mp79 namawiałeś mnie na kupno, a jak widzę, to trzeba by było z lawetą po niego jechać, a tu kawał drogi. A poważnie, to jak chcesz mieć spokój, to wywal ten sterownik świec i zrób tak, jak było w starym dobrym żuku i pierwszych lublinach, czyli przełącznik "samopowracający" i zwykły przekaźnik typu 541. Ja mam w żuku wsadzony ten sterownik, ale mam też zrobione tak, by była możliwość grzania przełącznikiem. Te sterowniki lubiły siadać, to fakt. Czasem potrafiły w ogóle nie odcinać grzania. U siebie zrobiłem zabezpieczenie w postaci podpięcia jednej nóżki do masy z czujnika ciśnienia oleju i jak silnik odpali, to grzanie się odłącza wraz ze zgaśnięciem kontrolki ciśnienia. Ja całą instalację fabryczną wywaliłem, poza częścią tylną, idącą do lamp tylnych, zbiornika paliwa itp. i zastąpiłem ją przerobioną instalacją z caro rovera. Jest cała skrzynka z bezpiecznikami, mikroprocesor itd. Nieużywane przewody są po prostu nie podpięte i tyle, ale można bez problemu je aktywować, jak np grzanie tylnej szyby, kontrolka zużycia klocków itp. bo nic nie wycinałem z wiązki. Silnik wycieraczek z poloneza, pająk, stacyjka (choć to to samo, więc bardziej kostka). Jeden z obwodów wykorzystałem właśnie do świec, bezpiecznik jest w skrzynce bezpieczników i już, wszystko działa. Pożeniłem to z zegarami z plusa, ale obrotek i prędkościomierz z lublina. Śmiga aż miło.Jak pisze Daniel, przy niewielkiej inwencji twórczej i odrobinie chęci, można z tych aut zrobić coś w miarę fajnego. Nawet fotele z poldka wsadziłem. W grokach standardach się jeździ tym autem naprawdę fajnie. Kierownica jest znacznie niżej, niż w serii, do tego mniejsza, bo z poldka, więc jest wygodnie. Jedynie wspomaganie by się przydało, ale na pusto kręci się lekko.
U ciebie coś tam pewnie jest gdzieś skopane z masą, ale to kwestia sprawdzenia. Jak koledzy piszą, to nie prom kosmiczny. Instalacja w lublinie 3 i poliftowych dwójkach, czerpie już całymi garściami z polonezów caro MR93, oraz plusów. To nie jest aż tak skomplikowane. Jakbyś tam miał silnik z ostatniej wersji, na common rail, to jeszcze mógłbym przyznać, że coś się może zjebać, bo sterownik silnika itd i pewnie ciut inna instalacja.