Witam, PN GSI - jest takowy problem, jak jest mniej lub bardzo zimno wł?cza się sama tylna szyba , niby ok, za jakie? x sekund szyba wył?cza się , jak się zagrzeje troche wewn?trz auto naciskam przycisk szyby , grzałka wł?cza się ale już na krótko - jak sie wydaje jest to OK. Jak się zrobi ciepło w ?rodku naciskam kalwisz i.. nic. Też wydaję się ,że OK. Ale jest jedno ale - jak wydłużyc czas pierwszego wł?czenia szyby - jak się odpali auto, jak wydłużyć szas działania grzałki za tzw. drugim wł?czeniem. I pytanie trzecie jak oszukac to gu... mikroprocesorowe, aby się d?ło wł?czyć szybę np. na 2,3,4 minuty po narzaniu się kabiny. Jak w aucie jest ciepło - np. w lato podczas ulewy na tylnej szybie jest kaszana , a grzałki nie da się wł?czyć. Pytanie czwarte - może ma kto? schemat tego kaszaniarstwa steruj?cego szyb?, ma to g. napewno wewn?trz ma termistor , po przez który wie, czy i na ile wł?czyc szybę. Może kto? się w tym dłubał, czy tam jest termistor PTC , czy NTC - bo od tego zależy , czy ew. zbocznikować termistor rezystorem, czy dać szergowo, aby oszukać układ ,że jest zimno, a nie ciepło, po to aby na dłużej wł?czał szybę i ew. w lato pozwolił na wł?czenie klawiszem szyby.
Pozdro