0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
PS.: Wykręca komuś na 5tym biegu 6k rpm i więcej K-seria 1.6 16v? Tzn Na moście 3.9 i kołach 195/50- r15-7j?😁 U mnie na Blos'ie i starych kołach max 5800rpm. https://youtu.be/D-zxwmJ9uzo
Ja mam magnum 205L. W tym modelu nie ustawia się napięcia tylko natężenie prądu. Gdy spawałem blachę pod kołem zapasowym ustawiłem prad 30A. I spawało się bardzo kiepsko. Drut mam 0.8, można kupić 0.6 ale nie wiem czy byłby znaczaca poprawa. Natomiast profile stalowe ze ścianką 2 -3mm spawa mi się ta spawarką bardzo dobrze.
załączam światła mijania a tu dupa - zapaliły się na sekundę i zgasły...
Cytat: AndrzejP w Listopad 06, 2020, 11:07:52 amzałączam światła mijania a tu dupa - zapaliły się na sekundę i zgasły... U mnie w Plusie wywaliło w podobny sposób biały przekaźnik świateł w skrzynce. Po wymianie wszystko się uspokoiło. Ale gaszenie świateł za miastem w nocy to magiczna przygoda
Wsparłem kawałek błotnika przedniego, o dziwo dało się to całkiem przyzwoicie spasować. Natomiast spawanie, mimo że wolnole i równomierne na calej długości to i tak zaowocowało pofalowaniem blachy.
ę uszczelniaczy zaworowych, kompletna porażka. Samemu na każdy zawór schodziło mi się około 20 minut żeby utrafić zamki, a koniec końców wyszło że silnik nie pozwala się obrócić po dojściu do górnej pozycji 2 i 3 tłoczyska. Rozrząd na znaki idealnie, koło nie ma opcji żeby przeskoczyło, porobiłem sobie dodatkowe znaki. Nie wiem, chyba będę zrzucał głowicę w następnym tygodniu
A co do padnięcia białego przekaźnika - mi na szczęście padł wówczas w ciągu dnia (kontrolka świeciła, więc zorientowałem się po czasie, że nie mam świateł) i na szybko podłączyłem reflektory pod aku (z dołożonym bezpiecznikiem na przewodzie) i tak wracałem 300km
Ale to fakt, że plusowa instalacja, to lipa. Kabelki jak do głośników.
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.