne nie beda, bo kazdy bedzie zyl wlasnym zyciem i dawkowanie bedzie rozne dla kazdego cylindra, a tego nie chcemy zwlaszcza w dlugich kolektorach,
jak ktos musi polozyc wtryskiwacze to polecam klapkowe lub mebranowe,
sam kupilem WGS Blade glownie po to, zeby je przetestowac,
sa szybsze i mniejsze niz magic oraz tansze,
zamontowalem je co prawda w normalnej pozycji i jezdza w Alfie, daja rade ale maja wady - nie zauwazylem, zeby przepuszczaly gaz po wylaczeniu silnika, ale to sie moze zdarzac (taka konstrukacja), najlepiej pracuja na cis. gazu 1.2bara i wyzszym oraz po ~100km zaczynaja odmawiac posluszenstwa i trzeba na chwile przelaczyc sie na benzyne, zeby odpoczely,
nie wiem, czy to ma cos wspolnego z temp. czy moze cis. nizsze niz 1.2bara im przekadza,
jest to troche irytujace, ale je rozpracuje,gdy bede mial auto na dluzej,
ich niska cena czesciowo takie niedogodnosci rekompensuje, wiec jako swiadomy wybor sa dobre
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.