Hej panowie, takie szybkie pytanie.Ktoś się orientuje, ile średnio spali LPG na sekwencji GSI, a ile Rover 1,4? Przypomina mi się, ze ktoś tu chyba ma GSI na sekwencji. Jak to chodzi, jak się odpycha, w sensie idzie lepiej, niż na benzynie? Bo ja póki co, to mam mikser na dolocie i to go przecież dławi niesamowicie. Jak to raz wyjąłem i się przejechałem znowu na benzynie, to nie to auto. Tak sobie na razie rozmyślam, bo chyba jutro wreszcie coś pogrzebię przy plusie i chyba skończy się wyjęciem silnika, żebym się nie jebał z tym kolektorem i nie wykrzywiał rąk, próbując się dostać do nakrętek, więc może tak na próbę bym se wsadził tego 1.4 chociaż go przepalić w budzie, bo jeździć mam czym, to mi się nie spieszy do poloneza. Kompresor klimy chyba wejdzie pod kolektorem ssącym, w miejscu fabrycznej wspomy i przewody powinny styknąć, a jako wspomaganie, dać pompę z GSI i wyrzeźbić mocowanie, oraz zamontować koło pasowe wielorowkowe, jak w roverze. Odpadnie zabawa z rzeźbieniem przewodów do wspomagania, choć dojdzie inna, ale coś za coś. mam "zapasową" pompę z ohv, mam też pompę z rovera, więc coś by ulepił, mam również koło dwubieżniowe z rovera, więc wspomę napędzę. Jedyny problem, to napęd kompresora, bo trzeba to zrobić na jednym pasku z alternatorem i dać rolkę, albo coś kombinować, dotoczyć jakieś koło pasowe na zwykły pasek i wpasować w koło rovera, jako trzecią bieżnię i wtedy w kompresorze zostaje fabryczne koło, bo tak, to trzeba by szukać takiego pod pasek 4PK. Dużo zabawy, ale jak by wyszło,to byłby całkiem ciekawy patent na swapa z możliwości powrotu do oryginału. Wiązkę do klimy można zrobić całkiem nową, od podstaw, zostawiając wszystkie oryginalne wtyczki/kostki na swoim miejscu, a tylko stosując przejściówki z typowych, dostępnych bezproblemowo złączek/konektorów. Nie będzie to niczemu przeszkadzać, a będzie lepiej i wygodniej, niż pruć bez potrzeby wiązkę z GSI. Trzeba tylko się pobawić miernikiem co gdzie do czego idzie i to odtworzyć. Prościej by było, gdyby na złomie był plus z klima, a tak, to trzeba kombinować.