Autor Wątek: Rover - pompa paliwa  (Przeczytany 5872 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - pompa paliwa
« dnia: Czerwiec 19, 2005, 19:26:11 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Czy mozliwe jest zeby wkład "osłabł"? oststnio wyciagałem moja pompe i rozbierałem ja na czesci pierwsze zeby obadac zasade działania...Wycignałem wkład i podłaczyłem go na krutko...Silniczek działa starałem sie go jeszcze przedmuchac i wyczyscic ale po jego ponownym załozeniu wiekszych efektów nie było...Potezna dziura w obrotach na ok 3.tys pozostała...Od jakiegos czasu zaczałem słyszec tak jakby oporniejsze działanie pompy dlatego postanowiłem ja rozebac myslałem tez nad zciagnieciem tej siateczki w baku ale finalnie załozyłem ja tak jak maiał byc...Dodam ze filtr paliwa mam wymieniony...
  • Jef
  • Czaku

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 19, 2005, 21:13:28 pm »

kowal

  • Gość
tak, jest mozliwe zeby pompa podawala za niskie cisnienie do jazdy na wyzszych obrotach

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 20, 2005, 01:21:15 am »

Płaski#1866

  • Gość
ja mam tak z pompka tylko ze mechaniczna na gazniku. jak jade delikatnie to zdazy pompowac, a jak przycisne to skonczy sie paliwo z komory plywakowej i zdycha :(

ale wydaje mi sie ze  skoro masz dziure w obrotach przy wtrysku... jezeli pompka slabo pompuje to od 3 tys w gore powinien byc slaby, bo niby dlaczego mu moc powraca?

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 20, 2005, 21:28:56 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
hmmm czy powraca...Jak mu powoli wciskam gaz to wykreci do konca..Ale gwałtownie to nie ma szans gdy wcisne gaz w glebe to na 3 tys ma zawias i dopóki nie popuszcze to zawiesi sie na 3 tys z harakterystycznym UUUUUUUUUUUUUUUUUUU jak spuszcze pedał wykreci sie wyzej...Nie jest to wina fałszywego powietrza lub jego braku bo to juz dawno wyeleiminowałem..Stawiam na wkł?d pompy i dlatego pytałem czy moze "osłabnac"
  • Jef
  • Czaku

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 20, 2005, 21:54:52 pm »

kowal

  • Gość
moze, moj padal stopniowo (pompa elektryczna w OHV) - najpierw problemy z zapalaniem, zapala tak od drugiego razu po postoju... Poznije za pol roku juz odpalal za 7-9 razem (zalozylem gaz, to jak sie spieszylem to na gazie odpalalem) ale tylko po posotju dluzszym niz 3-4h, za miesiac-dwa jazda powyzyej 45oo rpm zaczela przerywac a pozniej to juz w momencie, zero pracy na benzynie, pedal w podloge i wkrecal sie do 15oo obrotow, przy powolnym dodwaniu gazu dalo sie go dokrecic na 45oo ale tylko na luzie, bo nie jezdzil na benie wogole

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 20, 2005, 22:00:20 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
kowal#1356, mam prawie identyczne ojawy ;) dzieki zatem jzu jestem w 99% pewny ze to ten j... wkład ;)

[ Dodano: 2005-06-20, 22:01 ]
do czerniewic powinna byc gotowa...Musze troszke poszalec na benie bo juz nei pamietam kiedy na niej jezdziłem ;)
  • Jef
  • Czaku

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 20, 2005, 23:09:52 pm »

GeOrGe#411

  • Gość
Pojed? na jak?? stacje diagnostyczn? niech ci sprawdza ci?nienie tłoczenia

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 27, 2005, 23:22:31 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
dokladnie, zanim sie do niej zabrales najpierw bylo sprawdzic cisnienie paliwa na magistrali
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 27, 2005, 23:28:17 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
AndrewS#100, tyle ze ja w niej nic nei modyfikowałem chciałem po prostu spradzic czy czasem nie jest brudna( nie była :cry: )
  • Jef
  • Czaku

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 28, 2005, 08:29:29 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
To poci?gnij jeszcze na krótko nieco mocniejsze kable z akusia i zobacz czy się poprawi. Wydajno?ć pompy do?ć silnie zalezy od jako?ci poł?czeń elektrycznych. we? 6m kabla dwużyłowego jak na przedłużacz i podepnij. I wtedy sprawd? jak się je?dzi.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 28, 2005, 16:50:49 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Bocian_s#313, nieomieszkam dzieki za rade...
  • Jef
  • Czaku

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 29, 2005, 09:51:28 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A skoro mowa o pompkach paliwa to jak większo?ć z was wie moja przeszła tzw. regenerację. Nie wiem coprawda jak stoi z wydajno?ci? bo auto na PB nie je?dzi ale po półtorarocznej je?dzie w paliwie kleje i te inne substancje które urzyłem s? nadal w bardzo dobrym stanie. jeszcze tylko zmierzyć ci?nienie i będę wiedział co jest warta.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 29, 2005, 13:54:57 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Bocian_s#313, to Ty wogole nie smigasz na PB?? A na czym odpalasz?? Przedmuchaj go na fuelu to zobaczysz czy Ci pompka dobrze daje :roll:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 30, 2005, 07:42:00 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
Przedmuchaj go na fuelu to zobaczysz czy Ci pompka dobrze daje

Pompka jak pompka ale wtryskiwacze to wiem że mam do bani.

Nie to że wogóle na PB nie je?dzi. Owszem je?dzi ale tylko po podwórku. Nawet zim? to zaraz za bram? przeł?czam na LPG. Teraz latem to nawet pompki paliwa nie wł?czam przy odpalaniu bo odrazu startuję z LPG :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 07, 2014, 13:04:58 pm »

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 550
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 VVC 98r
Nie będę śmiecił w innym wątku, napiszę tutaj. http://allegro.pl/show_item.php?item=4351157892 Opłaca się? Czy wszystkie pompy są takiej samej jakości, a różnią się tylko ceną?

Odp: Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 07, 2014, 14:55:01 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Zdecydowanie nie, to nie jest oryginał, a takie zamienniki chodzą za ~100zł a nawet i taniej.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 07, 2014, 15:06:26 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
A wiesz może jak poznać oryginał GSi/Rover ?

Odp: Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 07, 2014, 16:56:48 pm »

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 550
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 VVC 98r
Jak poznać i gdzie kupić? :)

Odp: Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 07, 2014, 17:38:27 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ciekawe, że gość na aukcji pisze, że włoska, markowa. Ciekawe, że nie poda nazwy tej firmy, ani nie ukaże na zdjęciach.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover - pompa paliwa
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 07, 2014, 18:03:16 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
A wiesz może jak poznać oryginał GSi/Rover ?
Przede wszystkim inny sposób podłączenia zasilania niż ta z aukcji, oryginalnie zasilanie doprowadzone jest konektorami żeńskimi, złącze "+" jest mniejsze.
Oryginalna pompa z mojego GTi:




Gdzie kupić? Osiągalność praktycznie zerowa, ja osobiście montowałem u siebie oryginał ale używany.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM