warsztaty gazowe maja umowy z danymi producentami, ten jak piszesz ma utoryzacje STAG, wiec oferuje glownie produkty AC,
w takim razie moze nie wlozy alaski tylko AC R02, czyli tez nic ciekawego - wystarczy tak samo jak alasca, ale mi jakos te parowniki nie leza pod maska Poloneza, TUR ma ta przewage, ze kanaly wodne sa szerokie i mozna bez obaw wpiac go szeregowo w uklad ogrzewania,
ale to detale,
AC oferuje tez calkiem niezle wtryski ac w03, ktore mozna montowac pojedynczo,
elektronika nie jest jakos specjalnie istotna w przypadku GSI - 200go sobie poradzi, tylko kupowany w detalu jest zupelnie nieoplacalny,
ale warsztaty nie kupuja w detalu, ich te kity kosztuja duzo mniej niz ceny, ktore widzisz w sklepach internetowych
to jest tylko sprzet, ale najwazniejszy jest montaz i tutaj powinienes miec najwieksze obawy,
na pewno Faro w Polonezie lezy slabo, jezeli chodzi o podwozie,
do tankowania nie ma problemu, nawet lepsze niz miedz 8 , na krotkie laczniki np. filtra z parownikiem jest spoko,
ale nie w podwoziu, bo zeby sie nie rozjezdzal to tak ci podziurawią podluznice lub podloge wkretami, ze sie rozplaczesz jak to zobaczysz,
dobur i montaz butli w kolo tez nie jest trywalny w PN,
ale w sumie masz Atu, a tam bym dla siebie wkladal walec ~90L - bo w sedanach nie wypada skladac oparcia kanapy