Autor Wątek: 1.6 CE remont  (Przeczytany 9003 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 1.6 CE remont
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 04, 2021, 14:19:35 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
Mierząc na gołym bloku odległość tłok-płaszczyzna mozna by zrobić bardzo precyzyjnie znaki 90 i 270 st Wtedy jest dobry punkt wyjścia do precyzyjnego wyznaczenia znaku GMP na kole.
Przyznam że widziałem już kilka plusowych kół z robionym znaczkiem i w każdym było inaczej. Nie dałbym sobie ręki uciąć za zgranie się wykorbienia wału, klina i znaczka na kole pasowym.

Lampart - jak łapałeś GMP na złożonym silniku?
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: 1.6 CE remont
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 04, 2021, 18:01:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
rzyznam że widziałem już kilka plusowych kół z robionym znaczkiem i w każdym było inaczej.
kolo plusowe ma jeden bardzo precyzyjnie naniesiony znak bez ktorego praca wtrysku bylaby niemozliwa, wiec musi byc w powtarzalnym miejscu,
nie wiem, czy GLI i GSI ma tak asamo, ale mniemam, ze jednak tak, bo w razie pomylki na montowni bylby spory problem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 1.6 CE remont
« Odpowiedź #102 dnia: Listopad 05, 2021, 05:48:38 am »

Offline lampart125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1500
Olo. Uuu śrubokręt w otwór po 1 świecy 4 bieg i przepychanie A gdy już było blisko ręka na śrubokręt i przód tył auto ....